Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, December 29, 2010

Perjumpaan Dalam Gelap Dgn UMNO Diteruskan oleh "Geng Perpaduang" dalam PAS


Terkejut saya membaca posting Facebook dari YB Abdul Fatah Haron seperti di atas. Saya tak sangka agenda "PERPADUANG" masih wujud. Kalau YB Fatah berani mengeluarkan kenyataan terbuka sebegini, ertinya maklumat ini sudah tentunya sahih dan benar.

Aktiviti perjumpaan dalam gelap sememangnya sedang diteruskan. Maklumat saya dapat dari "dalaman PAS", ianya diteruskan dan ianya berlaku baru-baru ini di Kuala Terengganu. Perjumpaan yang berlaku sebelum Presiden pergi ke London untuk melancarkan PAS Representative Council. Perjumpaan itu telah menjemput Tok Guru Nik Aziz untuk hadzir dan beliau tiba dalam keadaan Presiden dan Timbalan Presiden sedang menunggu bersama-sama Presiden dan Timbalan Presiden UMNO.

(Sebab apa berlaku di Kuala Terengganu, saya tak boleh terang, bahaya)

Syukur dalam perjumpaan tersebut, Tok Guru Nik Aziz telah "membasuh" semua yang hadzir dengan memberi hujjah yang mantap bahawa masalah umat Melayu di Malaysia adalah berpunca dari UMNO. ALLAHUAKBAR!!!!!!

Saya hairan, bagaimana kepimpinan tertinggi dalam PAS masih mahu berkhalwat dan ber"zina" dengan pemimpin2 UMNO yang telah meluluskan lesen judi bola. Adakah mereka tidak sedar mereka telah memungkiri janji yang mereka buat pada Jun 2009 lepas?

Bukankah keputusan perjumpaan khas Jun 2009 menyatakan isu kerajaang perpaduang telah ditamatkan. (Lihat video di bawah)

TAPI, MENGAPA PERJUMPAAN DALAM GELAP SEPERTI INI MASIH BERLAKU??? Mengapa mahu terus menipu dan memperdayakan ahli-ahli serta penyokong kamu? Sudahlah dulu kamu tipu, sekarang ni kamu mahu menipu lagi?

Kalau kepimpinan PAS tidak dibersihkan dari mereka yang sudah dibeli oleh korporat2 UMNO, selagi itulah PAS akan ditunggang oleh UMNO seperti kuda.

29 comments:

Anonymous said...

Kami lebih rela ditunggang oleh DAP dari UMNO.

Anonymous said...

Untuk keadilan kepada semua dan utk mengelakan parti berpecah, biarlah TG Nik Aziz membuat kenyataan tentang isu ini.. sebab dia ada disitu... kita ni yg tak ada situ masa tu tak tau apa yg berlaku... dan dia sebagai Mursidul Am tahu apa yg perlu dilakukan....

dino.yp@gmail.com said...

UMNO ajak umat berpadu.
PAS ajak orang berpecah.

Anonymous said...

Dulu dah berpadu dah, tahun 1972. Tapi UMNO khianat.

Tkkan PAS nak kena tipu lagi???

Bodoh la PAS ni.

Anonymous said...

korang psti ke pembangkang btul,aku mmg skong pas..tpi parti lain dlm pakatan mcm mne..

Anonymous said...

Ada lagi rupanya.

Alamat nak mampos la tu.

pru13 nanti rakyat akan tentukan jalan keluar pada geng 'kerajaang perpaduang'.

Anonymous said...

"Adakah mereka tidak sedar mereka telah memungkiri janji yang mereka buat pada Jun 2009 lepas?"

depa rujuk kitab syiah maa!

zakwan said...

So, the "geng perpaduang" is still alive and kicking
And they still insist on going to bed with UMNO and get raped all over again

TB, we should have seen this coming considering that there is an impending by election at UMNO's stronghold of Johor

The fact this meeting took place in the absence of the president is proof that it was not sanctioned by Uztaz Hadi

I hope that Uztaz Hadi and other like minded Terengganu PAS leaders such as Mustafa Ali, Syed Azman and Abdul Wahid Endut distance themselves from the party bastards such as Abu Bakar Chik, Haron Taib etc

Tinta Hitam said...

Alhamdulillah TG NIk Aziz basuh mereka semua.MMg UMNO lah punca masalah kepad aumat melayu ni.UMNO perlu dibuang terus dari persada politik Malaysia..

Sepatutnya UMNO jgn diberi muka langsung.Perhatikan sikap biadap dan kurang ajar UMNO melantik SUK Selangor dan membeelakangkan Kerajaan Negeri.Tak tau la saya siapa mereka dlm PAS ni yg berkenan sgt nak bermukah dgn UMNO ni

zakwan said...

The conservatives/old guard has reared their ugly head again
It seems that Abu Bakar Chik's crusade against Dr Mujahid has resulted in this decision

Khun Pana aka johanssm said...

