Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, February 8, 2010

UMNO Barua Yahudi dan Amerika. Izinkan Kapal USS Nimitz Berlabuh di Port Kelang

Selama ni juak2 UMNO ke hulu ke hilir menuduh Anwar Ibrahim menjadi agen asing. Namun, semalam, salah sebuah kapal pengangkut kapal terbang, USS Nimitz, telah berlabuh di Port Kelang.

Kapal ini pernah terlibat dalam banyak operasi yang telah mengakibatkan kematian ratusan ribu umat Islam. UMNO buat keputusan untuk bekerjasama dengan kapal yang telah membunuh ratusan ribu nyawa umat Islam.

Jelas, UMNO sebuah parti yang “Kata Dulang Paku Serpih”. Di satu waktu buat tuduhan rambang ke atas Anwar Ibrahim. Di waktu yang lain menjadi pencacai Amerika dengan membantu kapal-kapal Amerika berlabuh dan menambah bekalan serta mengadakan latihan bersama dengan Angkatan Tentera Laut dan Angkatan Tentera Udara Malaysia.

Kalau UMNO bukan barua Amerika dan Yahudi, mengapa boleh diizinkan Tentera Laut Amerika berlabuh di Port Kelang? Hanya barua Amerika dan Yahudi sahaja yang akan memberikan keizinan sebegini.

UMNO memang parti munafik dan talam dua muka. Apa yang keluar dari mulut mereka adalah pembohongan semata-mata.

Benar nasihat kawan saya tempohari:

“ Kalau orang UMNO sebut “Tuhan itu Satu” pun kamu jangan percaya. Bukan sebab apa dia sebut itu tidak betul, tapi sebab yang sebut itu adalah orang UMNO”.

Bagi saya, UMNO adalah parti di mana semua orang munafik dalam Malaysia berteduh. Munafiqeen mendapat kekuataan dengan bersatu di bawah UMNO.

Lagi pula, UMNO ditubuhkan untuk memecah belah orang Melayu, bukan untuk menyatukan orang Melayu.

Kalau nak tengok misi2 USS Nimitz ni, saya nukil dari Wikipedia:

Service history

The Nimitz-class carriers carry weapons and aircraft which allow the ships to be used for a wide spectrum of missions.[29] Since Nimitz first deployed in 1976, ships of the class have been involved in many operations across the world. Nimitz and Dwight D. Eisenhower deployed to the Persian Gulf in 1979 to aid Operation Eagle Claw and many of the ships have since served missions there. In the early 1990s, Nimitz, Dwight D. Eisenhower, Carl Vinson, Theodore Roosevelt and Abraham Lincoln participated in the Gulf War. All active ships were engaged to some degree in Operation Southern Watch throughout the 1990s and early 2000s, and most have also participated in the more recent Operation Iraqi Freedom and Operation Enduring Freedom in Afghanistan.[29][30]
.

Clear sangat kapal ni digunakan untuk membunuh umat Islam di Iraq dan Afghanistan. UMNO pegi tolong kapal ni. Sah lah UMNO penipu.

Tulang Besi



Supercarrier USS Nimitz docks at Port Klang.
author_photo("S Vicknesan")
S VicknesanFeb 8, 1012:08pm

One of the world's largest aircraft carriers, the nuclear-powered
USS Nimitz, is currently docked at Westport, Port Klang and will remain there until Feb 11 on a four-day port call.


The supercarrier and USS Pinckney are part of the US Navy's Nimitz Carrier Strike Group (CSG) which arrived into Malaysian waters yesterday.
Carrying a crew of 4,500 including 400 women, the Nimitz prior to this spent a week working with the Royal Malaysian Navy and the Royal Malaysian Air Force in a series of surface and air at-sea engagements as part of an exercise dubbed 'Theater Security Cooperation'.


"We are honoured to work together with Malaysia and believe that a strong relationship between our two navies contributes to peace, security and stability in the region," Rear Admiral John W Miller (below, second from right) Commander Carrier Strike Group 11 told reporters on board.


