Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Saturday, July 26, 2008

Ezam Trying to Deliver Perak to BN/Ezam Hendak Memberi Perak Kepada BN


Pakatan Rakyat must beware of the situation in Perak.

My source within Ezam’s team is telling me that Ezam Mat Now is wooing the Malay ADUN from PKR in Perak. From the current tally of seats, Pakatan Rakyat :31 and Barisan Nasional:28. In other words, Barisan Nasional only require 2 ADUN to cross over from Pakatan Rakyat to topple the government and install a Barisan Nasional government.

My source in Ezam team says that in order to show his worth, Ezam is now actively seeing and wooing the Malay PKR ADUN in Perak State Assembly. There are 3 Malay Perak PKR ADUN: Kuala Kurau, Changkat Jering and Behrang. All Ezam need to do is to deliver 2 out of the 3 ADUN and Ezam Mat Nor will be rewarded handsomely.

BN’s first attempt was through UMNO just about 2 days after the GE. They met Ahmad Awang, the Perak PAS commissioner and offered MB plus 6 excos. But, Ahmad Awang being a man with integrity, rejected the UMNO proposal. I think Ustaz Ahmad Awang’s argument was simply “UMNO is wicked and DAP are non-Muslims. Islam despises wickedness. Therefore, I cannot cooperate with UMNO”

The next attempt was trying to buy a DAP ADUN. They made an offer to a DAP ADUN, and the DAP ADUN then filed a police report. So, that stopped them from pushing in that avenue.

Now, it’s PKR’s turn and seeing that Ezam Mat Nor had joined UMNO, they decided to use Ezam as their #1 tool. Many of PKR’s Malay members and supporters have been with the party ever since Ezam was Ketua Pemuda. They, therefore, have some sort of relationship with Ezam Mat Nor.

UMNO feels that they need to leverage on Ezam Mat Nor and use Ezam to woo PKR Malay ADUN. However, I am not sure if any contact have been made by Ezam or not with the Malay PKR ADUN. But their plan to woo them is already made and will be materialized before August 31st

So, my intention of writing this article is to warn PKR about such attempt. PAS had organized a Solat Hajat Perdana asking help from Allah AlMighty to foil such attempt by UMNO. God’s willing, UMNO’s attempt will be foiled.

Please also remember that Dr Zambery Kadir (the Wakil Pos, not Wakil Rakyat for Pangkor)has been Ezam’s accomplice and friend even while Ezam was at his height of popularity. Therefore, Ezam was promised a king’s ransom by the Wakil Pos Dr Zambery himself should this plan be materialized. This is because, should the government falls, the Wakil Pos Dr Zambery will be the BN’s Menteri Besar instead of Tajol Rosli.

Right now, UMNO Perak is trying to solidify their hold on the Malay electorate. They are actively spreading stories about how Malay power has been diluted and that PAS had signed a second Pangkor Agreement (yet UMNO lost Pulau Batu Putih) and Malay interest in Perak has now been severly compromised. They’re also telling the Malays that Islam in Perak is also being subjugated to the whims of “Kuffar”.

Their entire intention is to make opposition Malay ADUN to be pressured by their electorate into taking drastic steps to rescue the Malays, i.e. joining Barisan Nasional.

The tactic is smart: Step 1, create the right atmosphere, Step 2: Create a big issue albeit a lie, i.e. Pangkor Agreement 2 Step 3: Get Malay ADUN to jump to BN.

That’s why Tajol Rosli had announced the change of guards to happen on the 31 August 2008. They are very confident.

Pakatan Rakyat needs to neutralize the lies they have been spreading to Malays. The best way to do that now is to expose UMNO’s past excesses and corruption and show that UMNO has never help the Perak Malays. They were busy for 50 years helping themselves to the State’s riches.

Pakatan Rakyat, please beware of UMNO/Ezam Mat Nor latest move.

(Versi Bahasa Malaysia)

Saya mendapat maklumat dari kawan saya dalam kem Ezam Mat Nor bahawa mereka akan cuba untuk menarik ADUN PKR yang berbangsa Melayu untuk masuk ke Barisan Nasional, seterusnya, menguling Kerajaan Pakatan Rakyat di Perak.

