Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, August 23, 2010

Cerita Sebenar Doa Untuk Guan Eng di Pulau Pinang


Rupanya doa hanya untuk Guan Eng diberi hidayah supaya masuk Islam. Agaknya sebab puak2 UMNO ni tak tau bahasa Arab, maka mereka tak faham doa tu. Jadi, tanpa siasat dan segan silu, mereka terus melompat. Al maklumlah, takda isu. Terpaksalah UMNO cipta isu.

11 comments:

Anonymous said...

Kita doakan agar UMNO pariatula dan mufti2nya kelaur dri lobang taik dan memeluk islam..hehe..memeluk islam susah yob..perlu mengorbankan jiWA,raga,ruh,everything hanya utk ALLAH..bolehkah mahkhluk mcm haramjadahsani, najubori sanggup berkorban mental,fizikal,vital MEREKAdan roh mereka utk Allah?gerenti tak boleh..for now..kesimpulanya Lim Guan Eng is more islamic than pariahtula harAmjadah setan yg memkai topeng isLAM!!

dlinesramly said...

mugkin takut sbb LGH lebih praktikalkan islam dalam pemerintahannya..jadi tekejutlah mereka ....amin

Anonymous said...

Bro ..sinar harian bila ni?>

Anonymous said...

cari contoh negara umat islam yg doakan pemimpin bukan islam dalam doa depa pastu antr surat kat zahid..baru dia ada akal!!

Anonymous said...

Jangan harap kapiak LIM Guan Eng maupun bapanya nak masuk islam. Berdirilah dibumi yang nyata. Mati hidup semula dia tak akan peluk islam.

Dasar parti hippokrik, masa ini kentut DAP pun wangi, besok bila dah gaduh, hari-hari dimakinya mereka. Buanglah perkataan islam dalam P{AS, menjijikkan aje....

Anonymous said...

Muka katib yang baca doa untuk Guan Eng macam penyamun saja. Boleh percaya ke dia sebut itu saja, mesti ada sambungannya. Beratus-ratus orang dengar dan dia bukan guna bahasa arab yang orang ramai tak boleh faham.

Dasar manusia hippokrit...sanggup gadai agama/bangsa demi kepentingan politik!!!

Anonymous said...

Ramai jugak ahli AMENO yang muka macam perompak (memang banyak), perogol (ada sekor kat Melaka), peraba buntut (dekat Taman Tun), pencuri (majoriti) dan pendusta (101%). Boleh percaya ke?

Anonymous said...

puak puak UMNO ni todoq masa part doa masa khutbah tu....

BTW.. nak cari text khutbah negara lain tu susah sebab diaorang berkhutbah... bukan baca khutbah macam kita....

Anonymous said...

ustaz zakaria Ahmad, adik Mufti penang dan abang Ustaz idris Ahmad ketua penerangan pas pusat kan?

Anonymous said...

Ust. Zakaria dah mengaku salah dan berjanji tak akan mengulangi lagi. Kau ni pandai putar belit lah Tulang Besi. Pasal salah orang lain, pasal mengutuk kerajaan kau memang best. Yang baik sebesar gajah kau langsung tak nampak, yang kecil sebesar kuman, terang pula mata kau kemudian melebelkan pulak orang yang kau tuduh sampai bila-bila.

Bila sebut saja nama kawan tu kau dah labelkan dengan nama-nama yang tak elok.

Kau ini memang dasar keturunan penderhaka, tak mengenang budi, dasar manisan diberi cuka diganti.....being a hippokrit to the highest order!!

Anonymous said...

Subhanallah..

Ada jugak himar yg memuliakan kafir dari ulamak.

Guan Eng sekadar menyatakan ingin menjadi Umar Abdul Aziz sudah cukup jiwa desperate muslim melayu redha segala-gala tentang individu ini.


Memang melayu dan orang Islam bermasalah hari ini. Sempitnya pandangan dan pergaulan umat PAS. Maklumlah paling habis bergaul duk masjid dan ceramah dan baca buku.
Pernah ke turun bergaul dengan bangsa cina kafir untuk melihat dan membeza mana yang dhimi dan harbi ?

PRU13 PAS akan hilang banyak sokongan yang besar bukan sebab UMNO tetapi sebab gagal laksana amanah pengundi yg beri mereka Kedah dan Selangor. Tahniahlah atas kebodohan kerana khianat berkompromi dengan sosialis sekular DAP dan PKR.

Alasan sebab siasah politik memakan diri dan ternyata umat DAP lebih cekap, aggresif dan sedang memperkudakan PAS dan ahli2nya yang belajar tinggi2 tetapi mental kampung semakin merapu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.