Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, April 30, 2010

Zul Noordin Tak Kata Apa Pasal Hubungan APCO-UMNO

Waktu berdekatan dengan Pilihanraya Kecil Hulu Selangor, Zul Noordin mengeluarkan sebuah artikel mengecam Zaid Ibrahim. Artikel yang bertajuk "Tanbihul Ghafilin" mendedahkan kononnya Zaid Ibrahim adalah seorang penyokong kumpulan Artikel 11 dan kononnya menyokong murtad.

Namun yang saya hairan, mengapa sehingga hari ini Zul Noordin membisu seribu bahasa di atas isu perselingkuhan UMNO bersama Yahudi APCO? Hatta di Parlimen sendiri pun Zul Noordin tidak bercakap pasal isu ini langsung?

Adakah dosa Zaid sewaktu dalam UMNO dahulu lebih besar dari dosa UMNO mendedahkan rahsia negara pada Yahudi? Dosa mengadakan hubungan dengan Zionis dsbnya?

Zul Noordin pun tak bersuara pasal cadangan kerajaan UMNO Najib untuk menghalalkan judi sukan.

Dengan kata lain, Zul Noordin cuma bising kalayu ada elemen2 yang bukan Islam dalam Pakatan Rakyat, tapi senyap seribu bahasa terhadap tindakan anti islam dan pro Yahudi UMNO.

Di sini kita dapat lihat perjuangan sebenar Zul Noordin. Perjuangan beliau tiada langsung berteraskan kepada Islam tapi berteraskan kepada mempertahankan rejim zionis UMNO dan Barisan Nasional.

Tulang Besi And here is the rest of it.

17 comments:

vengai said...

Zul Kopiah memang kecut teloq no bila nak komen pasal tuanya UMNO-APCO MOSAAD yahudi.Dio berani nak hentam Pakatan dan DSAI je sebab ado backup do dari UMNO-APCO.

Iran bukan negara Islam kah ZUL dei?Dulu hang kata hangpa Islam dulu. Macam-macam hang komen pasal isu "ALLAH" sampai sanggup nak saman YB Khalid Samad dan buat demo depan BAR Counsil tu.

Tapi sekarang hang bisu seribu bahasa bila Iran jadi mangsa APCO dan APCO jadi penasihat UMNO yang sogok kamu tu.

AzamDin said...

http://macamoranggila.blogspot.com/

bro lu check atas ni..dah tu tengok dekat belah kanan..ada GAMES GILA-GILA.. aku suspek orang tu pakai gamba ko la bro..cube tengok!

Anonymous said...

suatu ari nanti ari,ini pariah pun either akan jadi jaga kereta boy or pengemis tepi jalan..

tamingsari said...

Zul Nordin tak mau sentuh isu Apco sebab hendak menjaga hubungan baik antara Anwar dengan Yahudi. Takkan TB tak tau Anwar banyak geng Yahudi.

Nak tanya sikit. Apa dia rahsia negara yg dah sampai kt tangan yahudi. Pegi buat laporan kt Polis,SPRM atau Bomba ke. Kalau dah ada bukti cepat2 buat laporan. Jangan pandai bercakap je. Burung kakak tua pun pandai berkata2 tapi tak faham apa yg dikatakannya. Ada prsamaan dgn TB.

Buat report jangan tak buat. Kalau tak berani maknenya fitnah.

Anonymous said...

Inilah sebenar firaun besar!!!

IbnAbdHalim said...

Eh! Eh! TB, Zul tu kan pejuang Islam tulin! APCO tu bukan Islam, Yahudi zionis. UMNO pun bukan Islam, sekular. Boleh tumpang sekoleh. Jadi, tak payahlah nak susah-susah cakap pasal mereka. Kan lebih baik cakap perkara-perkara yang lebih islamik seperti nama Allah? Bukankah dia selari dengan seorang sahibul samahah? Dari maner yer? Perak?

Anonymous said...

alahai..TB..
1.Awat tak berani ulas kes kickdeffela!!dia terima 4 juta!puak perisik rakyat dan malaysia waves!!berapa juta agaknya!!
2.Zul kulim!tak ulasla!sebab Yahudi dah sebati dengan PKR dulu!
3.Lagipun dia kata!Pas kelantan pun dah bukan main bangga dengan TESCO di kota bharu!tak silap tesco KB merupakan tesco yang mendapat keuntungan kedua terbesar dimalaysia!agaknya sebulan berapa juta duit melayu kelantan yang masuk ketangan yahudi!
4.boleh tolong kira!berapa jumlah duit kelantan Pas yang telah masuk kedalam poket yahudi setahun!!ingat melebihi duit yang dibelanjakan oleh Bn untuk upah UPCO tu!!

arus perjuangan said...