Kalaulah Tok Guru sudah tiada , apa yang akan jadi kepada Pas?

Ada ke Pas akan pajak maruah mereka dan jual agama kepada apno?

Ini yang pening kepala.
Kita undi PR dan Pas untuk tendang apno, tapi terdapat ada pihak Pas ingin berzina dengan apno.

Grand Marquis said...

Isu Kerajaan Perpaduan akan terus dimainkan oleh TB dan orang-orang tertentu, khususnya bila ada pilihanraya.

Sebabnya ialah PAS tahu, sokongan orang Melayu terhadap PAS sudah semakin merundum dan mereka dijangka akan bungkus besar dalam PRU 13.

Isu kerajaan perpaduan dimainkan supaya ia dapat dijadikan alasan terhadap kekalahan PAS kelak.

Sekurang-kurangnya UMNO masih boleh disalahkan atas kekalahan mereka kelak. Mereka akan membuat alasan, disebabkan ada puak yang nak bergabung dengan UMNO, maka PAS telah ditolak. Ia dapat menyembunyikan hakikat bahawa semakin ramai orang Melayu dan Islam dapat melihat hipokrisi PAS dalam pentas politik negara.

Korang ingatlah, you read this first from grand marquis.

Ayam Hutan said...

Tolong jangan dicalunkan mereka2 yang terlibat dengan kerajaan perpaduan pada PRU13 nanti.

GRAND MARQUIS ANJING UMNO said...

Sekurang-kurangnya UMNO masih boleh disalahkan atas kekalahan mereka kelak. Mereka akan membuat alasan, disebabkan ada puak yang nak bergabung dengan UMNO, maka PAS telah ditolak. Ia dapat menyembunyikan hakikat bahawa semakin ramai orang Melayu dan Islam dapat melihat hipokrisi PAS dalam pentas politik negara.

Korang ingatlah, you read this first from grand marquis.
.

Ya kami akan ingat "bullshit" dari Grand Marquis.

Setakat ni kitorang tak nampak pun satu bukti "hipokrasi" PAS macam GM tuduh.

Bagi aku satu bukti buleh tak? Aku yakin ko takkan dapat bawa satu bukti pun.

Ko cuma mampu bohong dan tipu sebab ko keturunan penipu.

Anonymous said...

Ustaz Hadi ada .....

Grand Marquis said...

Setakat ni kitorang tak nampak pun satu bukti "hipokrasi" PAS macam GM tuduh.

Orang yang taksub mana boleh nampak. Bagi orang taik yang busuk pun baunya wangi kalau yang berak tu orang pas.

ni sekadar satu contoh kecil aje hipokrisi pas.

Grand Marquis Anjing UMNO said...

GM Anjing UMNO ambik artikel rbfonline.

Nak buktikan PAS hipokrit ambik artikel dari blog [penipu mcm rbfonline.

Bila si rbf tu nak sumpah nafi?

Berni tuduh tak berani nak tanggungjawab.

Semua sumber GM Anjing UMNO dari blog penipu@blogger pondan.

HAHAHAHAHAHA kelakar la kao. Bukan ko sorang keturunan penipu.

blogger2 UMNO pun sama keturunan penipu cam ko

matantiug said...

Zakwan,
Hadi Awang dan Nasaruddin Mat Isa ada dalam pertemuan tu.Tak usah nak bela Hadi Awang lagi.Sudah banyak kali dia bebohong "pelawok".Cakap main-main - kejap buka,kejap tutup.Sudah sampai masanya PAS dapatkan Presaiden dan Tim.Presiden baru.Dan cuci-bersih Ibu Pejabat PAS dari kutu-kutu UG - once and for all.

Anonymous said...

Salam, TOLONGLAH JANGAN JADI MUNAFIK. Menyebarkan berita palsu dan memfitnah Presidn PAS.

Untuk Makluman , pada 19/12/2010, Seharian Presiden dan TP ada di Konvensyen PR. Pada 20hb Presiden ke Syria hantar anaknya dan terus ke UK dari Syria sehingga sekarang. Ni pun Presiden masih kat sana . Bila pulak Presiden jumpa Najib dan Muhyidin. Kalau ikut Penarek Beca pada 23hb pertemuan tu. ini Fitnah Paling Dajjal yang pernah saya jumpa. Lagipun Penarek Beca antara yg kena tahan oleh JAIS di Gombak.. Org Syiah nak kata kan.

Jgn Jadi MUNAFIK dengan menyebarkan berita palsu

Grand Marquis said...

Tak kira dari blog siapa pun, tapi dituliskan segala fakta dengan jelas. Fakta-fakta itu semua sudah diketahui umum. Tapi TB macam biasa lah, bila terbukti tu dia akan cari alasan lain. Memang dasar orang hipokrit.

Dan ayat ni:
blog penipu@blogger pondan.

