Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, November 8, 2010

Cara-Cara Pemimpin2 PAS Membantu UMNO

Semua orang tahu bahawa UMNO sudah bankrap. Mereka sudah tiada daya penarik untuk menarik sokongan baik dari orang Melayu mahupun bukan Melayu.
Dalam segala hal mereka gagal: pentadbiran, harga barang, korupsi, penjagaan hak Melayu, pentadbiran agama Islam, pentadbiran ekonomi Negara.

Satu-satunya modal yang mereka ada hanyalah : Menakutkan Orang Melayu Kononnya Hak Orang Melayu Semakin Terhakis Kerana DAP Semakin Berkuasa.
Mereka hanya bergantung kepada modal menakutkan orang Melayu kononnya hak mereka telah terhakis di bawah pentadbiran Pakatan Rakyat.

Mereka menjadikan DAP sebagai BAHAN TAKUT mereka. Mereka pergi ke seluruh ceruk kampung menakutkan orang Melayu kepada DAP.

Pada waktu yang sama, mereka menyebar fitnah kononnya PAS dan PKR dipergunakan oleh DAP. Inilah sahaja modal UMNO yang ada bagi memastikan UMNO terus releven dan boleh terus hidup. Dalam segala isu yang lain, UMNO telah bangkrap

PEMIMPIN PAS PUN TOLONG SAMA SEBARKAN MODAL UMNO KEPADA DALAMAN PAS

Dalam pendedahan saya berkaitan ucapan Dr Harun Din di rumah Hasan Ali beberapa minggu sebelum Pilihanraya Galas, jelas dan terang dari mulut Dr Harun Din sendiri, beliau turut sama menyebarkan propaganda serta fitnah UMNO ini, kononnya DAP akan menghakis serta memusnahkan hak Melayu.

Jelas hujjah Dr Harun Din dangkal kerana beliau hanya mengulangi isu Karpal menolak hokum hudud. Apa yang beliau lupa, MCA, MIC, Gerakan, PPP serta UMNO juga menolak hokum hudud dan hokum syariah Islam.

Dan, tidak hairan orang Islam menolak hokum Islam kerana mereka bukan Islam. Ertinya bukan setakat hokum hudud mereka tolak, malahan keseluruhan Islam termasuk rukun Islam mereka tolak.

Namun, mengapa Dr Harun Din menjadikan isu besar terhadap perkara yang telah lama maklum. Bukan DAP sahaja menolak hokum hudud, UMNO juga menolak hokum hudud. Adakah Dr Harun Din sudah lupa dengan surat Dr Mahathir Mohammad Iskandar Kutty kepada MB Kelantan tempohari?

HASILNYA PROPAGANDA UMNO BERJAYA

Oleh kerana PAS dikawal oleh puak2 Pro UMNO dalam pemilihan yang lepas, maka tiada usaha yang serius dari PAS untuk memerangi fitnah dan mehnah UMNO ini secara serius.
Mana mungkin boleh berlaku usaha yang serius, kerana pemimpin2 PAS sendiri turut menyebarkan fitnah yang ditaja UMNO? Hasilnya, UMNO bermaharajalela menyebarkan fitnah mereka menakutkan orang Melayu dengan perkara yang tidak ada.

Dan PAS hanya duduk dan melihat semata-mata kerana di dalam PAS fitnah yang sama turut disebarkan oleh kepimpinan PAS.

Kita jangan lupa Dr Harun Din sendiri secara terbuka menyokong pendirian UMNO dalam isu penggunaan Kalimah Allah. Dan beliau MELANGGAR KEPUTUSAN PARTI secara terbuka. Tak hairanlah Dr Harun Din membantu menyebarkan fitnah UMNO kepada dalaman PAS.

Hakikatnya, PAS tidak akan mampu mengalahkan UMNO sekiranya mereka turut menyebarkan fitnah yang ditaja UMNO kepada ahli2 dalaman PAS.

Wallahualam

Tulang Besi

15 comments:

opisboi said...

pada aku allah tak izinkan lagi pas memerintah kerna nak membersihkan langau2 politik..wasallam

Anonymous said...

Tersilap baca blog ni.... the writer of this blog is really an asshole idiot..opps sorry

Anonymous said...

laaahaiii...selamat lagi datok husam dan hj fatah harun!

tebing tinggi said...

Kalau yang betul tu betulah , dalam Pas kan semua ulamak ,tak kan ada ulamak Pas yang tak betul pulak.