Barang diningat bahawa pecahan kerusi di Perak adalah PR: 31 dan BN: 28. Ini bererti Barisan Nasional hanya memerlukan 2 ADUN Pakatan Rakyat untuk melompat ke Barisan Nasional dan ianya mencukupi untuk menumbang kerajaan Pakatan Rakyat di Perak.

Percubaan pertama mereka adalah untuk menarik PAS. Ianya berlaku 2 hari selepas keputusan pilihanraya diumumkan. UMNO/BN telah menawarkan kerusi Menteri Besar serta 5 exco kepada Ustaz Ahmad Awang, yakni Pesuruhjaya PAS Negeri Perak.

Tetapi tawaran UMNO/BN telah ditolak mentah-mentah oleh Ustaz Ahmad Awang. Ustaz Ahmad Awang berkata “Antara DAP yang bukan Islam dan UMNO yang zalim, lebih aula bekerjasama dengan DAP yang bukan Islam berbanding UMNO yang zalim”.

Percubaan kedua adalah untuk menarik ADUN DAP. Malangnya di dalam percubaan pertama mereka, ADUN DAP tersebut telah membuat laporan polis dan ianya telah memberhentikan segala usaha mereka.

Untuk percubaan ketiga mreka, kebetulan pula Ezam Mat Nor masuk UMNO dan Ezam Mat Nor adalah sahabat karib Dr Zambery Kadeer, wakil Pos DUN Pangkor. UMNO membuat keputusan untuk tidak bertindak tergesa-gesa seperti yang mereka buat dengan wakil DAP tempohari.
Mereka bercadang untuk menyediakan suasana yang sesuai dahulu sebelum mereka menarik ADUN2 Melayu dari PKR. Suasana yang dimaksudkan itu adalah suasana ketakutan hilangnya kuasa dan pengaruh Melayu dalam kerajaan Perak.

Samada kita sedar atau tidak, mereka telah mulakan perang saraf ini. Kemuncak dari Perang Saraf ini adalah berjayanya mereka membeli abang Menteri Besar Perak untuk menimbulkan cerita fitnah Perjanjian Pangkor 2.

Diharapkan apabila tahap ketakutan di kalangan pengundi Melayu di Perak berada di tahap yang tinggi, maka pengundi2 melayu di kawasan ADUN MElayu PKR akan memaksa ADUN mereka menyertai Barisan Nasional.

Ditambah pula dengan pujuk rayu yang dijalankan secara senyap oleh Ezam Mat Nor yang mengenali ramai ahli2 PKR di Perak, ianya menjadikan tugas menarik ADUN ini lebih mudah.

Si saat sekarang pengundi Melayu di Perak rata2 sedang resah dan racun mereka sedang berjalan secara aktif. Ezam Mat Nor pun sudah mula memasukkan jarum-jarum mereka.

Saya tidak pasti samada barua2 Ezam sudah mula bercakap dengan ADUN Melayu PKR atau belum tetapi mereka adalah target Ezam dan UMNO. Sumber saya dalam kem Ezam memberitahu, kesilapan Ezam adalah beliau masuk UMNO dahulu. Sepatutnya Ezam memujuk mereka dahulu dan masuk UMNO bersama mereka. Ingat PKR ada 3 ADUN Melayu dan BN hanya perlu dua. BArulah ada kesan besar terhadap imej Ezam.

Tetapi kita tidak tahu berapa lama lagi suasana ini akan berterusan dan berapa lama lagi mereka ini dapat bertahan. DI harap pimpinan2 PKR Pusat dapat mengambil tindakan yang proaktif bagi mengelakkan kejatuhan kerajaan PR di Perak.

Tetapi puak2 ni cukup konfiden. Bila ditanya, boleh berjaya tak, dengan takda segan silu dan perasaan cuak mereka berkata "Mike jangan takutla, benda ni dah garantee".

Dr Zambery Kadeer, wakil POS DUN PAngkor telah menjanjikan Ezam ganjaran yang lumayan sekiranya Ezam berjaya dalam tindakan kotor beliau. Ezam pun tengah resah kerana sambutan terhadap beliau, baik dari orang umum mahupun ahli UMNO semakin dingin, yakni sedingin salju. Jadi, Ezam amat memerlukan benda ini untuk menaikkan saham beliau dalam UMNO yang semakin merudum.

