Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, August 13, 2009

Doakan Dr Lo Lo Cepat Sembuh

Minta semua pembaca mendoakan Dr Lo Lo Ghazali, MP Titiwangsa supaya cepat sembuh dari pembedahan paru-paru (labectomy) yang beliau jalani semalam di IJN. Dr. yang membedah beliau adalah Dr. Azhari Yaacob, pakar kardiothoratik Asia.

Berita yang baru saya dapat adalah Dr. Lo Lo selamat menjalani pembedahan dan telah pun keluar dari ICU. Sekarang Dr Lo Lo ditempatkan di Wad Kenanga, Intitut Jantung Negara dan sedang dalam proses pemulihan.

Marilah kita berdoa semoga Dr. Lo Lo cepat sembuh dan boleh kembali kepada tugas beliau dengan kadar segera. Aminnn And here is the rest of it.

27 comments:

Anonymous said...

Semoga Dr Lo'lo' kembali sembuh insyaAllah.

Hantar ke IJN tu ok ke?. projek UMNO.....

Anonymous said...

Dr Lo Lo is a wonderful person and parliamentarian.

Knows exactly whats right and wrong and stands on the side of the people, ... of ALL races!!

We need more of her and people like Khalid Samad and Dzulkefly Ahmad.

May Dr Lo Lo have a speedy recovery.

Anonymous said...

Get Well soon.

CTLee said...

We should all pray for her speedy recovery. Being a pro-rakyat politician she has been very consistent in speaking up without fear or favour.

Anonymous said...

IJN bukan projek UMNO . IJN projek kerajaan. Kerajaan adalah semua yang ada di parlimen termasuk pembangkang. Jadi jangan tanya soalan sama ada ok kah Dr Lok Lok ok di hantar ka IJN.

mh said...

I pray for Dr. Lo Lo's speedy recovery. I also pray to the Almighty for a divine protection for her and all our representatives and activists in the face of the trials and skewed "justice" that they face.

Zanie said...

Ada lagi manusia bodoh yang tidak tahu membezakan harta kerajaan dengan harta parti. IJN tu milik rakyat Malaysia, wang yang digunakan bersumber dari rakyat, dari cukai dari pendapatan negara; bukan dari poket UMNO!!

Harta UMNO ialah bangunan yang tertera lambang UMNO sebab bangunan itu didirikan dengan duit yang dikutip dari yuran ahlinya, dari entiti perniagaan yang diceburi parti itu dan dari duit yang dibantai dari perbendaharaan negara; duit rompakan dari harta rakyat!

Tulang Besi said...

Skrg ni banyak pejabat UMNO nak kena tutup sebab tak bayar cukai pintu

Anonymous said...

Get well soon, Dr Lo Lo, come back and continue to fight for the rights of the rakyat and help our country rid of corruptions.
At the meantime, you deserve a good rest.We will pray for your speedy recovery.

Johnny Chiam

Anonymous said...

Sahabat Kanan,

Ya,cepat2 sembuh.

Anyway,ini seorg lagi JIM atau IRC dalam PAS.

Anonymous said...

Dr.Lo Lo..wishing u a speedy recovery..we need people like u

Anonymous said...

Aik, dah tarik balik content sebelum ini?

Ini jawapan Roslan SMS untuk saudara TB.

--------------------------------

Penulis “Tulang Besi” atau Abd Rahman Talib telah mendakwa melalui tulisannya bahawa pada 30 Julai 2009 telah diadakan satu mesyuarat JK Khas di Bangunan SUK dan beliau menambah:

Maklumat ini datang dari aktivis PAS yang tidak sanggup melihat PAS Selangor ditunggang bagai haiwan demi kepentingan politik pribadi beberapa orang yang berkepentingan.

Menurut beliau sipemberi maklumat ini turut hadir dalam mesyuarat itu.

Kalau kita mahu tahu sesuatu berita itu benar atau fitnah kita perlu kaji apa yang cuba disampaikannya. Saya dikatakan turut hadir dalam mesyuarat itu. Para pengunjung blog saya akan maklum bahawa pada 28 Julai 2009 sebagaimana saya dimaklumkan dalam blog ini saya dimasukkan ke hospital. Saya dikeluarkan pada 30 Julai 2009 jam 11.00 pagi dan dinasihatkan doktor pakar agar berihat.

Saya tidak keluar rumah selama dua hari selepas itu sedang sipenulis fitnah mendakwa saya berada dalam mesyuarat di SUK itu 30 Julai tengahari, boleh percayakah penulis ini?

tintamerah22 said...

assalamualaikum...
nape abg tarik balik artikel tentang nak jatuhkan saari sungib tu?
ada unsur fitnah ker?
atau abg baru sedar tentang abg termakan fitnah atau abg diperdaya dengan fitnah dari pemberi maklumat tu pada abg? tak kan abg tak kaji dulu kot samada berita yg disampaikan tu fitnah atau segaja nak bagi org suspen?
abg kan orang islam kena la abg ingat perintah Allah yg suruh supaya siasat dulu sesuatu berita sebelum membuat hukum..nanti abg gak yg rugi.. tak pa abg dah insaf.. abg cari la idea yg boleh membantu untuk kukuhkan hubungan. bukan nak cari jln nak bagi para pembaca pakat gelisah n syak wasangka pada mereka yg disebt hadir dalam mesyuarat khas tu.
dunia..oooh duniaa...

