Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, December 21, 2010

Agama UMNO Menghalalkan Qazaf (Tuduh Orang Berzina Tanpa 4 Saksi)

Riuh rendah blogger2 pondan pro UMNO menuduh ADUN Selising berzina. Dibawalah ceramah seorang yang tiada siapa kenali, kononnya beliau sendiri menyaksikan peristiwa khalwat tersebut.

Soalan Tulang Besi adalah : KENAPA TIDAK LAPOR PADA MAJLIS AGAMA ISLAM KELANTAN????.

Yang sebok ke hulu ke hilir ceramah apahal? Kenapa takut sangat nak buat laporan pada MAIK, saya pun tak paham? Kita ada undang-undang. Ada sistem. Ada kaedah. Kenapa tak ikut? Kenapa takut nak pastikan prosedur diikuti?

SEBELUM NI PUN DAH BANYAK BENDA HANCING MACAM NI DIKHABARKAN OLEH MEREKA

Ingat tak kes "Khalwat" Dr Halimah Ali? Riuh rendah blogger2 Pondan@UMNO. Kononnya Dr Halimah ditangkap berkhalwat. Padahal pada tarikh dan waktu yang dikatakan Dr Halimah berkhalwat, beliau sedang menghadiri sebuah majlis yang dihadiri ratusan orang. Sampai hari ni tak berani komen puak2 UMNO pasal kes Dr Halimah.

Lepas tu sebelum Pilihanraya Galas, UMNO ONLINE sendiri menuduh calon PAS Galas, Dr Dzulifli, berzina dengan ibu beliau sendiri.

Apa punya bangsa UMNO ni. Agama sendiri pun tak hormat.

Setakat ada sorang ke hulu ke hilir buat ceramah,sapa pun boleh buat. Kalau dah dibayar, apa sahaja mereka sanggup lakukan.

Si Saifoool tu, sampai sanggup bersumpah Al Quran lagi, dalam masjid lagi. Padahal, semua orang tahu, sumpah tu sumpah dusta, sumpah pembohong, sumpah penipu.

Apa nak heran???

Apa nak buat? Agama UMNO menghalalkan Qazaf. Agama Islam mengharamkan Qazaf.

Tulang Besi

6 comments:

zakwan said...

Must have been BTN's fault for preaching a bastardized version of Islam to the UMNO cybertroops cum ass kissers back in the day

Grand Marquis said...

Si Saifoool tu, sampai sanggup bersumpah Al Quran lagi, dalam masjid lagi. Padahal, semua orang tahu, sumpah tu sumpah dusta, sumpah pembohong, sumpah penipu.

Apa beza sumpah saiful dengan sumpah TB? Kenapa sumpah saiful dikatakan dusta, pembohong dan penipu?

Apa ingat dalam dunia ni hanya TB seorang aje yang boleh bersumpah?

Kenapa hipokrit sangat TB ni? Tak malu dengan manusia pun malulah dengan Tuhan.

Anonymous said...

Memanglah sumpah Saifool sumpah dusta! Dia kata dia diliwat tapi dalam keadaan rela. Bukankah Anwar dituduh dibawah seksyen 377B iaitu meliwat dengan rela. kalau dah rela dan berani bersumpah pula... apalagi? JAKIM dan badan agama lain heret Saiful ni segera! Dia mengaku meliwat dengan rela yang sama saja hukumnya dengan berzina. Mengikut hukum hudud, pengakuan tidak memerlukan 4 saksi, cukup untuk dijatuhkan hukuman disebat 80 kali sebatan kerana mengaku berzina dengan relanya!

Persoalan seterusnya ialah mengapa dia mengaku kalau dah rela? kalau di zaman nabi pengakuan adalah atas dasar insaf dan sanggup menerima hukuman dunia supaya terlepas hukuman akhirat yang lebih berat lagi. Sebab itulah pengakuan di zaman itu tidak mensabitkan orang lain. Dia mengaku berzina tetapi dia tidak namakan pasangan zinanya itu. Kenapa? Sebab kalau dia menamakan pasangannya bermakna dia menuduh. Bila menuduh kena bawakan 4 saksi lelaki yang beriman yang menyaksikan dan menyaksikan pula serentak. Jika gagal si penuduh itu pula kena diqazaf iaitu di sebat 80 kali sebatan dan tidak diterima persaksian selama-lamanya kerana fasiq!

Berbalik kepada Saifool. Dia mengaku diliwat.Dengan rela. Dan bersumpah pula. Untuk apa? Apakah kerana dia mahu bertaubat? kalau begitu kenapa heret Anwar sama? Anwar tanggung dosa dia sendiri, sepatutnya Anwarlah yang mengaku kalau dia buat dan mahu bertaubat. Hanya satu saja sebabnya bagi orang yang berfikir, Saiful menuduh Anwar sebab dia memang umpan yang digunakan pihak tertinggi untuk merangkap Anwar. Mudah sekali. Hanya orang bodoh saja yang tidak nampak konspirasi ini.

Anonymous said...

Lol.. Apa yang susah sangat, suruh la Adun tu amik tindakan undang-undang. Laa kan ada prosedur boleh buat saman fitnah ke, saman malu ke.

Yang kau melalak mcm anjing kepanasan kenapa TB?

Grand Marquis Anjing Kurap UMNO said...

Anonymous said...
Lol.. Apa yang susah sangat, suruh la Adun tu amik tindakan undang-undang. Laa kan ada prosedur boleh buat saman fitnah ke, saman malu ke.

Yang kau melalak mcm anjing kepanasan kenapa TB?

December 21, 2010 6:12 PM
.

Anjing kurap UMNO melalak lagi.

Korang yang tuduh, korang lah kena buat laporan.

Apasal korang NGONG!!!!

Anonymous said...

Bro, atleast dia berani sumpah, Anwar Ibrahim berani sumpah tak ?

Kalau sebagai orang Islam, cara paling cepat dan senang ialah bersumpah, dan dengan pengikut2 fanatik yang banyak nie, tentu sumpah nya boleh dianggap betul.

Tetapi, dia masih tak berani sumpah, agak-agak nyer takut dgn Yang Maha Esa, Allah SWT ???

Boleh jawab tak bro kenapa Anwar Ibrahim tak berani sumpah???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.