Dr Zambery pula yakin beliau akan menjadi MB Perak kerana beliau adalah kroni rapat dengan budak2 tingkat 4 dan yakin beliau akan menggantikan Tajol Rosli kelak.

Tulang Besi

31 comments:

Putra Bertam said...

Nampaknya mereka bersungguh-sungguh untuk meranapkan pakatan rakyat yang telah dibentuk.Hakikatnya sebagaiman dibincangkan pagi tadi dengan rakan-rakan, mereka sudah agak tersepit dan sanggup melakukan apa sahaja bagi mengembirakan penguasa yang penuh korupsi. Pada rakan-rakan PAS dan PKR jangan termakan gula-gula mereka dan berjuang atas dasar harga diri serta ingat yang menaikan mereka itu adalah terdiri dari mereka-mereka yang inginkan keadilan dan sistem yang lebih telus.

Tiada tempat bagi yang berjuang atas dasar absobiah dan Islam adalah untuk keadilan semua tanpa mengira bangsa.

Dan ingatlah kemenangan anda yang tidak diduga bukan datang dari satu kaum sahaja bahkan dari kaum-kaum yang lain. Mengianati dasar ini juga bermakna mengianati Islam yang diutuskan untuk semua manusia.

A Perakian said...

If I were a PKR, DAP or PAS MP, I would have knocked Ezam to the ground. Who is he? A jobless man in his fifties who is good at nothing but base emotions and childish rantings. He has never even been an ADUN so why should he think that he can advise anyone? Does he think people are his "wife" or not? Stupid. Just fix him, video tape, record him or do something and deliver his dirty being to Malaysians. Despicable creature indeed.

penyokong PR said...

UMNO CAN NEVER BE TRUSTED.
MY GOD THEY EVEN TRY TO SEDUCE PAS
WITHOUT MCA KNOWLEDGE.
NOW THEY EVEN OPENLY ADMIT IT
BUT MCA HAS GOT NO BALLS
TO COMDEMN UMNO (mca'S bOSS).
ong tee kiat the loud mouth
why are you so quiet.
forget about offering yourself
as MCA prsident.
the chinese will never vote
for MCA again.

CHee XtheMan said...

Tulang Besi.

I have been addicted or enthusiastic with all stories behind the scene you have posted.

You have done well. Brader ;-)keep it going, One word for Umno "CHEAP" !!

Ghifari X said...

Ezam is no longer relevant, its either UMNO our the devils residing amongst us. So from now on stop call the name of this false-ripe premature deformity. He was once but he overestimated his standing with the Rakyat - now let him dwell in the den of the devils; little imp he is. Deliver Perak my arse. Just a cantankerous self-overrated bubble...Schisssh!

Anonymous said...

When DAP joined force with PAS and PKR to form PR, MCA said the DAP had cheated the Chinese by associating with PAS and demanded that DAP apologose to the Malaysian Chinese.

Why is MCA so quiet now?
Hey, OKT and OKC, what say you?!
If you are men of principle, say the samething to UMNO!!!

Nostradamus said...

17. The next PM of Malaysia will follow R.A.H.M.A.N theory? (Fact).
17. PM Malaysia yang berikutnya akan mengikuti teori R.A.H.M.A.N? (Fakta).

Quatrain 17

In the month of summer games
When leaders are chosen and thrown away
Man starts to think again
Power, Gold and Glory to gain

Problems to glory are but hindrances
To be solve is such a simple game
Sleeping partner is to be cast away
Expendable are those as such before

http://Patek1472.wordpress.com

Anonymous said...

Education would be the most tryin
g, DSAI would have said, but we m
ust not falter. Everybody in PR do
not let your guards down, continue
reaching to the rakyat, the rural folks especially, tell them, whis
per to them, the evil that the bee
end are, and the good intentions t
hat we will perpetually make manifest.
utilize everything-be it pictures,
videos,mms or the lot. Show them
the evil the BN and amno unmitigate
dly are: corrupt to the core and none the less. Its hard but never m
ust we stop.

Anonymous said...

