Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, January 8, 2010

82% Pembaca Malaysiawaves Setuju Isu “Kalimah Allah-The Herald” Adalah Perangkap UMNO

















Mengikut poll terbaru Malaysiawaves, kira% 82% dari responden bersetuju isu Nama Allah ini adalah perangkap UMNO semata-mata. Ertinya, para responded tidak percaya yang UMNO ikhlas memperjuangkan isu ini.

Pada pendapat saya, susah bagi para responden untuk yakin dengan tindakan UMNO kerana UMNO sendiri sudah 50 tahun lebih menentang Islam. Bagaimanakah UMNO yang istiqamah menentang Islam dapat diharap untuk memperjuangkan Islam?


Lebih baik UMNO berjuang hak Dato Seri Anwar Ibrahim untuk mendapat perbicaraan dalam isu Qazaf terhadap SAiful Bukhari dari mereka memperjuangkan isu yang tidak jelas haramnya seperti isu kalimah Allah ini

BEBERAPA NOTA PASAL ISU QAZAF SAIFUL BUKHARI
Ada orang UMNO kata Saiful diperkosa oleh Anwar Ibrahim. Lantaran, hukum Qazaf tidak dapat relevan dalam kes ini.

Tapi tiada siapa yang boleh percaya Anwar Ibrahim yang pernah melalui pembedahan tulang belakang dapat mengalahkan Saiful Bukhari yang jelas lebih muda dan kuat dari beliau. Ia juga bermakna sumpah Saiful tu bohong apabila beliau kata beliau dipaksa kerana hanya orang gila sahaja yang percaya cerita macam tu. Hakikatnya, Saiful boleh mencederakan Anwar Ibrahim dengan begitu mudah kalau dia hendak. Mustahil Anwar Ibrahim mampu “memperkosa” Saiful.

Lagi pula, SAiful sendiri berubah-ubah cerita banyak kali. Sekejap kata dipaksa.Bila orang kata tak logic, dia tukar jadi dengan rela pula. Semuanya auta UMNO semata-mata.

Dan hukum Qazaf itu tetap relevan sebab SAiful sendiri ada mengaku dia berbuat demikian dengan rela.

UMNO nak berjuang isu nama Allah konon. Pooorraaaah!!!.

Tulang Besi

8 comments:

Anonymous said...

Woah hoh hoh..puak iblis UMNO dah mengamuk..

Security tightened as politicians condemn church attacks
KUALA LUMPUR, Jan 8 — Police said they have stepped up security at all churches nationwide after one was firebombed and a failed attack on another church in the early hours of today amid a row over the use of the word “Allah” for the Christian God. Authorities are also bracing for nationwide protests by angry Muslim groups after Friday prayers...http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/48918-security-tightened-as-politicians-condemn-church-attacks

Anonymous said...

Kalau dah namenye umNGOK memang NGOKlah orang2nye.. malam semalam siap buat pengumuman kat masjid kat tempat aku sape nak baju bantahan penggunaan nama Allah ni.. Ironi sungguh diorang nih, halalkan judi n arak tapi kate perjuangkan Islam.. hairan bin pelik aku dibuatnye..

Grand Marquis said...

Tapi TB jangan lupa Seks paksaan boleh berlaku tanpa kekerasan. Jadi ruang keraguan tetap ada.

Apapun, kalau qazaf jadi lagi bagus. Sebab kita akan lihat sama ada Mat Sabu akan turut di Qazafkan.

p.s. Jangan amal Islam double standard. Bila orang puak kita buat, kita tak suruh Qazaf. Bila kena kat orang lain, terus menyalak.

Harris said...

Memang kes saiful ni dah bterang lagi bsuluh.Hanye org2 yg bodoh n xde otak je yg pcaya sgala dakwaan palsu n fitnah saiful tu.N pihak hspital pn dh mgesahkan yg saiful x pnah diliwat.Lagi ape mau cerita!!

MALAYSIABARU said...

MALAYSIABARU.COM SAID,

HASAN MANGKUK KUALI BERTANGUNGKAWAB

GEREJA DI BAKAR


- smlm dlm satu kenyataan PAS selangor berkata PAS tidak setuju perkataan ALLAH di gunakan untuk tujuan pehamaman penagnut kristian. -

Hassan Ali bertangungjawab sepenuhnya ke atas kenyataan beliau.

Sehinga kini 3 gereja di bakar.

Anonymous said...

PAS SELANGOR SEBUAH PARTI EKTREMIS..


KERAJAAN DI CADANGKAN AMBIL TINDAKAN ke atas pemimpin PAS kerana melangar perintah mahkamah berkaitan ALLAH boleh di gunakan untuk tujuan Penulisan di dalam akhbar herald.

zakwan said...

It's weird UMNO ass kissers r attacking ur site daily n didn't bother 2 place their vote on this poll,thus missing the oppurtunity 2 humiliate TB

"Seks paksaan boleh berlaku tanpa kekerasan"

I'm not surprised if Grand Marquis hav any experience in this particular type of intercourse
Maybe his wife/girlfriend is not in the mood in some nights but he forced her anyway in what many called "consensual rape" n GM got the f**k he deserves

Damn right,Harris
Only retards n pig headed jerks in UMNO who lick Saifool al Liwati's ballz believed all the shit he spewed

3 churches burn last night
A possible clash of jihad vs crusade in the works
Guess 1Malaysia is one big joke afterall

Anonymous said...

Sahabt kanan,

Anwar boleh berjalan elok dalam hospital sungai buloh tahun 2001:

http://www.youtube.com/watch?v=yPHZhbWr6ZQ

Anwar hilang bengkung leher semasa rawatan di munich ketika interview?

http://www.youtube.com/watch?v=bH2_XmxItf8

Ini menjwb kemampuan Anwar utk berlari. So buang jauhlah andaian "Tapi tiada siapa yang boleh percaya Anwar Ibrahim yang pernah melalui pembedahan tulang belakang"...

masuklah ke dalam court tak kisah syarie ataupun civil..lwn le..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.