"It is always great to work with the professionals of the Royal Malaysian Navy," he said, adding among the basic naval exercises conducted was simulated targeting.
While in Malaysia, the Nimitz's sailors will participate in seven community service projects to carry out improvements at homes for the underprivileged in the Klang Valley. These projects are coordinated in cooperation with the Rotary Club of Pantai.
They will also be taking the opportunity for rest and recreation (R&R) with visits arranged for adventure trekking, rock-climbing, golf and a tour of Malacca.
20,000 meals day


The Nimitz Carrier Strike Group, on a routine deployment in the region, has as its Commanding Officers Captain Paul O Monger (above, third from right) and Captain Bret C Batchelder (CAG) Carrier Air Wing 11 (extreme right).
Commissioned in 1975, the Nimitz's 333-metre length is only surpassed by the USS Enterprise's 342 metres. The former, however, is the undisputed heavyweight displacing 102, 000 tonnes to the latter's 93,500 tonnes.
Reaching more than 23 storeys high and spread over 4.5 acres, the Nimitz is home to four F-18 strike fighter squadrons comprising 45 F-18 Super Hornets of the Foxtrot and Echo variants.


It also hosts helicopter anti-submarine and combat squadrons, an electronic attack squadron and a explosive ordnance disposal mobile unit.
The Nimitz reaches a top speed of 30 plus knots courtesy of its two nuclear power plants the cooling of which is taken care by four distilling units which enable her engineers to make more 1,500 litres of fresh water a day for the propulsion plants.
The carrier can accommodate a maximum crew of up to 5,000 for whom more than 20,000 meals are prepared daily.


She can stock a 70-day supply of refrigerated and dry goods. The ship's medical services include a dental facility staffed by five dentists. Crew also have access to laundering and tailoring services among others.
Catapult launching


The Nimitz launches her fighter jets using four steam catapults. These 'cats' propel the heaviest aircraft from the deck at speeds in excess of 270 km/per hour, these speeds reached from a standing start in less than three seconds.
Aircraft are launched in a 100 metre 'catapult stroke'- an equivalent land-based take-off would require more than 2,000 metres of runway. The catapults consist of a large piston underneath the deck and only a small device engages the aircraft's nose gear above deck.


When the fighters are ready for take-off, the pilot increases the thrust of the jet engines and the catapult accelerates the plane to launch speed. Using all four catapults, the Nimitz, can launch aircraft at a rate of one every half-a-minute.
.

32 comments:

PondokDungunTerengganu said...

dok soh cakap pasa kapal lah kristian murtadding ugame umno. ugame kristiang mung tu yahudi hok buat. murtadding mung tu pun yahudi hok ajar jadi gittu. eleh nok nunjjuk dia baguh sangat. kristiang murtadding doh banyok kene naik kudde kapir yahudi.

memang senget otok mung TB sebab tu aku rase mung ning kapir kristiang @ murtadding. Kang ke beto hok aku kate.

PondokDungunTgganu

Sebatang kara said...

Pondokdungun

Islang tuh menatang apa.

Penghulu Putih said...

eja pon tak reti..sengal

Shepherd kecek ganu said...

Ugame umno to Islang dah betu doh.

Tapi dok tamboh Latta & Uzza zamang modeng iaitu bangso dan negagho. Dah tak betu le tu. Bukang lagi "La ilaha illallah" lagi doh. Teghuh jadi Trinity macam Kristiang.

Sebatang kara said...

Bro-bro semo, nok hentang2 oghang pung, perkataan ISLAM tuh sebutla betui-betui sikit. Ditakuti boleh membawa kepada syirik atau kekufuran.

Tulang Besi said...

Pengikut2 agama UMNO sedang kepanasan. Segala penipuan mereka sedang terdedah satu demi satu

zakwan said...

I don't know,TB
It's not like this US vessel is going 2 war or anything
Ur argument would hav more credibility if u posted the history of the USS Nimitz n all the wars it has participated in
Besides,I thought our troops r having joint trainings wit the US soldiers

Sebatang kara said...