Tak tahulah..insan jenis apa sekiranya ada dikalangan Adun PKR yang inging melompat ke Umno semula hanya kerana hasutan Ezam yang semua tahu seorang yang tidak mempunyai kredibity sebagai orang yang bolih dipercayai, yang langsung tidak mempunyai sebarang pendirian yang tetap dalam sesuatu perjuangan.....Buka lah minda kamu wahai adun2 PKR. Dan sekiranya Adun Behrang berpaling tadah saya sebagai anak jati Tg. Malim tidak akan berdiam diri untuk merampas kembali apa yang telah diberi olih pengundi-pengundi kepada beliau.

conscience said...

A double headed snake is in action again! His motive to rejoin Umno is only for one sole purpose...to get rich before his political life expires. He has nothing to loose, all to gain. I am very sure, Umno, has promised him a big handsome reward, if he pulled this one through.If the malays think he is doing for their interests, they will be sadly mistaken. I hope, PKR Aduns are sensible and principle enough, to totally dismiss his call
to jump ship. A man integrity has greater value than paper money!

WMD said...

MCA is always no balls. M(ou)C(huntoi)A(ssH***).

Ronaldkp said...

All the drama will come to nothing.
Ezam going out of Umno,Ezam re-entering Umno,Mahathir leaving Umno.Mahathir re-entering Umno.

Are we suppose to belief that these people are powerful or what?

The day we all say in unison'good-riddance to BN' is the Merdeka Day for Malaysia.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Pengkhianatan yang dirancang oleh Ezam ini, bukan sahaja menjatuhkan
maruah dan credibility diri nya sendiri,malah perhatikanlah detik-detik akhir kehidupan beliau nanti, akan di penuhi dengan kehinaan, yang akan turut di rasai oleh anak-anak beliau yang sekarang ini sedang membesar.Anak-anak beliau akan menjadi saksi kepada kedurjanaan bapa mereka yang disaduri sifat-sifat keji paling terhina pernah terzahir pada diri seorang manusia yang pernah disanjung sebagai wira keadilan rakyat.

Ezam, jika itulah nawaitu engkau,maka tunggulah saat dan ketika kehancuran mu.Segala perbuatan mu sedang di teliti oleh anak-anak mu sendiri.Sampai masa mereka akan malu untuk mengakui hubungan pewarisan mu dengan mereka.Jangan menyesal nanti.

thaqif said...

Jadi tak hairanlah kalau mereka benar-benar mahu menghapuskan kewibawaan dan maruah Anwar.Ya,mereka memang akan melakukan apa saja demi kuasa,juga utk melindungi pekung mereka yg cukup busukyg telah tersimpan sekian lama.

Anonymous said...

Kalau kamu buat, dan negeri yang telah direstui Raja ini jatuh ke tangan penjajah bertopeng itu, percayalah, kami pasti akan keluar dari gua pertapaan warisan ini dan laksanakan amanat 7 keturunan seperti apa yang moyang-moyang kami lakukan abad yang lalu.

Anonymous said...

simpan siap2 puluru emas!

astrosurge said...

im perakian chinese, staunch supporter of Pakatan Rakyat and big fan of our beloved MB Ir.Nizar. I would like to show solidarity and support to our friends in PAS, PKR & DAP to quell this evil doings of this satan called EZAM NOR.

We must oust him from perak for good so please please our PKR brothers have faith in Nizar, DSAI and our fight for the good of Pakatan Rakyat!

Salam reformasi!

Anonymous said...

Ezam, apart from being cursed for 7 generation and a pariah among his family, is a poisonous snake. If you see Ezam and a snake, you will know what to do.

He rally turns me off. Such evil.

ipohmali said...

Well, just for your information, the Perjanjian Pangkor 2 did happen, it was confirmed by a senior DAP leader, an MP from Perak. Ezam need not do much, PKR in Perak is facing problem because the ADUN and MPs who won are mostly those without big posts in the party! Go figure...

