Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Saturday, April 10, 2010

Hishamuddin Tun Hussein Tak Tahu Yahudi Masuk Bukit Aman. Betul Ke?

Hishamuddin Tun hussein dilaporkan berkata:

"Tuduhan yang dibuat oleh Anwar Ibrahim adalah serius. Justeru, kita mesti menyiasat bagi menentukan kesahihannya," katanya.
Mengikut dokumen-dokumen yang didedahkan oleh Raja Petra Kamaruddin dalam blog beliau, Hishamuddin telah pun mendapat laporan penyiasatan terhadap kes ini semenjak 2008 lagi.

Saya membawa dokumen-dokumen tersebut, dengan ehsan Malaysiatoday dari artikel mereka bertajuk "Round 1 of 10: Hishammuddin's bullshit revealed"

Selamat membaca






13 comments:

UMNOAPCO said...

APCOUMNO ... APCOUMNO ... APCOUMNO.

APCOUMNO
UMNOAPCO
APNOUMCO

Hidup !!!! KETUANAN YAHUDI ...

j said...

ug utk umno..
umno utk malayzion!

Anonymous said...

//Hidup !!!! KETUANAN YAHUDI ...//

Yay!! Gua satoojoo!!Mengikut teori Rahman,Avigdor Lieberman boleh jadi PM Malazion tau..Yahoo!!(psst..Livni memang hot!hot!!hot!!Nacibaum tenggok gambar dia,otomatik,kanji kuluar dri batang dia..kihkihkih..)

Anonymous said...

Hisaputing as usual must advertise his kestoopidan to entire planet..

Anonymous said...

Jangan keluarkan kata-kata manis untuk mengelirukan ahli seperti "Tuduhan yang dibuat oleh Anwar Ibrahim adalah serius. Justeru, kita mesti menyiasat bagi menentukan kesahihannya,"

Sememangnya pihak kerajaan terlibat secara langsung berkaitan dengan tuduhan oleh Datuk Seri Anuar Ibrahim.

Nak berselindung kat mana lagi.... semua sudah terlondeh.

Untuk pengetahuan semua pemimpin UMNO-APCO... ahli parti yang buta huruf, buta warna dan juga pekak badak ramai yang telah pergi kealam lain dan yang tinggal adalah pelapis inginkan perubahan.

Anda fikir rakyat bagi undi pada parti mana...?

BN=(parti pura-pura) VS PR=(parti prihatin)

Anonymous said...

TB,

Bukankah Hishammuddin tu sepupu Najib?Tentu dia main wayang buat terperanjat beruk.IGP pun turut sama main wayang konon sekat Yahudi masuk Bk.Aman tapi syarikat yang diambil tetap ada kaitan dengan syarikat Yahudi diSingapura.Namanya pun sama.Manusia Yahudi tak perlu masuk Bk.Aman kerana agen-agen mereka sedang berkeliaran.Takkan ini pun IGP tak faham.

azman kamarul said...

Tak payah berdalih-dalih lagi....apa yang disorok sekarang ni satu persatu dah terbuka....

Jet pejuang hilang.....2008 lagi
APCO Zionis-Yahudi-Israel...2008 lagi

Terbongkar pada 2010.

Tolong jawab wahai pemimpin umno dan rakan-rakan yang sekutu dengannya, jangan nak membohong lagi...

Anonymous said...

.

pm pawned / sell country off just so he can stay in power.

how did he come to power in the first place???

he is power greed and he doesnt care.

.

Anonymous said...

aku nak tunggu komen dari pro-umno atau ahli Pas yg ber'UG' hehehe

ada berani??? hahahaha...

Anonymous said...

Penyeludupan Zionis Ke Malaysia Kerja Mahathir
http://anwaribrahimblog.com/2010/04/11/penyeludupan-zionis-ke-malaysia-kerja-mahathir/

kahkahkahkah..patutlah..si botak tetek kendur siti hasmah dan anak2 ada akuan di israel..aah,kena bagi jewish name yg betui..tun mamak pundekstein wokeh?

Anonymous said...

lagi satu sibab zionist yahudi dah masuuk malaysia adalah kerana 1st ladies choice aka hantu tetek punya pasai....sebahagin besoq yahudi di isreal bukan yahudi yg ori..semua dtg dri europe..hantu tetek teringin sangat nak.."ooo...hi blue eye goldy locks..me wanna breast feed you..oooo.."

Anonymous said...

Selamatkan Malaysia: Laporan Serentak Seluruh Negara Esok



Dari Harakah Daily
Oleh Nazri Abdullah

Pemuda Pakatan Rakyat akan membuat laporan polis serentak jam 3 petang esok di semua ibu pejabat kontinjen Polis seluruh negara berhubung isu APCO.

Mereka daripada Dewan Pemuda PAS Pusat (DPP), Angkatan Muda Keadilan (AMK) dan Pemuda Sosialis DAP (DAPSY) akan meminta siasatan dijalankan terhadap firma perunding APCO Worldwide dan pembabitannya dengan kerajaan Malaysia kerana bimbangkan pembocoran maklumat negara kepada pihak asing.

“Penglibatan APCO bagi kita memberi ancaman kepada kedaulatan negara.

“Kita akan minta pihak polis siasat dan mengambil tindakan segera agar keselamatan dan kedaulatan negara terjamin,” kata ketua DPP, Nasruddin Hassan (gambar) ketika dihubungi Harakahdaily.

Selain itu, satu himpunan aman akan diadakan di masjid-masjid negeri di seluruh negara pada hari jumaat ini bagi menyatakan bantahan terhadap penglibatan firma perunding yang didakwa ada kaitan langsung dengan Zionis Israel itu.

“Kita juga akan adakan demonstrasi serentak di masjid-masjid negeri 16 April ini sejurus solat Jumaat,” tambahnya lagi.

Sebelum ini beberapa laporan polis telah dibuat berkait isu sama di seluruh negara.

Antaranya dibuat Ahli Parlimen Titiwangsa, Dr Lo’ Lo’ Ghazali, Nasir Zakaria (Padang Terap), Dr. Mariah Mahmood (Kota Raja) dan Ketua AMK, Shamsul Iskandar Mohd Akin.
http://anwaribrahimblog.com/2010/04/13/selamatkan-malaysia-laporan-serentak-seluruh-negara-esok/

melayu said...

bangang punya menteri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.