Setahu saya, hanya TB seorang aje yang guna perkataan ini. Semakin jelas siapa dibelakang nick-nick jalang ni. Cuma malangnya ialah ia lebih menunjukkan TB sebagai penyamar.

Kalau betul TB dibelakang nick-nick tu, terbukti wajah sebenar TB. Cuma amat malang ia datang dari orang seperti TB yang saban hari bercakap pasal Islam. Amat malang umat Islam kerana dipenuhi oleh wajah-wajah palsu Islam.

TB tak nak sumpah ke? Ikut style TB, kalau tak sumpah bererti benarlah tu.

Grand Marquis Anjing Kurap said...

Bila si rbf nak jawab sumpah Tulang Besi?

Sumber macam tu punya rendah ko ambik GM.

Fakta amendenya, semua auta, semua bohong.

Keturunan penipu macam ko mana tau beza fakta dgn dusta.

Grand Marquis said...

Bila si rbf nak jawab sumpah Tulang Besi?

Cara reply bunyinya macam TB orang dibelakang nick jalang tu.

Pasal RBF tu, TB pergi layan dia la. Tak de kena mengena dengan GM.

TB tak nak sumpah ke yang TB bukan orang di belakang nick tu?

Malu oiiiii. Tuan punya blog menyamar guna nick jalang untuk buat kerja kotor dan mencaci pengomen. Apakah ini wajah pejuang Islam PAS? Satu wajah kononnya suci dan satu wajah lain untuk buat kerja kotor?

Sumpah la TB oiii. Hang ni kan raja sumpah.

Grand Marquis Anak Anjing said...

Alamak kesian si GM Anak Anjing. Terangau-angau sebab TB tak layan dia.

Kau dah lupa kesi TB tak nak layan ko lagi.

Bila si rbf nak jawab sumpah TB? Kitorang nak tau jugak

Anonymous said...

Nak jadi orang Fasik ke?Perjumpaan dlm gelap berlaku katanya pd 23 disember.Presiden Pas ke UK 20 disember.skrg pun belum balik. TB pembohong.dapat maklumat dr budak badawi pereka fakta dan Bakaq Syiah agaknya...

Grand Marquis said...

Betul ke TB tak jawab? he he....

TB ni bercakap seperti orang yang tak tau Tuhan wujud. Dia ingat menyamar guna nick jalang tu dah tak de orang tau.

Tapi sepandai-pandai tupai melompat. Dia cuba berpura-pura cool tak mau jawab. Tapi rupa-rupanya sembunyi belakang nick jalang untuk menjawab.

Ingat la TB oiiii. Allah S.W.T. maha mengetahui apa yang anda buat secara terang ataupun tersembunyi.

Ni lagi satu contoh macammana temberang TB boleh pecah.

Last posting GM pada:
December 30, 2010 5:28 PM

Lihat respond dari nick jalang:
December 30, 2010 5:31 PM.

Blog TB under moderated. Macam mana dalam masa 3 minit respond dah keluar? Melainkan moderator itu sendiri adalah individu dibelakang nick jalang.

TB oh TB. Malulah pada Tuhan kerana bermuka-muka dalam membuat kerja kotor. Sepandai-pandai tupai melompat...

Anonymous said...

Anonymous said...
Nak jadi orang Fasik ke?Perjumpaan dlm gelap berlaku katanya pd 23 disember.Presiden Pas ke UK 20 disember.skrg pun belum balik. TB pembohong.dapat maklumat dr budak badawi pereka fakta dan Bakaq Syiah agaknya...
.

Siapa yang kata perjumpaan dalam gelap 23 Disember?

GRANG MARQUIS ANAK BABI said...

Kesian tengok GM Anak Babi meracau racau.

Ko jangan tuduh menuduh tanpa bukti la.

Ko dah lah penipu pembohong sapa nak pecayo ko?

Dah gila tu buat cara gila.

Paham tak "GM anak babi"??

Anonymous said...

Yang kata pertemuan pada 23 hb Disember, mohd sayuti omar

Grand Marquis said...

TB nampaknya masih tak serik. Masih tak de penafian. Masih tak de sumpah. Kalau TB ni benar, awai-awai lagi dia akan sumpah.

Kalau dilihat dari nick-nick tu, nampak sangat TB begitu benci dengan GM.

Kenapa ya?

Kalau selama ni apa yang dikatakan oleh GM tentang TB tak betul, nescaya dia tidak akan marah sangat. Tapi lihat pada kemarahan TB pada GM menunjukan segala kritikan GM pada TB ada lah betul dan tidak dapat dijawab oleh TB.

Apa yang sekadar TB mampu lakukan ialah mencarut dan menghina.

Cuma perbuatan TB ni mendedahkan temberang TB yang bermuka-muka berlagak menjadi seorang pejuang Islam, sedangkan beliau tak segan silu untuk menyamar bagi membuat kerja kotor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.