Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, July 6, 2010

Tulang Besi Tidak Sehat

Asssalamualaikum dan selamat sejahtera kepada para pembaca sekelian. Tulang Besi ingin memohon kemaafan yang amat sangat kerana 4 hari sebelum ini, Tulang Besi dalam keadaaan tidak sehat. Tulang Besi sedang mengalami demam selsema dan menghabiskan masa dengan berehat dan tidur.

Tulang Besi tidak sabar untuk kembali menulis dan memberi komentar kepada isu semasa di dalam negara kita. LEbih-lebih lagi setelah melihat bagaimana mudahnya UMNO merompak negara ini dah juga membangkrapkan FELDA.

Jelas bagi saya, UMNO adalah munafik kerana di satu masa heboh dia kata dia memperjuangkan Melayu tapi pada waktu yang lain mereka sebuk membangkrapkan FELDA.

Inshaalah, akan lebih ramai rakyat Malaysia dan orang Melayu yang akan menghumban UMNO ke Laut CIna Selatan.


Inshaalah, Tulang Besi akan kembali menulis kembali. Mohon doakan kesihatan Tulang Besi, inshaalah.

Wallahualam. And here is the rest of it.

15 comments:

Anonymous said...

get well soon bro!
aku pun baru jer sembuh dari hayfever

Anonymous said...

mampos lah cepat2 mu tb

Jalan Pulang said...

salam TB,

saya mendoakan agar TB kembali sehat sejahtera hendaknya serta rajin makan ubat.

diharap dapat disambung kiranya komentar bernas TB secepat mungkin.

salam.

Jalan Pulang

dino.yp@gmail.com said...

insyaallah, ana pohon tulang besi terus berkarat dan reput sebagai kifarat mencerca orang islam dan terhumban ke laut pasific dimakan ikan2 pari. jangan mara no....

azmirtookoo said...

Tulang Besi, makanlah jamu ajaib Cap Kaki Ayam utk menguatkan antibodi badan dan menambahkan tenaga anda..Boleh didapati di mana-mana kedai menjual spare part motor di semenanjung Malaya...Hehehehe.... :-)

blogenstarz said...

ADUH.... KASIHAN...
Dimana serinya blog tanpa TULANG BESI ! Makan ubat ya....
Tiada PRO dan KONTRA....
Tiada lah warna blog
KUSAMMMMMMM !

Anonymous said...

TB blog anda ni tak ilmiah langsung! boleh tlg berhenti menulis tak?

Anonymous said...

TB! blog ni mengarut la, awat hang perasan org suka blog hang?

Anonymous said...

Dear TB,

I hope you are up and running now, had been missing your articles for the past couple of days. Thought you had gone for a vacation.

Get well, bro, and best wishes to you and yours!

Salam Reformasi!

Susuteh 奶茶 said...

take care bro.

Anonymous said...

Abang TB, wa harap lu cepat sihat sihat,ya? Pi tengok doktor kalau tak sihat.
A

Abang TB, dulu wa sudah cakap, ini lesen judi, Najib cakap sudah batal, wa ingat tipu punya. Hari ini, lu baca berita kat Malaysiakini, masih belum batal. Kalau BN menang kuat dalam pilihanraya, mesti ini lesen dia bagi VinseTan. Lebih baik bagi sama gua ini lesen. Gua boleh jual sama Magnum.

Anonymous said...

TB Jgn la mati dulu.. Byk lg fitnah yg Blum ditabur ni.. Jgn mati dulu

Anonymous said...

Oh My F*kin Gandhi!!

Unbelievable, truly unbelievable. Wonder why the BIS is taking the gold as collateral from the European banks rather than just a paper promise? Don’t the BIS know they can’t eat gold?

European commercial banks have begun using their holdings of gold to raise cash with the Bank for International Settlements, in a further sign of strains in the money markets on which many rely for funding.

The BIS, the so-called “central banks’ central bank”, took 346 tonnes of gold in exchange for foreign currency in “swap operations” in the financial year to March 31, according to a note in its latest annual report.

In a gold swap, one counterparty, in this case a bank, sells its gold to the other, in this case the BIS, with an agreement to buy it back at a later date.

In the past the BIS has occasionally engaged in gold swaps.

There has been no mention, though, of any such operation in recent years.
. . . .
The BIS annual report says the gold received in the swaps was held “at central banks”.

Anonymous said...

Bro TB,get well soon.Stay cool

Anonymous said...

Wat happend to our gold reserves?berapa tonne telah dismuggle kelaur ke afrika?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.