Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Sunday, December 5, 2010

Lautan Manusia di Demonstrasi Air

Kedatangan yang CUKUP MEMBERANSANGKAN memandang hari tu hari Ahad. TAHNIAH RAKYAT SELANGOR. TAHNIAH RAKYAT MALAYSIA. TAKBIRRR!!!!!! REFORMASI!!!!!!!

Ketahuilah, tindakan anda semua menyelamatkan anak-anak dan keturunan kita dari menjadi pelacur akibat kemiskinan, inshaalah.

Saksikan bagaimana Ketuanan Melayu mempertahankan korupsi dan kroni.

KETUANAN MELAYU = KETUANAN KRONI



Soalan saya: KENAPA LA SI POJI TAK DATANG AMBIK GAMBAR DEMO NI..

7 comments:

Mat lin said...

woi TB mu tau ko gang SYABAS dalam PAS termasuk pemimpin2 yang jadi barua syabas dok mari pon.
Hasan li tuh PJ PAS selangor muka pon tak nampak,yang ada yb khalid,saari sungib,dr zul,mat sabu.

Anonymous said...

ada sesiapa yg nampak dr hassan ali?
bukan apa, kot2 aku x perasan...soryla...tapi yg pasti khalid samad dan dr zul ada di istana
mana pemimpin Pas yg lain?

warga emas shah alam said...

malang sekali bagi PAS dapat pemimpin di selangor yang gila nak jadi kepala tapi tak tau ekor nya di mana?
bukan setakat hasan ali sebagai pj tak ada,ketua pemuda parti PAS semalaysia pun tak tau duduk di mana disaat anak2 muda turun membela rakyat,
apakah turun membela rakyat dengan menuntut hak rakyat seperti kenaikan harga air bukan kerja parti islam?
Mana lah selogan din tawi anak muda gang kita?

Anonymous said...

Why there wasnt a demo in front of opis SYABAS?

Anonymous said...

masa solat hajat di masjid negara semlm ..confirm ? anak pak ali tiada.. (hassan ali ) ... dr dzul ahli parlimen pas kuala selangor ada...

Anonymous said...

rakyat selangor majoruty senyap tolak PR....yg terlalak melalak di masjid negara tu kebanyakan geng pantai timur dan bukan rakyat selangor....kami akan pastikan PR di humban dari bumi selangor dlm PRU13...amin

Anonymous said...

anon 5.23pm,

memg x de sekor pun rakyat selangor..mereka sumua dah kaya2 macam kau...kami x mau bill air yg free...kami mau yg berbayar...lagi mahal lagi bagus...kami x mau semua sumbangan atau apa2 hadiah dari kerajaan PR termasuk la hadiah ke uni, kehariat kematian, warga emas dll...kami x mau semua tu..kami dah kaya dan ada byk wang...so, persetan semua yg miskin2 hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.