Pasai menda nih ada satu cerita di sebaliknya. Ingat tak pasai satu surat yang TDM antar kat Ehud Barak pasal nak mintak sumbangan yahudi untuk kempen pilihanraya 1999. Melalui surat tersebut ada dinyatakan satu perjanjian sulit ketenteraan antara Malaysia dan US yang dibuat pada 1986. Surat itu menyatakan bahawa Tentera US boleh guna ruang udara dan laut Malaysia tanpa limit. Tak pasti pasai kesahihan surat itu tapi tengok pada surat tu sign TDM ngan ada ref. no ngan ada kesan punching di sebelahnya. Surat nih kuar masa memuncak perbalahan antara TDM ngan Paklah. Disyaki surat ini mungkin telah difotokopi dan didownload oleh KJ. Kalau saya jumpa balik surat tuh nanti saya email kat TB.

Serious Shepherd said...

I checked the Wikipedia entry for USS Nimitz and that bloody carrier was involved in Ops: Iraqi Death (because the meaning of freedom is actually death in American dictionary).

True, the US warship is not going to war or anything, but shouldn't the Be End govt practices more of 'persaudaraan Islam' by having military training with Iran or other Muslim countries under threat by foreign occupation.

In the meantime, let's apply some ilmu ghaib and make the jet engines of aircrafts on board USS Nimitz disappear!

kiddokit said...

Saya betul-betul mengagumi USS Nimitz ini. Kalau tak silap saya, waktu kecil saya adanya sebuah filem berjudul 'The Final Countdown' di mana aircraft carrier itu adalah USS Nimitz. Jalan ceritanya juga boleh tahan, tak menanglah Oscar tapi memang enjoyable.

Semenjak itu saya amat tertarik dengan nama 'Nimitz' ini. Ada sesiapa di luar sana ada simpan filem ini? Dah agak lama saya mencarinya (di kedai VCD berlesen dan juga lanun) namun tak jumpa.

vinnan said...

Lest anyone forgets the Nimitz is designed for the sole purpose of killing anyone who stands in the way of the yanks. This carrier on its own can take out the RMAF bases in Kuantan and Butterworth along with all our armoured divisions in West Malaysia in less than a day. By the way the amount of firepower on the Nimitz is only matched by the Singapore Air Force in all of Southeast Asia.

Good luck Malaysia.

ataspagar said...

nampaknya ada puak2 yang sedang makin kepanasan masa kini...siapa?...hahaha..lu fikirlah sendiri..

Anonymous said...

kalau DAP berkuasa, korang igt diorang x bagi kapal US berlabuh, aku bukan berlabuh lagi, tapi buat pengkalan tentera terus

Anonymous said...

hello.....what abt your fren anwar!!!! hasn't he been the no: 1 barua gor American Jew.

Plez give us a break! kalau nal lick anwar boots pn at least guna la otak!!!

Anoinimuz said...

EGAME UMNO nie KHURAFAT dan WAJIB DIHAPUSKAN

Nizar boleh menang esok said...

USA merupakan rakan dagangan utama kita. USA mempunyai kuasa ketenteraan yang terkuat di dunia. Tiada negara yang berani memusuhkannya sekiranya bukan mencari maut. Kalau nak hentam BN pun kena cari alasan yang logik sikit. Keselamatan negara kita perlu dijamin melalui hubungan baik di antara negara maju dari segi ekonomi and ketenteraan. Malaysia merupakan negara kecil di mata USA. Ini hakikat sebenar.

bwh said...

USS Nimitz berada di rantau ini sebagai amaran kpd BN supaya behave macam manusia. Kenapa sekarang dia ada kat sini ketika berlangsungnya kes mahkamah DSAI? Adakah ini kebetulan?

US mempunyai banyak kepentingan di rantau ini terutama dgn negara2 asean spt malaysia dan singapore. Singapore adalah sekutu kuat US dan singapore byk bergantung kpd malaysia dlm byk hal ekonomi dan sosial. Sekiranya berlaku ketidakstabilan di malaysia mungkin kerana DSAI dipenjara, pelaburan US dan proksinya singapore di negara ini akan turut terjejas.

