Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, September 29, 2010

Mahathir Muhammad Iskandar Kutty Juara Hak Melayu???

Nama penuh dia pun bukan nama Melayu. Ini kan pulak bangsa dia. Sekarang ni, dia sedang berjuang bersungguh-sungguh memperjuangkan hak melayu. Dia dakwa hak Melayu akan terhakis sekiranya Pakatan Rakyat memerintah. Tapi, parti politik Melayu yang terulung di Malaysia PECAH BELAH dua kali angkara seorang "mamak" yang mengaku Melayu ini.

PARTI UNTUK INDIA MUSLIM ADALAH PAS BUKAN UMNO

Hakikatnya, parti yang berbilang bangsa adalah PAS. Dalam PAS kita ada bangsa:

a. Melayu
b. CIna
c. India
d. Kemboja
e. Thai
f. Filipina
g. Campuran Bangsa2 Di Atas
h. Eropah
j. Bumiputra Sabah dan Sarawak

Dalam PAS juga ada banyk suku2 "Melayu" seperti:

a. Jawa
b. Minang
c. Palembang
d. Melayu
e. Kerinchi
f. Bugis
g. Banjar
h. RAwa
i. Orang KEdah
j. Orang Kelantan
k. ORang TErengganu
l. Bajau
m. Bajau Laut
n. Sunda

dan sebagainya.

Ertinya Mahathir Iskandar Kutty tak layak memperjuangkan Hak MElayu kerana beliau bukan Melayu pun. Tak caya, pegi tanya TEngku Razaleigh. MAsa saya rajin pegi ceramah S46 dulu, biasa Ku Li panggil Mahathir dgn gelaran Mamak.

Tulang Besi

16 comments:

tebing tinggi said...

Adalah lebih baik mamak yang mengaku melayu dan berjiwa melayu daripada melayu yang tidak mengaku melayu dan langsong tidak berjiwa Melayu.
Takgitu !.


1sekolah>1bahasa>1Malaysia

dino.yp@gmail.com said...

Betul tu, dalam PAS jugak ada banyak agama.
a) Islam versi Khawarij
b) Hindu tonggang todi
c) Budha
d) Cina sembah patung
e) Cina minum Carslberg

Anonymous said...

Tak silap kalau nak berjuang @ mempertahankan hak melayu, yang sangsi ni, apa niat disebalik batu.

Sudah 22 tahun, nampaknya banyak anak melayu masih terpinggir. Dgn polisi menteri pelajaran yang tak konsisten telah banyak merugikan org melayu. Siapa dalang itu kalau bukan UMNO.

Ber billion billion dicuri untuk kekayaan UMNO dan dibazirkan.

Sedarlah, membazir & mencuri oleh UMNO adalah tidak sesuai dimasa ekonomi dunia yang competitif.

Anonymous said...

Poolti malayali yindia dravida called Mahathir Muhmamad Kutty is juara phak choo cheng!

Anonymous said...

Cuba tengok corak ini..kemelayuan tinggi pada yg memegang Timbalan Presiden a.k.a TPM. Bila jadi Presiden a.k.a PM, kemelayuan layu jadi 1Malaysia. Nak sokongan ahli parti mesti kuat kemelayuan ( ada agenda lah tu..), nak sokongan undi rakyat mesti kuat kemalaysiaan. Begitu juga yg hendak maintain legasinya.

PASti

Anonymous said...

yang ko ni racist semacam je apahal bro?

Main main pasal keturunan orang ni apahal?

Grand Marquis said...

22 tahun pemerintahan, Dr Mahathir Muhammad Iskandar Kutty hanya berjaya melahirkan:-

1). Paling ramai melayu menagih dadah dan menghuni pusat serenti.

2). Paling ramai Cina menjadi toke2 IPP.

3). Paling ramai pelacur2 melayu di Kuala Lumpur atas nama pembangunan.

4). Paling banyak universiti Malaysia merudum.

5). Paling banyak projek mega rugi e.g Bukit Jalil, MSC, E-Village, Bakun

6). Paling banyak duit dibazirkan e.g Putrajaya

7). Paling ramai melayu mati naik proton.

8). Paling banyak katak dilahirkan e.g Ibrahim Ali...ha ha



yang benar..

Grand Marquis sebenar

Grand Marquis said...

Bro, lu kalau sentuh tentang Dr Mahathir A/L Kutty, ramai orang2 UMNO melenting...hahahhaa..teruskan saudara. Bogelkan Mahathir tanpa seurat benang..hahaha..Pentaksub Chedet pasti meroyan..


Yang Benar..

Grand Marquis sebenar

Grand Marquis said...

Kalau jadi Melayu tidak berjiwa Melayu pun tak pe. Yang memalukan ialah menjadi melayu yang jual orang Melayu kat orang kafir

bunbinban said...

jadi melayu tapi bodoh buat apa? hari2 kena tipu dek mamak. madey tu anak dia toke arak kat filipina yg korang percaya?. orang yg malu asal keturunan dia korang percaya. oiiii...kalau dah bodoh tu jgn tunjuk kat org..simpan je dlm suar dlm korang bodoh tu..kah kah kah. melayu bila malu ngaku melayu, korang lanyak bukan main lagi ek, tapi mamak kutty dan geng malu ngaku asal keturunan mereka korang bukan main taksub nyokong dorang. aku tak terperanjat la pasni, org pakistan, mongolia, german, etc ngaku melayu dan jadi ahli umno...ha ha ha...pastu melayu umno bersorak....kg tergadai. kah kah kah

Anonymous said...

hahaha..ya Mahapundek Mahaptuih Iskandar Kutty is a KAFIR BOOTY!!

Anonymous said...

bro lu jangan lepas la komen-komen yg tak membina, hang nak membentu manusia yang macam mana...

Navi said...

Dino yp,
Maklumlah - dalam UMNO ada Melayu yang minum Carlsberg, judi dan sebagainya; bukan Cina shaja.

Anonymous said...

Malayali pariyen masok hospital di kangaroo land..kunoonya demam thelthema..

Anonymous said...

Mau doa utk kasi si mahacoot kutty mati or nak kasi dia idup lagi,supaya,dia dapat rasa trillions liters of rakyat's ludah?

Anonymous said...

Orang Islam sebenarnya perlu berjaya dalam bidang perniagaan dan tunjukkan contoh. Di Malaysia, kalau orang Melayu tiada kekuatan politik, silap2 kita jadi macam Pulau Pinang, dihalau keluar dari bandar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.