Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, June 18, 2010

Zahrain Pernah Minta Kontrak Pasir Dari Selangor Sebelum Melompat

Zahrain, Ahli Parlimen Bayan Baru, menjual obat di Parlimen kononnya Anwar mahu memecat Elizabeth Wong. Namun, tahukah anda, Zahrain yang sama pernah berjumpa Tan Sri Khalid untuk meminta kontrak pasir dari KSSB?

Yang hairannya, sudahlah si Zahrain ni tidak bermoral, anak lelaki Zahrain pun hendak diajar budaya korupsi ini. Ini kerana Zahrain telah bertemu Tan Sri MB bersama-sama anak lelaki beliau meminta kontrak pasir dari KSSB.

Tetapi Tan Sri menolak permintaan Zahrain dan anak lelaki beliau ini. Kiranya Tan Sri melayan permintaan Zahrain dan anak lelaki Zahrain ini, nescaya Zahrain tidak akan melompat UMNO seperti sekarang.


Saya juga mencabar Zahrain menafikan kisah ini, kalau dia benar-benar bersih.
Saudara/ri pembaca wajib sedar, Tan Sri diserang kiri dan kanan dalam isu pasir kerana Tan Sri tidak mahu melayan permintaan-permintaan yang datang seperti yang datang dari Zahrain ini.

Sesungguhnya RAMMAAIIII yang datang minta kontrak pasir dengan MB Selangor, tetapi telah ditolak mentah-mentah kerana mereka harus mengikut prosedur KSSB, yakni melalui tender terbuka.

Atas sebab itulah Tan Sri MB Selangor dibenci kerana Tan Sri MB Selangor tidak mahu menjadikan pasir sebagai alat mengkayakan kroni.

Adapun manusia seperti Zahrain ni, beliau manusia talam dua muka, lidah bercabang, hati hitam legam. Tuhan Zahrain ini duit bukan Allah SWT. Beliau akan buat apa sahaja untuk duit termasuk menjual maruah dan harga diri beliau.

Kesilapan Anwar adalah mengambil sampah ini sebagai ahli parlimen. Mari kita ramai-ramai berdoa semoga Allah SWT mencabut nyawa si Zahrain ini supaya boleh diadakan pilihanraya kecil di Bayan Baru. AMINNN!!!.

Adapun kenyataan Zul Nordin pula, kononnya beliau diarah Anwar Ibrahim untuk menyerang Elizabeth Wong, juga satu kenyataan bohong dan tipu. Sebelum ini kita sudah didedahkan akan perangai menipu Zul Noordin. Penyata kewangan pilihanraya pun dia nak tipu.

Tulang Besi

Eli Wong sees red over 'political violence', slams Zahrain
Thu, 17 Jun 2010 17:19

By Stephanie Sta Maria
PETALING JAYA: Selangor state executive councillor and Bukit Lanjan rep Elizabeth Wong has called the resurfacing of her sex scandal a 'discrimination and prejudice against women victims'.

"It comes as no surprise that Barisan Nasional continues to subject me to political violence by assaulting and violating my personal life, by continuously victimising victims," said Wong in a statement today.

Wong, whose lewd pictures were made public more than a year ago, was the subject of attack by pro-BN Bayan Baru independent MP Zahrain Mohd Hashim yesterday.
Former PKR parliamentarian Zahrain accused his former boss Anwar Ibrahim of trying to cover up the scandal. He alleged that Anwar had promised to show them a video involving Wong performing oral sex but had yet to do so.

Anwar today denied the allegation and claimed that Zahrain was hired to assasinate his character. [Read: Anwar has not seen exco's 'sex video']
Meanwhile, an incensed Wong said that she wasn't surprised that Barisan Nasional is continuing to subject her to 'political assault'.

“While Zahrain and his team were wallowing in gutter politics yesterday, I was proposing in the Selangor state exco meeting to address a critical national issue, of outstanding students needing our help to further their education,” she said.
She pointed out that it has been exactly fourteen months since she returned to work with the Selangor government after taking leave last year.

When the scandal broke, Wong volunteered to resign but Selangor menteri besar Abdul Khalid Ibrahim decided to retain her on the basis that the scandal was a personal issue.