Kerajaan US memang menginginkan DSAI menjadi pemimpin negara ini perkara ini memang sedia maklum. Hal ini bukan kerana DSAI agen yahudi atau US tetapi kekuatan DSAI sebagai pemimpin dunia islam dan dunia ketiga. US memerlukan tokoh spt DSAI utk memastikan peranan DSAI sebagai pemimpin islam yg moderate dan bersih dpt membantu US memulihkan imejnya di mata negara2 islam melalui approach Obama yg lebih liberal. Ini bukan bermaksud DSAI akan tunduk dgn semua kehendak US kerana DSAI bukanlah manusia bangang mcm najib dan org2 BN, tetapi DSAI jauh lebih pintar dan apabila tiba masanya nanti Allah mengangkat beliau, baru kita sedar betapanya kita selama ni telah termakan pil tido BN.

Anonymous said...

Khir Toyo ragui keterbukaan Nik Aziz, Hadi
Feb 8, 10 6:02PM
Beliau menyarankan supaya keputusan untuk adakan perbincangan, musyawarah atau muzakarah dengan Umno mengenai isu Islam, diputuskan oleh jawatankuasa pusat PAS terlebih dahulu.

--------------------------------
kah kah kah khir toyol jadi ahli jawatankuasa pusat PAS. @ Jawatankuasa pusat pas dicontrol UMNO... kah kah kah...toyol oh toyol..

Anonymous said...

Nizar boleh menang esok said...
February 8, 2010 10:50 PM
USA merupakan rakan dagangan utama kita. USA mempunyai kuasa ketenteraan yang terkuat di dunia. Tiada negara yang berani memusuhkannya sekiranya bukan mencari maut.
-------------------------------
Kau memang bangang otak cetek...
Paling BODOH !!! CHINA la yg paling KUAT BODOH !USA pun mula dah takut ! Hantar org nya pi belajar Cina ! Sebab Abad akan dtg ialah abad CHINA!! Keteteraan paling canggih ialah CHINA !!! CHINA cuma tak sombong mcm USA mau show off BODOH !! Banyak militan CHINA beroperasi secara rahsia bawah tanah !!! LU ni memang bodoh la MELAYU bodoh hanaya pandai ckp melayu apa guna??? OTAK UDUANG !!!! TAI LING NGONG!!!

Nizar boleh menang esok said said...

Kekuatan tentera China vs USA ???

Tak perlu cerita dongenglah. USA boleh menang mana-mana perang di dunia jika lawan satu dengan satu.

Apa ada dengan China ??? Orang je ramai. Bolehlah main perang gerila. Itupun jika ada peluang. Kalau kalah secara total tiada peluanglah.

China ada kapal pembawa jet perang ???
Jawapan: Tiada

China ada jet perang "stealth" yang boleh menipu radar ???
Jawapan: Tiada

Sampai USA nak jual senjata kepada Taiwan yang kecil pun China marah. Marah kerana takut kehebatan senjata USA.

Orang USA belajar bahasa cina ini sebab bisnis. Bukan takut. Dalam sejarah moden, orang USA paling berani kerana kekuatan ekonomi dan ketenteraan.

Melayu bukan sahaja pandai tetapi berkuasa. Siapa PM, MB and menteri kalau bukan Melayu. Soal subsidi (petrol, gula, dll) itu pun orang Melayu yang putuskan.

DEB itupun dibuat oleh orang Melayu demi orang Melayu. Hari ini kes siapa MB Perak pun Melayu vs Melayu jugak.

Melayu = bijak, berkuasa.

Anonymous said...

..alahai..
1.Dulu...sepandai-pandai askar china!!kalah dengan candu jeee!!!!!
2.lani...sepandai-pandai China..kalah dengan perisian cetak rompak jeee!!!!
3...Semaju-maju oghang cina diCina!!pakat-pakat berebut pakai mercedes !BMW la jugak!!!Tak pakai Cherry cina la jugak!!!Depa sendiri tau!tak berkualiti!!!
4.Apa khabaq umat islam dinanjiang!!ada yang kena bunuh lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

