Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, July 16, 2010

Zahrain Pembohong!!!!!

NOTA EDITOR: Peguam Bala telah mencabar Zahrain, MP Katak BAyan Lepas, untuk memberi bukti tuduhan Zahrain kononnya Raja Petra diberi wang oleh PKR. Hakikatnya, oleh kerana Bala dan RPK mendapat suaka politik dari Kerajaan Britain, maka segala kos hidup mereka ditanggung oleh Kerajaan Britain.

Ertinya, mereka tidak perlu wang dari PKR kerana segala kos hidup mereka telah ditanggung oleh Kerajaan British.

Sekarang masa Zahrain membawa bukti terhadap tuduhan rambang beliau. Kalau tidak, beliau adalah seorang BAPAK PENIPU, macam si Zul Nordin.

Pendedahan Tulang Besi berkenaan Zahrain minta pasir dari Kerajaan Selangor pun sampai sekarang si Zahrain tak berani nafi. Tapi yang tu Tulang Besi akan cerita kemudian.



Zahrain, you're a blatant liar: Bala's lawyerJul 15, 10 2:36pm

The war of words between Americk Sidhu, the lawyer for private eye P Balasubramaniam, and Bayan Baru MP Zahrain Mohamed Hashim escalated today with the former PKR politician being called a “blatant liar”.

Zahrain, who left PKR to become an independent parliamentarian in February, had accused his former party of sponsoring blogger Raja Petra Kamarudin who has been living in self-imposed exile in London.

Last Wednesday, Zahrain said he had furnished the proof in the form of e-mail messages to Minister in the Prime Minister's Department Mohd Nazri Aziz.

Zahrain has also said that Balasubramanian's interview with the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC), even if it took place in London, would be fruitless as the private investigator's revelation was scripted by his lawyers.

This has prompted an angry response the next day from Americk, who described the MP as a “dishonourable man”.

Yesterday, Zahrain retaliated and suggested that the furious reaction from Americk could be the result of the lawyer and Raja Petra feeling threatened by his revelation.

Zahrain's feeble threat

In an open letter to Zahrain today, the lawyer said the MP was holding onto the “feeble threat” of having documentary proof of the PKR sponsorship.

“The only proof you could possibly have of any sponsorship of my expenses in London would be copies of my American Express and Visa card bills,” said Americk.

“If you do indeed have copies of these statements, then you will no doubt have realised that whatever it cost to fly to London from Australia, stay in a hotel there for seven nights and then return to Australia, was paid for out of my own hard-earned money and no one else's.”

Americk proceeded to provide details of his expenses in London - both his hotel stay and his flight tickets between Perth and London.

“I have bills to back these expenses and I have proof that I paid for them myself,” said Americk.

He said the bills were paid through his American Express and Visa credit cards. Americk ended his letter by issuing a challenge to Zahrain.

“I have thrown down the gauntlet, Zahrain. Produce your proof or forever hold your loquacity,” said Americk.

Lawyers paid from own pockets
According to Americk, the other two Balasubramaniam lawyers - Manjeet Singh Dhillon and Amarjit Singh Sidhu - also paid for their respective trips to London themselves.

“You may question why we paid all this money out of our own pockets. You may also choose to question why the legal services we are providing Bala are pro bono. The answer is very simple and probably beyond your comprehension. We consider it part of our duty to the nation,” Americk said in his letter to Zahrain.

Meanwhile, Balasubramaniam has said earlier that he was sponsored by Deepak Jaikishan, a businessman who has close links with Prime Minister Najib Razak's wife, Rosmah Mansor.

While all the three lawyers were with Balasubramaniam in London last week, the private investigator was accompanied by Manjeet in his trip to Paris to meet with French investigators early this week.

.

11 comments:

dino.yp@gmail.com said...

bila pulak dia dapat political asylum ? fitnah lagi ke ?

Grand Marquis said...

NOTA EDITOR: Peguam Bala telah mencabar Zahrain, MP Katak BAyan Lepas, untuk memberi bukti tuduhan Zahrain kononnya Raja Petra diberi wang oleh PKR. Hakikatnya, oleh kerana Bala dan RPK mendapat suaka politik dari Kerajaan Britain, maka segala kos hidup mereka ditanggung oleh Kerajaan Britain.

