Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, October 22, 2008

Fitnah Terbaru Terhadap Husam Musa: Hendak Menjatuhkan Presiden PAS

Kalau tuan2 baca artikel terbaru dalam blog AntiHusam diberitakan kononnya Husam Musa dan kumpulan Erdogan bercadang untuk menjatuhkan Presiden PAS. Hakikatnya, cerita ini adalah fitnah yang sedang disebarkan oleh "fraksi UMNO" dan musuh Husam Musa di kalangan ahli dan cerita ini telah kedengaran sejak beberapa bulan kebelakangan ini. Blog Anti Husam mengambil sikap memanjangkan fitnah ini kerana blog antihusam adalah "barua" kepada Fraksi UMNO dalam PAS.

Hakikatnya ia adalah respon desparado kerana sekarang ini rahsia dan identiti serta tindakan jahat Fraksi UMNO telah menjadi maklumat umum. Misalnya:

a. Mereka yang mula-mula menjual cerita dongeng kononnya wujud arahan dan
kebenaran Syura untuk berbincang dalam gelap dengan UMNO

b. Mengatakan ada anasir dalam PAS yang menjadi anai-anai kerana tidak wala'
pada Syura kerana tidak mengikut arahan jadi-jadian Syura tersebut.

c. Mengatakan Husam Musa telah mengisytiharkan "Deklarasi Dubai" sedangkan
bukti menunjukkan tiada langsung deklarasi tersebut

d. Konon Dato KJ pergi ke Penang untuk memastikan PAS Penang menyokong kempen
Permatang Pauh. Lagi fitnah.

e. Dakwaan wujud kumpulan Erdogan juga fitnah besar kerana hakikatnya majoriti
ahli dan pimpinan tidak mahu PAS dimasukkan ke dalam BArisan Nasional

Segala fitnah dan penipuan yang dilakukan oleh fraksi UMNO sudah mula diketahui ramai.

Demi untuk mempertahankan dan melindungi fraksi UMNO, maka serangan (aka fitnah) terbaru yang dilancarkan adalah kononnya Husam Musa mahu menjatuhkan Presiden PAS.
Yang menghairankan adalah selama Husam Musa memegang jawatan dalam PAS, tidak pernah sekalipun Husam Musa mengkritik atau menyerang Presiden PAS?

Saya nak tanya, sejurus keputusan 2004, siapakah yang telah menentang arahan Presiden supaya tidak mengangkat sumpah di DUN Terengganu bagi memprotes keputusan PRU 2004, orang siapakah yang telah mengikngkari serta menentang keputusan Presiden dengan tidak menarik diri sewaktu PRU di dua DUN di Selangor?

Cari lah sendiri jawapannya, kerana kesemua tindakan kurang ajar kepada Presiden PAS setakat ini tidak pernah bersumber dari Husam Musa.

Fraksi UMNO memulakan langkah mereka dengan menipu, sekarang mereka telah graduate dengan memfitnah. Dan blog antihusam adalah barua mereka.

Tulang Besi




And here is the rest of it.

12 comments:

Anonymous said...

semua orang jangan buang masa sebab sudah TERLAMBAT.

Najib jadi PM.
Mukhriz jadi Ketua Pemuda.
Zaki jadi Ketua Hakim.
IGP sama.
AG sama.

Anwar Ibrahim ketua Pembangkang seUmor Hidup !

Anonymous said...

Sebab tu lah aku dah tak beli harakah. Aku baca harakahdaily dah cukup

troubadour said...

Salam TB aka RC aka ART,

Looking at current scenario, it would be best to focus on UNITING PR. PROMOTING PR, and ATTACKING UMNO & the Defacto PM & his lineage. As for PAS, it seems that those that are inclined towards joining UMNO are not winning the game. They will slowly wither away insyaAllah.

However, Najib's move towards the PM position will kill PR for good. Never underestimate the Defacto PM.

I would strongly recommend a shift of focus. Please seriously consider this.

Thanks.
troubadour

Anonymous said...

Let the baruas fitnahlah.They got nothing else in life.And good thing Najib n Madey r "risng up" again,because,it's their time now to kena terajang.Haha,look at how Pak ZZ n KJ were made to "rise up",after that "its terajang time"!!.Hehe,GOD works in mysterious ways.

Anonymous said...

Fitnah doesn't help a Muslim. One way or another, it will haunt the ones who engage in it and in the Hereafter, they will meet fire.

Anonymous said...

Bro Tulang Besi
Congrats.Baby boy or girl?:-)

Anonymous said...

OooK..Keywords for UMNO n BN

dajal,iblis,laknatullah,puaka,pakcik tom,barua,chootia,sarah palin,red,r'sed,monyet,zz,haprak,divide n rule,,shah, crook,kan,bollywood,voodoo,bomoh,pusari,malbari,kutty,shopping,rolex,c4,komisyen,10%,keris,bodoh,hidup,kroni,skandal,seks,epf,joli,coli,freemason,cia,mossad,uncle,sam,b@ll,licker..anymore?hehe

dato' said...

sama je hang dengan anti husam..dua dua tak guna... Dua dua agen musuh PAS..itulah hakikatnya...tak payah saling tuduh menuduh...

Anonymous said...

Oooooo..more keywords discovered for UMNO

pariah,mafia,murder,mickey,mouse,xxx,ah long,video,pengemis,rasuah,bankrup,sumpah,pungkoq,liwat,sodomee,anwar,fear,abyss,hell,kitchen,ltte,firaun,kecik,mukriz,ltte,arms,illigal,trade,korek,...

talak boreh abeh o..kahkahkah

Anonymous said...

TGHH dan TGNA tidak bergaduh anatara satu sama lain, begitulah juga dengan para pemimpin tertinggi PAS yang lain.

Sebenarnya golongan-golongan yang giat mencanangkan kononya adanya (1) Fraksi UMNO dalam PAS, seperi tulang besi (2) Golongan Erdogan seperti blog anti Husam, ini adalah golongan yang sama, yakni mereka yang objektifnya adalah untuk menghancurkan PAS.

Tak payah anda dok bertungkus lumus nak memecahbelahkan PAS dengan menakutkan pengkut PAS konon-kononnya ada golongan Fraksi UMNO. Yang jelasnya, beberapa pemimpin PAS berjumpa secara senyap dengan pemimpin UMNO bukanlah kerana telah nekad untuk masuk BN. Fitnah ini disebarkan oleh golongan yang ingin memecahbelahkan PAS dan menjatuhkan pemimpin PAS tersebut. Punca fitnah ini mungkin datang dari pakar propaganda BN atau kem PKR yang ada tujuan buruk.

Anonymous said...

Dalam satu usrah selepas Idulfitri baru2 ini kami ada tanya sepintas lalu tentang Rahman Talib ni, seorang bekas pimpinan pelajar menjelaskan bahawa man ni adalah anak buah yang memang suka dan banyak bercakap.Dia juga sebenar banyak tidak tahu dalam banyak hal tapi sangat suka bercakap dan berkata-kata, bila beliau tahu rahman si Rahman ni adalah penulis tulang besi, beliau kata" Budak itu bukannya tahu apa pun, dulu pun macam tu,jangan dilayan sangat..terbabas nanti"

Anonymous said...

Mengucapkan Deepavali Vazthukal to my Indian brothers.Hidup rakyat!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.