Mat Saman Kati said...

tulang besi,

Ada 30% lagi tersembunyi dalam hal Ezam nak tawan Perak ni. Ada sorang ADUN Pas pun nak ikut. Tu sebab diadakan sembahyang hajat pada 29/6 di Stadium Perak. Memang la satu hari dengan tarikh Anwar dituduh liwat, tapi bila Pas menganjurkan solat hajat untuk keselamatan PR Perak, ada hal yang lebih serius. Selepas solat hajat, ADUN Pas tersebut serba salah. Sekarang dia sedang berada diMekah buat Umrah. Mungkin nak minta petunjuk. Cari-cari la sapa ADUN Pas yang sedang berada diMekah sekarang.

Topengperak_Xinwugi said...

bro tulang besi...ni aku curi dari blog nora reformis... : Tulang Besi atau Reformis Bengkok atau Refomis Bengkok Sebenar – sila jangan ganggu Nora melalui SMS. Ini tindakan melampau. Untuk pengetahuan semua – beliau mengaku dalam “shout box” mengenai beberapa perkara peribadi dan kerana itu Nora akan “delete” semua posting beliau. Hari ini beliau mengganggu Nora melalui SMS. SMS diterima jam 12.30 tengah malam. Henti kan...

Kah Kah Kah...mek tu marah betul dekat hang...siap anounce kat "special column" dlm blog dia...wharkhakhakha...

aku tak paham...tapi aku rase klakar...

bongkar semua!

Anonymous said...

so what is there is a Perjanjian Pangkor II? PAS can't establish an Islamic state in Perak.

Perak was never an Islamic state ala Kelantan style under UMNO.

Perak is also different from Kelantan because the % of population of non Muslims are much more significant

PAS can only form the state government with the co-operation ans support from non-muslims

I do not mind civil servants practising islamic values in their approach to their work if it helps them to serve the tax payers' interest.

Just do not impose a code of living and dressing because muslim or non-muslims, by and large, are right thinking adults who can judge for themselves.

If anything, under the BN, our education system has been downgraded and Malaysians' right to critical path thinking has been denied by OSA, ISA, newspaper licensing, the way our tertiary education systems are being runned etc

Regards
Lee Wee Tak

Tulang Besi said...

mat saman kati,

Setakat ni berjaya ke tidak usaha Ezam ni?

Dpt ke dia tarik Osman dgn Jamaluddin?

Lepas tu betul ke Ustaz Zul Kuala Kurau nak masuk PAS?

Anonymous said...

http://www.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=16032&Itemid=1

Mat Saman Kati said...

tulang besi,

Dulu, memang risau sikit kat Jamaludin. Kapt. osman dah buat pengakuan didepan khalayak ramai, masa ceramah Anwar ditaiping, dia tak cross.

Soalnya sekarang, kalau Osman dan Jamaludin cross, depa nak lari kemana? Maksud aku, depa nak duduk dimana? Nak duduk kat London? Orang india Behrang dah bagi warning kat Jamaludin, kalau dia cross.....pocheeek.

Ustaz Zul Kuala kurau tak pernah dengar cerita dia nak cross, ini cuma propaganda Perak Bangkit.

semalam aku pergi program Wanita PKR Negeri kat rumah MB. nizar pun ada sama. Dalam dailog tu, ada wanita yang bertanya soalan yang sama macam hang. Betul ke cakap ezam.

Nizar jawab, "kalau ada diantara kita yang belot, kita bersedia dilaknati Allah."

Tulang Besi said...

Mat Saman Kati,

Aku berterima kasih atas maklumat hang.

Aku cuma harap pendedahan aku atas percubaan Ezam Mangkok (Bukan Mat Nor) dapat menyedarkan rakyat Perak supaya rakyat seluruhnya dapat meenghalang wakil2 ini dari menjunam ke dalam UMNO.

Kita kena tak putus2 doa tau, Mat SAman.

PANGLIMA DIN said...

DR ZAMBERY NAK JD MB PERAK?!
....AHH, THIS PIRATE OF PANGKOR WILL PLUNDER PERAK TREASURES!KISS MY BUTT!

Anonymous said...

Its shown that snake is not exclusively for one race only. Now Everyone Can Snake!

Mohd

Anonymous said...

