Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, December 1, 2009

Tulang Besi Masuk SInar Harian

Alahai Khairuddin, sampai hati kata kao tak kenal aku. SMS kau masih lagi aku simpan. Lepas tu tuduh aku cari publisiti.

Kalau dah "Geng Perpaduang" tu memang tak boleh berenti auta. Pemimpin besar kao auta, yang pengikut ni pun ikut auta sama.

Kalau cikgu kencing berdiri la katakan.

Roslan pulak, depan-depan macam ni tak nak pulak kau sebut pasal aku. Tapi, bila di belakang, habisan kau belasah aku. Punyalah semangat kau maki aku masa dialog dengan blogger tu. Teruk ya amat kau ni, Roslan.

Di sini Tulang Besi ingin mengucapkan terima kasih kepada akhbar Sinar Harian serta pemberita yang menulis artikel ini kerana menulis artikel yang setara dan tidak berat sebelah.



15 comments:

Tayadih Maysia said...

salam,

dah femes...lepas ni boleh bertanding dalam pilihan raya...hehehee

Tulang Besi said...

Tak boleh la Tayadih. Setengah dalam PAS Selangor tu nak sembelih aku. Pemuda Selangor semua nak pecahkan kepala aku.

hehehehe

buyung_ans said...

Salam,

Caya lah TB, Dapat publisiti free. Tak pernah pernah blogger dpt cam nih.

Teruskan bersemangat waja, TB.

Anonymous said...

salam, nak tanya siapa khairudin, siapa roslan, siapa hasan ali, siapa Nasaruddin Mt isa dan geng2 UG, kalau dibandingkan:
TGNA, Kalid Samad, Mat Sabu dan geng2 x setuju UG
Jawapannya jauh panggang dari api, kesimpulan: jangan simpan UG bawah karpet, kelak mudah api membakar PAS.

anak shah alam said...

siapa Kholid Samad yg ko nak bangga2kan sgt tuh?

dtg khutbah jumaat pun baca teks karang sendiri...dia tak sedar ker ramai jemaah yg tido...

itu pun muka tak malu lg nak mintak tauliah dr JAIS...cermin la muka tu dulu, kitab aper yg ko dah khatam...

HaHs said...

Ko pangillah hasan ali baca khutbah, baru ko tak tidor kot! Sbb dia pandai berceramah ala BTN. ko bercakap pasal kitab, ko tanya pemimpin ko yg lagi satu tu, kitab apa plak yg dia dah khatam. Usrah apa plak yg dia dah ikut hingga jd pemimpin negeri? brp thn berjuang dlm pas dah? Kalid tu sejak dari pelajar dah jelas halatuju dan istiqomah dia sampai ke tua. Yg sana plak belum tentu lagi beb. Kalo x kerana sokongan org yg ko hina tu, blm tentu puak tu jadi pemimpin negeri. sedar diri le skt.

Anonymous said...

sudahlah kau ingat ko tulang kering besi? gi mampuslah, nak cari cheap publicity.

klu nak, jumper kat jirat cina

Anonymous said...

salam,

there is a big hikmah in this so called "cheap publicity". now people will wonder who is this tulang besi and what is malaysia waves is all about. keep it up TB.

Tulang Besi said...

Sebenarnya ini bukan publisiti murahan kerana saya tidak meminta publisiti ini.

SAya publish ini untuk menjawab balik perkara2 negatif yang dikenakan ke atas saya.

Itu sahaja.

penyu teranung said...

Deramang said " Sebenarnya ini bukan publisiti murahan kerana saya tidak meminta publisiti ini.

SAya publish ini untuk menjawab balik perkara2 negatif yang dikenakan ke atas saya.

Itu sahaja."

chaiittt! mung nok loyar buruk pulok Deramang...

mung kata bukan nok cari publisiti murahan tapi nok jawab balik perkara2 negatif...hahaha..korokkk mung !

doh dlm akhbar sinar tu, 4 perenggan terakhir bukan mung jawab doh ker !

baser jenih makang paler otok lembu !

Tulang Besi said...

Penyu tranung.

Mung maroh lagi ke aku selalu sebut Harung Taib kena booo?

Anonymous said...

salam, Syabas TB, teruskan perjuangan membongkar duri2 dalam PAS yang disokongkuat oleh hujah & bukti, kita akan lihat akhirnya samaada PAS akan dibersihkan atau PAS akan disisihkan. Mana dia pemimpin2 PAS terutama pemimpin di hirarki tertinggi dan pemimpin2 yg mesra UG dalam menghadapi serangan UMNO dan media milik mereka terhadap TGNA, mana hahhh.Sejak TGNA tolak UG, UMNO dan media mereka memperhebatkan serangan hari demi hari, tetapi puak UG ini masih membisu, agaknya mereka bersama dengan penyerang-penyerang terhjadap TGNA, harap tulang besi siasat dan ajaklah blogers lain yang sayangkan PAS, bukan sayangkan UG.- ahli PAS Putrajaya

penyu teranung said...

Deramang tanya, "Mung maroh lagi ke aku selalu sebut Harung Taib kena booo?"

sendiri mau ingat laa...mung buat fitnoh...xdok hujoh xdok bukti !

hearsay, maklumat aku dapat maklumat aku dapat...tu jer yg mung tahu...betul ker tidok tu dok penting...janji buleh conteng arang kat muka ketua ulama sendiri...

amal makruf nahi mungkar ker tuh?
tahik kucing! memang basser jenih makang otok lembu !

Tulang Besi said...


sendiri mau ingat laa...mung buat fitnoh...xdok hujoh xdok bukti !

hearsay, maklumat aku dapat maklumat aku dapat...tu jer yg mung tahu...betul ker tidok tu dok penting...janji buleh conteng arang kat muka ketua ulama sendiri...

amal makruf nahi mungkar ker tuh?
tahik kucing! memang basser jenih makang otok lembu !
.

Fitnah? Beribu weh jadi saksi.

Nok fitnah macamana?

Anonymous said...

Tulang besi aku orang umno...ko jangan la nak perburukkan pas.. sia sia hidup mu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.