Zulkulim hanya kuda tunggangan umngok selama ini dialah firaun dalam PKR (Pakatan) marilah semua kita berdoa agar allah jahanamkan zul amin

arus perjuangan said...

Sorry bro kadang 2 teman copy and paste mike punya post

Anonymous said...

tamingsari said...

Zul Nordin tak mau sentuh isu Apco sebab hendak menjaga hubungan baik antara Anwar dengan Yahudi yg dok bela Zul Nordin dan duatiga kerat lagi yg dah melompat masuk UMNO. Takkan TB tak tau Anwar banyak geng Yahudi yg menyebabkan najib terpaksa mengambil yahudi jadi penasihat supaya yahudi tak geng lagi ngan anwar!.

Nak tanya sikit. Apa dia rahsia negara yg dah sampai kt tangan yahudi. Pegi buat laporan kt Polis,SPRM atau Bomba ke. Kalau dah ada bukti cepat2 buat laporan. Jangan pandai bercakap je. takat polis tembak budak macam yahudi kat plestin tu biasa la.. lain la kalau tembak haramsani macam tembak libya kat memali atau bom anak melayu macam budak monggolia tu! Burung kakak tua pun pandai berkata2 tapi tak faham apa yg dikatakannya. Ada prsamaan dgn TB.. asyik dok ulang benda yg dah jadi pengentahuan UMUM! lain la kalau benda yg orang tak pernah dengar macam budak Kick tu!!

Buat report jangan tak buat. Kalau tak berani maknenya fitnah.. tapi taklih la report polis jahat kat polis malaysia.. kena report kat polis yahudi la..
April 30, 2010 2:39 PM

Anonymous said...

apa ke bangang nya si sup tulang babi ni!!! ko pecaya bulat2 apa anwar cakap? serupa dia berak terus dalam mulut ko la... zul senyap sebab dia tau takde mende nak cakap pon.. ko ngan mat sabu sama je bangang!!!

Anonymous said...

Anon 7:31

Apa cerita tentang tabung memali? Las sekali aku dengar tukang kutip songlap. Keluarga yg berkenaan dapat janji je. Kes naya. Stail yahudi betul. Yahudi kan suka nayakan orang susah. Umno-apco? Apa jugak budak anwar dan orang tua aziz cakap telan bulat2. Bukti takde. Kesian tengok mentaliti juak2 pro yahudissss.

terracota said...

bukankah dia hanya anjing suruhan, mana di halakan tuannya ke situlah dikejarnya.

nak diakapkan apa pasal APCO-UMNO pulak. Dia dah bersantai kat US, poket dah kenyang, apa lagi wayang lah dia.

Anonymous said...

Knape ZulKulim tak kecoh pun pasal APCO? sbb no one CARE about APCO. Pakcik2 felda kat HS tu pun tak tau pun pasal APCO.

Peopl dont care because Anwar yg paling byk kawan ngn Yahudi. Dari penyangak matawang George Soros smpla arkitek perang Iraq Paul Wolfowitz. No one can denied Anwar relationship with them. Gamba belambak tgk Anwar peluk cium makhluk zionis nih. Korg pun tak boleh tipu kate Anwar takde hubungan lgsg dgn dorg. Byk institut kajin kefahaman Islam yg ditaja oleh yahudi telah disertai oleh Anwar sbg ccontoh ISIS.

Skrg aku nak tanye ape bukti APCO tu related sgt yahudi zionis? tolong bgtau siape chairman dier, brape fund die da bg utk perang palestin, dan TUNJUK BUKTI2 APCO TU MMG TERLIBAT SECARA TERUS DGN KERAJAAN PRO ZIONIS. Aku agak korg xkan bole dpt punyer sbb APCO adalah mcm TESCO jgk. Syarikat2 yg ditubuhkan oleh org2 yahudi. Kalo lorg nak kutuk APCO jgn banggala nak bg TESCO KB. TESCO pun ibarat APCO jgk..kat dunia nih takder da syarikat besar kalo takde kaitan ngn Yahudi. Allah lebih mengetahui perancangan jahat mereka Kita sbg umat islam haruslah merancang dan berwaspada.