“It was the hardest decision I've had to make and it hasn't gotten easier,” she said.
“But I also made a decision to continue serving my constituents, my state and country, and to send a message to all victims of criminal intimidation to stand firm and not retreat into silence.”

“This is why I returned to office, to show Pakatan Rakyat policies and politics are for a better Malaysia. And I now call upon the people to reject discrimination and prejudice against women victims.”

She also said Anwar and other PKR leaders have always been supportive of her, unlike what was claimed by Zahrain.

"Menteri Besar Khalid Ibrahim, Anwar Ibrahim and PKR president Dr Wan Azizah Wan Ismail have supported me from the very instance this issue surfaced," she said.
Wong have always maintained that the exposed pictures were taken without her consent.


15 comments:

otak besi said...

"Kesilapan Anwar adalah mengambil sampah ini sebagai ahli parlimen. Mari kita ramai-ramai berdoa semoga Allah SWT mencabut nyawa si Zahrain ini supaya boleh diadakan pilihanraya kecil di Bayan Baru. AMINNN!!!.

Amiiiiiin ya Allah!

Anonymous said...

Si pukimamak haramajdah barua UMNo Zahrain thinks by attcking Eli Wong,he will be able to bring down PKR..pariah pukimamak badak tak berani balik ke contituency dia sebab he will be crucified..jgn risau Elizabeth Wong..hapraks like this haramjadah anjing pariah gerenti akan jadi pengmemis tepi jalan..continue to fight!!

Anonymous said...

Saperti yg dikatakan oleh banyak pihak PKR adalah parti yg lahir ditepi jalan dan asasnya peminpinnya juga adalah dari jenis manusia yg tiada moral, ada penzina, ada peliwat, ada minum arak dan berjudi.Tetapi jika betul ada video aiskrim Eli Wong, elok juga diedarkan, utk menambah dana parti PKR kesayangan kita....wisdom of an idiot

Anonymous said...

Seorang bekas komando dulu kerja dengan BTN (bawah DSAI) sekarang tidor atas duit kerana dapat kontrek pasir. Tapi.... saya tak marah, kerana dia Melayu dan saya Melayu. Biar ada orang Melayu kaya. Untung untung kalau terjumpa dengan dia, boleh lah belanja minum. Masa dia susah dulu, "anjing bodoh" dia pun saya belanja, kalau bekas komando ini ingat lagi kawan. selalu nya, Melayu dah kaya, tak ingat kawan.

Tan Sri Khalid......apa nak heran? Masa kat Guthrie, tiap tiap tahun jual satu Estate. Macam mana Guthrie tak untung? Tengok apa jadi dengan Bukit Tinggi Estate Klang? Siapa yang untung? Melayu?

Anonymous said...

Zahrain baru ni lepak dengan puak Umno bayan Baru kat port depa Cafe57 @Sunway Tunas milk Rahim Saibu ketua bahagian.Zahid hamidi kempen Juara Rakyat kat situ..la,buat la kempen besar=besaran wahai Umno BB,punya la orang dah tak mau kat hangpa. Apapun katak ni kat sini org dah xambik kesah da..kami tunggu PRU13, wakil kami Abg Mat,semua pengundi PR harap dia jadi wakil kami..boleh belah la zahrain..gendut..org ameno pun kata hg gila duit...

Anonymous said...

the opening verses in the rik vedas begins with a devastating declaration "MAN IS IMMORTAL IN MORTAL"..but our pooki taik cacat pengimis tepi jalan pengidu pungkoq pariah dogs UMNOWALLAH BEHAVIOR IS MACAM IMMORAL IN MORAL..

Anonymous said...

Kesilapan ANWAR adalah menyimpan video lucah Elizabeth Wong untuk tontonan sendiri tanpa memanggil TULANG BESI.

Anonymous said...

kampong la korang ni...mb lu teruk...pasir hancur,apa pun tak tau buat...

Qaseh Bonda said...

Apa nak diherankan kalau orang2 boroi buat hal.

See the leg maa!! sure banyak korap one u know!!