..alahai sikit lagi..
1.Memangla nabi Muhammad S.A.W pernah suruh kita pi belajaq sampai negeri cina!Dia suruh pi belajaq apa:
1.1.Tenguk macammana oghang cina menipu dalam berniaga!!
1.2.Pi tenguk bangsa apa!yang makan!tolak batu dan kayu jee!yang lain!bedaiii semua!!takut segala binatang dalam utan kat puak cina ni!!!
1.3.Pi tenguk bangsa mana yang dok bagi rasuah memanjangg!!!
1.4.Pi belajaq!bangsa apa yang tak dak agama!!bantai apa saja!tak kira halal dan haramm!!
2.Cina maju!betui ka!!!
2.1.Roket ke bulan!peluru berpandu!!awat dok beli dari US atau russia!buat sendirila!!lepastu ubah sana sikit!ubah sini sikit!!dok kata hak sendiri!!
2.2.Aku beli laptop!ingat kan dell!compaq!accer!mai dari us atau jepun!buat dari cina rupanya!!tak tahan rupanya!!!
2.3.Beli adidas!nike!nak jogging!baru jogging lima minit!!tapak dah tanggaiii!!!Buatan cina la oiii!!
2.4.Kawan beli kereta cherru!buka bonet!!enjin jepun!!
2.5.Belambak kereta mainan cina!alat permainan cina!main tak samapai sejam!!hancuqq!!cat beracunla pulak tu!!plumbumm penuh!!
3.Sikap puak cina diChina!!
tepuk tangan puak yahudi dan US:
3.1.Pakai mengalahkan depa!
3.2.Mabuk mengalahkan depa!
3.3.Sambut krismas mengalahkan depa!
4.Awas!orang melayu!awas orang islam!puak depa ada dimana-mana!Singapura!thailand!indonesia!
5.puak yang dok taghik telinga nizar dan khalid la nii!!!

Anonymous said...

Melayu = bijak, berkuasa. ????
Apa guna malaysia , indon saje... No use....
INgAt PERANG Veitnam???? USA perang bertahun-tahun... tak menang...... CHINA MASOK perang trus menang.... BANGANG !!!!! la

---------------------------------

Anonymous said...

alahai..
bangang pun tak sebanggang nizar!!kena taghik idungggg memanjanggg!!!

Nizar boleh menang esok said...

Perang Vietnam tak menang-menang ???

Bubuh aje sedozen nuklear. Habis selesai.

Anonymous said...

..alahai..
puak macam nizar niramailah dulu dikampung-kampung:
1.alim!kayala jugak!beli tanah tiap-tiap taunn!!
2.orang kampung juaii tanah kat dia!!dia pun kesiaan!belilah tanah orang melayu!!
3.orang melayupun tak kisah!kita juai tanah kat orang melayu!sesama islam!kita bukan juai kat orang kapiaq harbi!last sekali kita jual kat sesama islam jugak!!boleh buat wakafka!boleh buat surauka!dia tanah banyak!!esok-esok bila tanah dia dah banyak!dia sedekahla seghelung dua!buat surau!buat rumah anak yatim ka!!
4.lat sekali baru oghang melayu sedaq!!dia barua cina!dia talibarut puak kapiaq harbi!!
5.puak kapiaq harbi beli tanah melayu!tanah simpanan melayu!guna nama dia!!!
6.Lani zaman moden!kisah yang sama!cerita yang sama!tapi..episid yang sama!motif yang sama!!!
7.hangpa nak kena tangikkk idunggg ke lagi oiii!!!
8.Tak sedaq lagi ka oiiiii!!

Anonymous said...

"Mungkin ramai yang tidak menyedari bahawa Karpal Singh dan Mat Sabu, Naib Presiden PAS sekarang adalah merupakan orang pertama yang mendedahkan salahlaku seks Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 1998 semasa DAP mengadakan Konvensyen mereka di Kuala Lumpur. (Baca Hansard Parlimen 1997 yang ada ucapan Karpal Singh sini)

Karpal Singh telah menegaskan di hadapan ahli-ahli DAP di konvesyen itu dan mendakwa bahawa dia mempunyai bukti bahawa Timbalan Perdana Menteri pada masa itu melakukan salahlaku seks yang teruk. Dia turut mencabar Perdana Menteri pada masa itu, Tun Dr Mahathir mengambil tindakan ke atas Anwar kerana salahlaku seksnya dan membicarakan Anwar."

alahai..
1.aku dah baca kisah tersebut dalam majalah tamadunpada tahun 1998!
2.Pengarang tamadun waktu tu Lufti Othman!
3.Aku bukan main marah lagi kat Lufti,mat sabu!dan pada kalpal singh!!
4.Lani!aku renung balik kisah lama!!
5.Rumusan aku:
5.1.Kawan boleh jadi lawan!lawan boleh jadi kawan!kerana apa!kerana pangkat dan kuasa!!Ketepikan maruah!ketepikan prinsip!!
6. kes anuar lani!serah saja pada Allah!Dia Maha segalanya...