SO jgnla nak melalak pasal APCO tak tentu pasal. Bile suroh ANwar tunjuk bukti kat PArlimen ade die bagi x?? Yg dier tau die cabut lari.. Itulah korg ni dak kene kencing ngn Anwar. Anwar korg tadah mulut. Bile Anwar da habis kecnig die cabut korg still tadah mulut jgk. Pastu yg perangai mcm Anwar pun kencingla dlm mulut karang. Itula jdnyer otak korg bebal sgt. Smp tak boleh nak mencari fakta sbenar mengenai isu APCO nih

Anonymous said...

The ruling elite n rogue traders have the same consciousnes..that is ONLY THEY MUST BE IN POWER,ONLY THEY MUST ENJOY N THE REST CAN GO TO HELL...but ..hehe..one of devil's charecteristics is to tempt the buffoons..bila termakan umpan,hah,the buffons r complety at the mercy of the devil..hehe..the rogue traders, pariah feudal elite groups all over the world r completely under the devil's control..CANTIK!!..all nak jadi billionaire ya..nak makan cavier,minum champgane,main polo,tutoh exotic bimbos,drive bugati,lambroghini,maserati,bili designer mansions at bel air,monaco,buka swiss akaun,mcm mcm..CANTIK!!!...the problem is *sob sob*(hehe)..these idiot pariah feudal chootias 4 sure lantik pakar pakar finance frm United States of Isreal,and frm Europe..CANTIK!!..the sad/best news is..US/EUROPEAN CURRENCY, STOCKS N BONDS R ACTUALLTY *drums roll*..WORTHLESS!!..TADAAAA!!..CANTIK!!!....YES..ALL EUROPEAN NATIONS HAVE DEBT TO GDP RATIO WELL OVER 100%!!..CANTIK!!!..AND UNTED STATES IS WELL OVER 500%!!..CANTIK!!..for sure these useless elite pariahs ,nak act phoney amerikaneh/european/british/anglo punya pasai have converted their assets,money to US/Euros..CANTIK!!..WHICH MEANS..THEY,THE ELITE R TECHINCALLY BEGGERS!!..CANTIK!!..so,when we see them at mesjid during sembahyang jumaat (that's the only place the phonies suka tunjuk artificial kasih sayang terhadap rakyat),we should whisper into their ears.."psst..ada kerja kosong kat kelang..gaji basic RM200,syif alaun ada,insentif kehadiran ada..satu bulan boleh dapat RM600"..CANTIK!!!..KAHKAHKAHAKAH..

Anonymous said...

taming sari 2.39, anda kata Zul Nordin tak mau sentuh isu Apco sebab hendak menjaga hubungan baik antara Anwar dengan Yahudi. Takkan TB tak tau Anwar banyak geng Yahudi.

sori taming... pelik bukan, terlalu banyak zul nordin kutuk anwar and the gang tiba-tiba anda kata zul nak jaga hubungi baik anwar dengan yahudi.. perumpamaan dah kebulur nak makan ayam, dapat tangkap ayam dilepaskan pulak.. kan bodoh kerja tu...

anda kata rahsia negara dah sampai kt tangan yahudi dan buat laporan kt Polis,SPRM atau Bomba ke. Kalau dah ada bukti cepat2 buat laporan. Jangan pandai bercakap je. Burung kakak tua pun pandai berkata2 tapi tak faham apa yg dikatakannya. Ada prsamaan dgn TB. Buat report jangan tak buat. Kalau tak berani maknenya fitnah...

bro taming.. skandal kapal selam, isu altantuya, isu 888 bilion wang negara lesap heboh satu negara tak dapat selesai lagi. Ni satu kes nak report pasal anwar dengan yahudi.. jawabnya masuk longkanglah laporan tu LOL ;-)

Anonymous said...

ANON 10.21..

Makcik kat Felda pun tak kisah pasal anwar yahudi..

yang kecoh blogger UMNO je LOL..

TV3 pun tarak kisah...

Najib pun aku rasa takda kisah...

rosmah pun tak da kisah..

LOL.. engkau pun kisah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.