Yang lebih takut bila yang berkopiah putih beralih arah.

Tak malu kat kita pun malu lah kat kopiah yang tak pernah lekang tu.

Anak jantan yang konon beragama kena letak jawatan, jarang orang berilmu nak jadi pecacai.

Hidup otak besi!!

Saya turut sama mengaminkan doamu.

Amiiiiin, Amiiin Ya Rabbal 'Alamin!

Anonymous said...

Kalau Zaharin mintak kontrak pasir..Tulang Besi mintak apa ye...tak kan tak ingat kot...mintak doa cabut nyawa ni ajaran siapa ye...mesti hati hitam legam orang tu...macam kata Tulang besi..kata kat diri sendiri ke....

Anonymous said...

to that idiot (june 18, 3.45pm):

i) pkr was born out of a near-revolutionary movement i.e. reformasi.
ii) tepi-jalanan? pkr is and should be proud of it! humble roots. the rakyat. not the cronies. and we the rakyat will walk again if pakatan wants to walk.

to anon june 18, 3.47pm:
your logic appears to me that if a malay becomes rich, even thrugh corrupt means, u r ok with it. if a non-malay becomes rich, even thru sheer hard work, u r not ok with it.

this is the kind of mentality that umno baru has by the balls. and forever it shall be such. we may have to let you go. our hope for malaysia will only be for your kids to grow up to be a more responsible and sensible malaysian.

but i am afraid malaysia may not have the time. some of us are pulling the rest of us down together... sama-sama mati.

4RAKYAT

Anonymous said...

Yang hairannya bila orang UMNO lompat ke PR , tak ada pulak komen BANGSAT dari PR.
Yang ada cuma komen menghentam kerajaan...
Bila YB PR buat hal,buat2 tak tahu aje.
Bila orang UMNO buat hal..... bermacam2 FITNAH dilemparkan.

Anonymous said...

kehkehkeh.. kelakarnya baca hujah pencacai umno.. desperado gila cari isu sensasi!
kalau gian nak tengok video lucah baik mintak ngan tambi cik.. mana tau dia simpan video dia rogol budak bawah umur kat melaka dulu..
takpun minta dgn razak baginda manatau dia ada video lucah c4..
kalau dah tak tahan bulih la minta dgn presiden lucah MCA.. kahkahkah
kalau taktahan jugak gi kat kondo banngsar tempat Dato syam bapuk simpan stock.. alaa buat2 taktau pulak..
UMNO kan penaja maksiat.. pkr yg melompat tu semua muntah Umno la tu.. terbang bangau la katakan..
ahkirnya hinggap juga kebelakang kerbau Umno yg berkubang dgn maksiat tu.. hu hu hu

Anonymous said...

kahkahkah @ anon 347pm..Pep Rublik of china dlm masa 30 tahun dah melepasi USA dan dah jadi world no lender!! UMNo dan melayu dlm masa 30 tahun dah jadi apa..haah?TAIK!!Ya..dibawah Price Of darkness Mahaptuih Kutty yg tak tau juai pisang goreng tapi teringin sangat nak jadi Bill Gates telah merasuk setiap Melayu dgn consciousness "INI NAEGARA UMNO MELAYU PUNYAA!!!!..SEMUA HAK MILIK UMNO MELAYU PUNYAA!!!!..MELAYU ADA HAK UTK MEROMPAK,MEROGOL,MERAMPAS PENDATANG!!..YA!!!!..MELAYU NAK KAYA TANPA USAHA!!!..MELAYU NAK HIDUP SENANG LENANG BY POWING DA PENDATANGS!!!..akbatnya?sampai hari ni ,melayu masih melayu..takut utk bersaing..takut utk menggunakan akal pikiran..selalu takut...melayu telah menjadi bangsa penakut akibat maha chootia lucifer malayali yindoo pariah kutty dan 2 much of halal haram dosa pahala neraka syurga venom spits frm puak chootia kopiah

penyokong_bn_pputeh said...

salam.......ada masa lihatlah fb Tok Pa nih...


http://www.facebook.com/pages/Mustapa-Mohamed/227789400038?ref=ts

tq
fb:probnpp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.