Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, February 5, 2009

Perhimpunan Selamatkan Kerajaan Pakatan Rakyat Perak Hari ini (5 Feb)

NOTA: Diambil dari Mat Saman Kati. Semua mesti hadzir beramai-ramai.

Perhimpunan Selamatkan Kerajaan Pakatan Rakyat Perak Hari ini (5 Feb)

Perhimpunan 100 ribu rakyat akan diadakan hari ini (5 Feb) pada jam 7 malam di Kediaman Rasmi Menteri Besar Perak, bersama Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dan semua Menteri Besar Negeri Pakatan Rakyat, bagi menyatakan sokongan terhadap kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak dan menuntut agar hak rakyat dikembalikan.

Berikut adalah mesej khas dari Datuk Seri Anwar Ibrahim buat semua penyokong Pakatan Rakyat:

“Pertahankan Kuasa Rakyat - Saya bersama Menteri Besar dan Pakatan Rakyat esok Khamis 7:30 malam di Ipoh. Saya yakin, Insyallah rakyat yang menentukan.”

Semua penyokong Pakatan Rakyat dan aktivis diminta hadir untuk memberi sokongan.
And here is the rest of it.

6 comments:

Anonymous said...

bagus, hancurkan la negara ini.. timbulkan huru hara.. kita bakar saja malaysia.. haha

dulu 16sept dia sibuk sgt nak pancing MP, tubuh kerajaan.. skrg org lain nak buat tak boleh pulak..

dua2 BN & PKR sama jer.. 2x5.

Anonymous said...

Orang putih kata "don't be a sore loser". Dah kalah itu kalah lah, itu kan adat pertandingan/perlawanan. Bila sesuatu keputusan dari pihak berwajib tidak menyebelahi pakatan, dilabel dengan negatif seperti di tipu, rasuah, tidak betul dan sebagaiuya tetapi bila keputusan menyebelahi pihaknya, itu dikatakan betul dan adil. Rakyat bukan nya buta dan tuli.
Pakatan tidak ada hak untuk menyentuh isu moral sebab mereka lah yang memulakan nya. Lagipun pada rakyat, gelaran raja segala katak puru ada pada dia punya de factor leader (yang tidak payah lah saya sebut nama nya).

Anonymous said...

jika kalah 'fair and square' ok... tapi apa hal EC campur tangan, ADUN hilang entah kemana...sama macam Bala dan dengar khabar orang polio itu lompat kerana $$$$. sebab itu, rakyat malaysia amnya dan rakyat perak khasnya harus bangkit dan bantah kelakuan UMNO celaka ini dengan sekuat-kuatnya.

hidup malaysia.

Tulang Besi said...

huru hara kepala hangguk kau.

Sapa yang bapak huru hara ni?

Ehhh, bukan Najib ke yang kat Stadium TPCA dulu suruh bunuh CIna?

Nasirudin Anjud said...

Tender ambil alih pemerintahan Kerajaan Negeri Perak kini dibuka. Dokumen boleh diperoleh dari......

http://nasirudinanjud.blogspot.com/2009/02/tender-untuk-perolehan-pemerintahan.html

Anonymous said...

Segala ape yg berlaku adalah ketentuan Ilahi.

Alhamdulillah with Gods willing semua ini terlah terjad dan ini adalah tanda2 positif terhadap kepimpinan baru di Perak.

Namun ape yg harus dipertegaskan kepada semua ahli politik jangan hanya bermain politik terlampau sangat. Kalau asyik nak lompat2 mcm cadangan DSAI, lepas lompat nak pulak buat perhimpunan resakser utk membantah, lepas tuh mintak pilihanraya, mintak undi mintak mandat.. bila pulak kerja2 pembangunan insan dan masyarakat dapat dijalankan? kalau asyik nak bermain politik saje?

March dulu dah rakyat bg mandat, Habis nak main lompat2, skang nak mintak mandat lagi? Pilihanraya yg terlampau kerap hanya membazir wang, masa serta nasib dan masa depan kita sebagai rakyat.

So marilah kita bersama2 bekerja keras ke arah pembangunan dan perpaduan dari terus hidup segan mati tidak mahu.

Ada pepatah melayu yg sesuai digunakan untuk senario ini.

"yg dikejar tak dapat, yg dikendong berciciran"

wallahualam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.