Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, November 1, 2010

Pendaftaran Pengundi Baru: Syabas PAS/PR PJ Utara



Tulang Besi mengucapkan seribu kali syabas dan tahniah kepada Pemuda PAS PJ Utara kerana menganjurkan kaunter pendaftaran pengundi baru pada 20/10/2010 di Subang Parade. Dilaporkan tidak kurang dari 200 pengundi baru telah berjaya didaftarkan.

Kepada PAS-PAS Kawasan yang lain, PKR Cabang2 seluruh MAlaysia dan juga DAP diharap meniru dan menyemarakkan lagi contoh yang ditunjukkan oleh PAS PJ Utara ini.

Jangan hanya syok sendiri, bercakap berdegar-degar dan apabila kalah pilihanraya baru nak tergadah. Waktu ada masa terluang macam sekarang, tidak mahu mendaftar pemilih, bila pilihanraya baru nak tergadah. Bila kalah, mulut masing-masing ternganga luas.

Ingatlah pesanan orang tua-tua: Sediakan payung sebelum hujan. Setakat hidup saya selama ini, semua pepatah orang2 tua yang diajar pada saya ini benar belaka.

Jangan setakat kuat berborak dan bercakap semata-mata. Kalau nak menang, WAJIB BUAT KERJA. Mendaftar pemilih WAJIB bagi semua PAS KAwasan, Cabang PKR dan Bahagian DAP.

Masa sekarang untuk bekerja, bukan untuk melobi, tikam belakang ataupun berborak.

Kalau tidak lupakan sahaja hasrat untuk ke Putrajaya.

TUlang Besi



5 comments:

pria malaya said...

tahniah!!!..

mohon izi share bro..

p/s: mohon juga disenaraikan blog wa dlm bloslist bro!..;)

Anonymous said...

terima kasih la PAS pj tolong daftarkan nama aku...tak yah penat@ lagi...TAPI SORRY AKU TAK NGUNDI PAKATAN IBLIS...tengok bebudaq cina yg daftar sama aku semalam beriya iya benar nak jatuhkan BN....well wish u luck amoi...bila agaknya ustaz PAS yg jeling betis betis cina ni nak islam kan korang plak...Daftar PAS buatkan...ngundi...AKU VOTE FOR BN!!

mohamad said...

Syabas!!! Harap negeri & daerah lain dpt mengikuti contoh ini...jgn tahu mengelecik bola, sampai dpn pintu gol x boleh nak tndg bola masuk dlm gol..sdgkan penjaga gol pun x de...

zakwan said...

Anon 10.29
At least Pakatan do not have a gangster cum thief and a porn star as leaders of component parties

Unlike BN, PAS has made an effort to inculcate Islamic values among their DAP counterparts

So tell me, who's the real Pakatan Iblis here?

Oh and congrats to PAS PJ Utara
InsyaAllah, we'll retain Selangor in the coming GE 13
I myself a Selangorian youth will ensure that

Tiang Berdiri said...

Anonymous November 1, 2010 10:29 AM, you are suck! ala,sbnarnye ko yang jeling betis orang kan? kan? kan? pastu nak salahkan orang plaks. chaeitt.. mengata orang,die yang lebih. piiira mabuk ngan Be-End ko tuh. Biar ko lemas karam skaligus dengan kapal yang bocor tuh. chaeitt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.