Tulang Besi said...

Jadi Roslan SMS nafi tak perjumpaan tersebut berlaku?

mantoppp said...

Kalau begitu baguslah dia tidak terlibat dalam konspirasi tersebut...

biar keadaan tenang sebentar kata tulang besi....

pasni ada cubaan nak buat artikel baru lak ker tntang nak jathkan adun meru, pstu adun gombak setia lak ke? hehe
memang best hihhi buat novel la pulak pasni..heheh
hebat btl...

Tulang Besi said...


pasni ada cubaan nak buat artikel baru lak ker tntang nak jathkan adun meru, pstu adun gombak setia lak ke? hehe
memang best hihhi buat novel la pulak pasni..heheh
hebat btl...
.

Saya akan dedah sesiapa sahaja yang hendak menghancurkan PAS

Tulang Besi said...

Aik, dah tarik balik content sebelum ini?

Ini jawapan Roslan SMS untuk saudara TB.
.

Tuan punya surat mintak tarik daaa

ruzzim said...

cepat sembuh?Cepat2 le ke alam barzakh.......bolehlah buat PUM lagi......inikan tag PAS......

ruzzim said...

cepat sembuh?cepat2 lah kembali ke alam barzakh.Inikan tag PAS........Buat pilihanraya Umum krn ahli Parlimennya atau ADUN nya meninggal dunia......Carile calon yg cergas otak dan zahir.....tak de ke....

Anonymous said...

salam bro
it's lobectomy, not labectomy
the word lobectomy comes from lobe
right lungs has 3 lobes and left has 2 lobes
removing the lobe is lobectomy
waAllahualam

Anonymous said...

Sesungguhnya kerajaan yang benar adalah kerajaan yang tidak mengira fahaman politik. Begitulah juga buat kepimpinan yang peka kepada kesejahteraan dan kemakmuran rakyat baik dari segi perekonomian mahupun dalam permasaalahan sosial negara. Politik yang utuh dan tulin pastinya melahirkan pimpinan yang unggul dan tidak tergugat oleh kemelut atau persengketaan dalam politik. Konflik yang hebat didalam politik hanyalah mengundang kemusnahan demi kemusnahan. Akhirnya yang tergelincir adalah 1 Malaysia. Kita doakan kesihatan buat Dr Lo Lo, semuga allah mengurniakan taufik dan hidayah buatnya. Amin!!

Anonymous said...

Kita doa agar speedy recovery.

Gelak jugak baca komen yang IJN tu projek UMNO..haha. Cakap budak sekolah darjah satu!

Orang UMNO memang kaya raya tapi UMNO sendiri mana ada duit..habis orang sungai merbok kapok..

Bangunan mereka pun tanah Ku Li bagi. Buat bangunan pun pakai Carrian sampai BBMB bankrap dan mengorbankan Jalil.

Anonymous said...

lok lok g IJN....hahahahaha....hahahahaha

Anonymous said...

doakan dia mati jer....jaga anak dan laki dia kat rumah lagi baik

Anonymous said...

org yang dok kutuk umno tu cuba tanya diri sendiri kalau lah hang di bagi peluang utk dpt sesuatu utk kekayaan agak2 nya hang tolak ker pi rahhh memang hangpa sapu punya....sb pd penilaian aku hangpa pun tk berperinsip mana pun ckp blh la dan penampilan ja nmpak gah tp akhlak mcm pelaq..semayang tak tingal tp kutuk fitnah ckp pkra yg mengaibkan org lain tu amalan org pas ka setau aku islam tak suruh buat mcm tu dan Rasullulah tk penah sama sekali buat sedemikian dan beliau tetap seorg pemimipin yg unggul..tp korg asyik nk cari salah org ja tak tau nk bersyukur lansung..aku pun confuse lah dgn hangpa ni..sokong main ikut2 ja...kalu hangpa pandai sgt satu kan lah org melayu ni bkn nya melagakan ingat ckit syurga itu akn di huni dr 7 golongan...ada setengah dr hangpa ni tgk mcm baik2 sgt tp ada yg hutang pinjaman dgn mara atau mana2yg sewaktu dgn nya masa belajar dlu pun tk ingat nk bayar aku kerja Bhgian kawalan kredit aku blh tau sapa yg ada utang tk bayar masa belajar dlu ramai jugak dr kalangan hangpa...berlakon ja lebih..puiiiii....yg setengah tu sekolah pun tak semana pakai ja lebai smpan janggut dah jd modal...entah lahhh........

Anonymous said...

aloooo..sound check..sound check...sound check pls...Dr.lolo idup lg ka....idola aku tu idola hampeh ngabeh kan boreh yo...kalu dia idup lg tlg lah post gmbar dia kat dlm blog ni...hui..hui..

Anonymous said...

kita doakan speedy to dead...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.