Ertinya, mereka tidak perlu wang dari PKR kerana segala kos hidup mereka telah ditanggung oleh Kerajaan British.


TB ada bukti ke Bala dan RPK dapat suaka politik dari kerajaan Britain.

Sila kemukakan bukti. Kalau tidak, next time jangan letak not Editor, tapi letak nota tokok tambah TB.

matgeram said...

Zahrin sibuk kata RPK dibiayi oleh Pakatan Rakyat.Terbukti dia pembohong.Minta Zahrain siasat pulak,siapa yang bagi wang pada Bala.Jaikesen tu hanya penjual permaidani,mana dia dapat wang RM750,000(3/4 juta)untuk bagi kad Bala.Yang sudah pasti dia tak mau cakap,yang dia tak tau dimenyibuk.

Anonymous said...

Zahrain oh zahrain..u pulti kacang mamak dapat duit dri mana utk joli?siapa kasi lui utk lu punya anak flying lessons in UK aah?(according to RPK)..sudahlah cootia mamak bangsat umno!..tak lama lagi,lu punya pungkoq akan diliwat oleh rakyat..or..masuk dlm penjara for CBT..or..dijampi oleh guruji kerala..kahkahkahkah

Grand Marquis said...

Antara Tulang Besi dan Khir Toyo.

satu lagi terlibat secara langsung dalam pentadbiran dan faham selok-belok pentadbiran negeri.

Masih tak cukup bukti yang TB ni hanya penulis persepsi yang banyak kelentong dari yang benar?

Anonymous said...

apa pasal engakau layan yb sasau dan lompak katak ni... satu kelurga muka tak malu pada pgundi .. lepas 2 makan pula pdapatan ahli parlimen ? menang atas tiket apa ? di sumpah laknat oleh pgundi nya 7 keturunan kubur berasap ..... kalau dia betul takut allah swt mahu rezeki halal allah bagi anak bini makan.... letak jawatan bertanding atas bebas .... baru betoi...

Anonymous said...

merepek TB dah sampai ke kemuncakknya...budaq janggut sejemput ni elok jadi penceramah level darjah enam jer...bikin kelentong sana cni...maklumlah nak lobi jadi calon election ke 13 nanti....sekang pasang nama siap siap...boleh jadi mcm mr Burn MP photographer PKR yg tak pasal pasal jadi calon dan tak sangka menang...mcm jugak mamat tukang jual ais batu yg jadi adun PKR di kelantan juga tak sangka menang....TB sudah pasang jalan....

Tulang Besi said...



satu lagi terlibat secara langsung dalam pentadbiran dan faham selok-belok pentadbiran negeri.

Masih tak cukup bukti yang TB ni hanya penulis persepsi yang banyak kelentong dari yang benar?

July 19, 2010 12:59 PM
.

GM tak ori bercakap macam orang gila.

Dokumen rasmi kerajaan negeri pun dia tak iktiraf.

Lebih suka ambik cakap orang yan pegi bercuti di Paris dan Disneyland belanja duit rakyat RM1.2 juta.

itulah keadaan sebenar kepala otak GM tak ori. kepala otak yang tersangat rosak.


HEHEHEHHEHE

Grand Marquis said...

TB tengok dokumen rasmi, ke penguguman rasmi? Hanya sekadar penguguman rasmi, terus TB menyalak.

At least Dr. Khir kupas satu-satu. TB, cakap banyak, tapi saya yakin dia sendiri tak tau pun apa dalam enekmen tu.

Tulang Besi said...

TB tengok dokumen rasmi, ke penguguman rasmi? Hanya sekadar penguguman rasmi, terus TB menyalak.

At least Dr. Khir kupas satu-satu. TB, cakap banyak, tapi saya yakin dia sendiri tak tau pun apa dalam enekmen tu.
.


Persepsi saya adalah GM tak ori ni otak dia tersumbaat

Khir Toyo kelentong pun dia tak boleh nampak.

superchokra said...

INi Zul dan Zaharin adalah berperangai syaitan. Dah tentu mereka akan bertindak macam ini, syaitan tak akan dan tak ubah perangai syaitan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.