!sekolah>!bahasa> 1Malaysia

Anonymous said...

eh pundek pootra's trojan horse dah risign..kahkahkah.this jaguh kampung loyar berok anglonak buka 3rd party/force kaah?nak join hands with parti cintan mee malaysia kaah?nak jemput masuk yindia punya members of pkr kaah?itu waytha moorthy nak jadi supreme komando kaah?itu sad sad f*k haris ibrahim akan jadi 3rd force's street musician kaah?nak jadikan tun pundek kutty as lifetime president kaah?nak suruh soros dump his paper gold certs n pump in da money kaah?oo..so many things 2 do,in a short time..erection is just round d corner..hahahaha..

Grand Marquis said...

Pertama, di seberang Malaysia ada Singapura. Singapura ni satu contoh dan petanda tentang apa yang puak-puak DAP akan lakukan jika mereka menguasai orang Islam kelak. Jadi kalau ada orang yang masih tak nampak, maka jelas otak orang tu letak kat lutut.

Kedua, carilah dalam al-Quran dan hadith Sahih, tidak akan kita ketemui hujah yang mengatakan orang kafir ni akan membawa apa-apa kebaikan pada orang Islam sekiranya mereka menguasai kita. Yang kita jumpai ialah kecaman Allah S.W.T. terhadap orang Islam yang bersekongkol dengan orang kafir dan juga mereka yang membiarkan orang kafir menguasai orang Islam.

Jadi, kita hairan, bila TB seru orang untuk memberikan kekuasaan pada DAP, kitab apa yang dia rujuk. Dia mengaku dirinya pejuang Islam, tapi entah kitab apa yang dia rujuk kerana seruan dai bertentangan dengan dalil-dalil Al-Quran. Dia kata orang tak ikut Islam, tapi apakah menyokong DAP supaya mereka dapat menguasai orang Islam tu ikut Islam?

Hanya orang yang jahil aje yang masih boleh diperdayakan TB

Anonymous said...

woi buto grand mairendi..wat u should do now is to seek out rohinyas n learn the fine art of begging frm them

Anonymous said...

kalau ikut cara tulang besi ni... PAs hanya menang kawasan ramai cina saja.. kawasan tradisional PAS (luar bandar), PAs akan habis kalah macam di galas tu...

Anonymous said...

//PAs hanya menang kawasan ramai cina saja//
baguslh tu!!hahaha..cina kaya,ada trillion trillion,bernai terajang amerika,boleh bantu membantu..melayu indio pulak akan terus dilanda malang sampai kiamat!woohooo!

Anonymous said...

Selagi para pemimpin parti komponen pr bertelagah sesama sendiri atas apa-apa perinsip lebih2 lagi merebut jawatan atau kedudukan selagi itulah Allah tidak akan memberi kemenangan.Allah akan memberi kemenagan bila semua orang berjuang secara ikhlas seperti ahli Badar.

Anonymous said...

dalam hadis sahih tu kate taboleh kawan/sekongkol dengan orang kafir maksudnya orang Kristian dan Yahudi yang berpakat.. bukannya semua orang kafir.. baca fahamkan dulu maksud hadis,ada yang tersirat.. xpernah pulak aku dengar Islam melarang kita bekerjasama dengan orang kafir? lupa peristiwa Hijrah? Nabi buat perjanjian dengan Yahudi, asalkan diorang terima Islam dan diorang bebas beragama.

Anonymous said...

ko orang tak payah layan tb ni. dia ni kalu cakap tak nak kalah...walaupun dia tak de hujjah atau memang dia tak tahu hal tersebut....just a matter of bercakappppppppp je...

Pesa said...

Jika pandai pulakkan sape yg bantah PAS kerjasama dgn DAP sila ulas perjanjian Madinah.Perjanjian ini dah belajar sejak sekolah menengah lagi. Jika lupa ambil laa buku2 teks anak2 anda itu dan baca serta paham..

Madinah adalah cth negara Islam yg pertama di dunia.. Belajarlah dari sejarah..

Anonymous said...

Pelacur terrestrial di Wilayah Iskandar ia lah Spore.Adakah mereka mahu memajukan negeri Melayu.Chum tawakuf kaki PAP pun mereka ta akan tolong.

Jadi siapa yg bawa mereka,adakah DAP?Yang bagi Cina modal tanah buat Genting Casino adakah DAP.?

Yang beri jawatan Menteri Kerana Pertama Malaysia adakah DAP?

Anonymous said...

Siapa Yahudi yang berjuang bersama Rasulullah di perang Uhud dan.digelarkan sebaik baik Yahudi,ia nama dia Mukhairiq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.