Bongkak nyer si baruah ..pariah..kuli bangsart baru ameno yg bernama eezammm....

yang gua pelik...dalam ameno perakk dah tak de ke bangsarrtt pendekar dari ameno yg mampuss yg mampu menawan semula PERAK....

sebagai bekas ahli ameno..gua amat rase termalu dengan cakap cakap baruah nie...

dulu masa dia dalam PKR...habis semua kita yg dalam ameno nie kene maki hamun ngan dia....siap bersumpah...mati hidup semua si bangsarttt ezamm nie tak kan masuk ameno....

pada sibangsarrt ezammm ..lu jangan main mian sumpah...sebab sekarang pun ramai ahli ameno..ahli PKR dan mereka yg buka ahli pun dan menyampah serta sering menyumpah seranah pada lu.,....

yang gua pasti ...pada lu...asalkan dapat WANG...DAPAT KUASA..POPULARITY DAN DAPAT GLAMOUR .....MAKA KALAT LAH LU TERPAKSA DILEWATAI OLEH MUSUH MUSUH POLITIK DULU PUN LU SANGGUP....

INI LAH KEHIDUPAN SEORANG BARUAH POLITIK...."kelas atasann dan elit....."...memang lu sosiallah...



Prince

Anonymous said...

i dun trust PKR..im sorry guys..
UMNO mmg korup tapi kite tahu perjuangan mereka utk org melayu..ketuanan melayu..tanah melayu...Tuanku abdul rahman bersusah payah memerdekakan malaysia dan tubuhkan UMNO utk bangsa melayu..saya nak sambung perjuangan beliau..setiap org ada kesilapan kita patut tolong mengubah segala masalah dlm UMNO..untuk mengubah org melayu perlu bersatu dan tolong memulihkan kembali UMNO...sedeh melihat nasib bangsa,melayu..ke hulu ke hilir berdemonstrasi...tak sedar tanah2 di malaysia ini satu2 telah dijajah bangsa asing...apa ada dgn ketuanan rakyat..?? ini tanah MELAYU...MELAYU..jangan sia2 kan pengorbanan nenek moyang kita dulu yang memperjuangkan hak istimewa org melayu di bumi malaysia ini...kita sebok dgn nasib palestine dijajah oleh Israel..kita?melayu?? inginkah nasib yg sama...??kenapa kita berpecah belah kerana parti politik yg hanya memikirkan kuasa dan wang ringgit..??
pendapat saya tidak akan mempengaruh sesiapa pon..saya hanya meluahkan kesedihan dihati melihat bangsa melayu yang suka bergaduh,berdemo sana sini dan tidak mempunyai rasional..saya tidaklah berstuju sgt dgn korupsi yg berlaku dlm UMNO, tapi apa pilihan yg saya ada..??utk memilih org yg berkata ketuanan rakyat,sama rata utk semua, kalo ingin menjadikan negara ini (m'sia) negara islam langkah mayat dia (karpal) dulu, hapuskan dasar DEB.. atau memilih utk bersama org yg memperjuangkan hak org melayu..anda tahu jawapan saya...
D.E.B:
- kuota pendidikan/biasiswa utk org melayu
- tanah rizab utk org melayu
- ekonomi/perkhidmatan utk org melayu di sektor awam

Ini adalah antara yang terdapat dalam D.E.B.. Jika org melayu mahu hapuskan D.E.B silakan...anak2 saudara tidak akan merasa belajar di luar negara..utk ke universiti tempatan pula kuotanya akan berkurgan kerana semua sama rata..maka org melayu akan ketinggalan di belakang..dr segi pekerjaan pula,jika tiada D.E.B .. ramailah org melayu yg mengganggur kerana seperti yg kita tahu org melayu tidaklah sehebat mana..tau kenapa ramai org melayu yg boleh pergi ke universiti walaupun result SPM tidaklah sehebat mana jika dibandingkan dgn org cina..?? sebab dasar D.E.B inilah...kenapa 'mereka' ingin hapuskan D.E.B?? Jika tiada D.E.B org melayu tidak akan berpeluang ke universiti, mungkin ada tapi bilangannya sedikit..selepas itu, org melayu akan ketinggalan, tidak akan ramai pemimpin melayu yang berkreadibiliti.. makan akhirnya jawatan2 atas di kerajaan ataupon swasta di sandar oleh bangsa lain..akhirnya..ke manakah melayu..??jadilah pengemis di tanah air sendiri....
pk2 kan lah....sekian..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.