Serious Shepherd said...

Tahun lepas pun ada 1,600 salibiyin Amerika di negeri pemerintahan DAP iaitu Terengganu Darul Ehsan. Dan mereka datang bukan masa perbicaraan Anwar.

Anonymous said...

Ah hah!!Gerenti JJ/Nachibai dah berbisik with Obama,and AIPAC..former diplomat Bhadrakumar revealed,Yaymerica is goin all out to control oil routes..fallen superpower uncle bankrupt sam dont want China to control selat melaka...najib n geng, r desperate to win support frm foreign countries to stay in power..

Anonymous said...

baca tulisan mk.bhadrakumar

It's all about China

Most important, however, for US global strategies will be the massive gain of control of the port of Aden in Yemen. Britain can vouchsafe that Aden is the gateway to Asia. Control of Aden and the Malacca Strait will put the US in an unassailable position in the "great game" of the Indian Ocean. The sea lanes of the Indian Ocean are literally the jugular veins of China's economy. By controlling them, Washington sends a strong message to Beijing that any notions by the latter that the US is a declining power in Asia would be nothing more than an extravagant indulgence in fantasy.

In the Indian Ocean region, China is increasingly coming under pressure. India is a natural ally of the US in the Indian Ocean region. Both disfavor any significant Chinese naval presence. India is mediating a rapprochement between Washington and Colombo that would help roll back Chinese influence in Sri Lanka.


The US has taken a u-turn in its Myanmar policy and is engaging the regime there with the primary intent of eroding China's influence with the military rulers. The Chinese strategy aimed at strengthening influence in Sri Lanka and Myanmar so as to open a new transportation route towards the Middle East, the Persian Gulf and Africa, where it has begun contesting traditional Western economic dominance.

China is keen to whittle down its dependence on the Malacca Strait for its commerce with Europe and West Asia. The US, on the contrary, is determined that China remains vulnerable to the choke point between Indonesia and Malaysia.

An engrossing struggle is breaking out. The US is unhappy with China's efforts to reach the warm waters of the Persian Gulf through the Central Asian region and Pakistan. Slowly but steadily, Washington is tightening the noose around the neck of the Pakistani elites - civilian and military - and forcing them to make a strategic choice between the US and China. This will put those elites in an unenviable dilemma. Like their Indian counterparts, they are inherently "pro-Western" (even when they are "anti-American") and if the Chinese connection is important for Islamabad, that is primarily because it balances perceived Indian hegemony.

vinnan said...

Anon February 10, 2010 10:54 PM

Your argument has one major weakness.
Overland routes only work when the government in power is friendly to you. Governments as we saw in Perak can be easily subverted. The high seas are for anyone with the muscle to take and control. Why do you think the Chinese is building aircraft carriers?

starwars said...

Sdr. Pondok Dungun.

Menuduh seseorang kalau tiada kebenaran akan berbalik pada yg menuduh. Sebuah hadis Nabi Muhamad SAW bermaksud - Ada manusia dari luarannya kelihatan sebagai ahli neraka akan tetapi dia adalah ahli syurga. Ada manusia luarannya klihatan sebagai ahli syurga tetapi dia adalah ahli neraka.

Marah ke. Benci ke. Namun jangan out of control dalam soal akidah.
Bahayanya pada diri sendiri.

Dalam soal kapal nimitz ni aku boleh pertahankan dengan penuh logik tapi aku tak akan persoalkan akidah dia. Aku sendiri pun sentiasa merayu pada Allah untuk mendat rahmat dan keampunanNYA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.