Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, December 30, 2010

Presiden PAS Akui PAS Tidak Pernah "Ditunggang" DAP atau PKR

Jangan dengar cakap saya, dengar sendiri pengakuan Presiden PAS. Dalam keadaan begini pun masih nak jumpa dalam gelap jugak ke? Apa dosa PKR dan DAP pada PAS berbanding UMNO????

Sedih saya ni sangat-sangat.

8 comments:

dino.yp@gmail.com said...

bodohlah Hadi Awang kalau dia ngaku kena tunggang dengan DAP atau PKR, tapi reliti nya memang camtu.

Anonymous said...

Memang betul kata Presiden PAS tu cuma PAS DITUNGGANG oleh UMNO aje.Hadi Awanglah yang merelakan dan membantu UMNO menunggang PAS.

Anonymous said...

dan Hadi Awang ditunggang Stopa Ali

Anonymous said...

AKUILAH AJA KRISTIAN HERALD YANG SEBENAR NYA TONGGANG TONGEK NIK A.JIS DAN hamPAS.

Anonymous said...

Ya Allah,

Buta lagi ke kamu semua dalam PAS...Hakikat sememangnya pahit tetapi selagi PAS masing berangan-angan dan syok sendiri tunggulah musibah yang dah dekat.

Kami sokong PAS bukan sokong liberalis PKR dan anak-anak haram dalam DAP.

Kalau tak faham2 lagi, kamu semua (PAS) sama-sama kami terajang macam UMNO.

Tak perlu demokrasi dan sistem politik. Kalau HINDRAF celaka itu diberi muka, kanapa tidak muslim radikal guna cara yang sama.

Saya khuatir, kalau politik gagal bersuara, senjata akan bersuara.

Faham tak ancaman pola pemikiran hati kering, otak tajam golongan muda berkemahiran tinggi yang semakin bosan. Berubahlah wahai para pemimpin Islam baik dimana anda berada.

Sayangilah agama, bangsa dan negara ini. kasihanilah golongan marhaen ini sebelum dendam membara meledak. Jangan sampai hancur negara ini.

Anonymous said...

Ustaz PAS tu pukul budak kecik berumur 7 tahun yang juga merupakan ANAK YATIM beb! Ni ustaz yang di'train' oleh PAS, macamana dia boleh buat perkara macam ni? Macamana dia boleh jadi Ustaz? Tahukah dia hukumnya menyeksa anak yatim? Eh! Bukan ke PAS ni kalau cakap bab agama terer gila kan?

Inikah yang PAS didik ustaz-ustaz dia? Memang sah la PAS ni melahirkan militan kejam yang tak kenal mana budak, mana anak yatim, mana yang betul dan mana yang salah! Besar sangat ke dosa budak tu sampai
si mamat yang bergelar Ustaz dari PAS ni pukul sampai dua jam?

Budak tu anak yatim, so Ostat PAS ni boleh buat sesuka hati dia la ya? Cuba korang bayangkan kalau ini berlaku ke atas anak-anak korang? Apa yang akan korang buat? Mamat yang buat perbuatan keji ni bukan orang biasa tau, dia ada ilmu agama didikan PAS tau! Aku nak tanya ni, jenis Islam apa yang PAS amalkan ni?

Hari tu Orang PAS jugak yang mencabul kanak-kanak kat Hulu Selangor, sekarang ni PAS dah lebih maju lagi, mereka membunuh budak-budak sesuka hati mak bapak mereka! Aku nak tanya sekali lagi ni, kalau perkara ini terjadi kepada korang apakah tindakan yang akan korang buat? Kesian budak tak berdosa tu wei!

Aku cukup panas hati bila tulis pasal ini. Ada baiknya aku berhenti tulis sekarang ni dan aku harapkan korang pastikan sekolah agama yang anak-anak korang belajar tu takde langsung pengaruh Militan PAS! Wahai PAS Perlis! Cukupkah dengan meminta maaf saja? KLIK SINI

Aku sedih betul dengan kejadian ni, hari tu masa Teoh Beng Hock mati bukan main lagi LEBAI PAS nyalakan lili ya? Kenapa hal budak ni langsung tak dicerita dalam HARAMKAH DAILY langsung? Sebab orang PAS sendiri terbabi jadi kena cover la kan? Inikah PARTI ISLAM?

Khaikkk Ptuuihhh!

unanjaga said...

Tiada erti kata yang PAS ditunggangi olih DAP, itu adalah fitnah yang dilemparkan olih orang yang lidah nya telah hanyir dengan bau dosa, PAS berkerja sama dengan DAP pada apa yang telah jelas pada perlembagaan dan perundangan negara.Dan sesuatu yang jelas pada hukum Allah dan Rasul nya PAS tetap tidak akan berkerjasama.Namun untuk permulaan pada gabungan PR ini adalah menjadi kewajaran kita mendekatkan mereka pada kebajikan yang dituntut dalam islam.

Anonymous said...

yang ramai pi maki Haji Hadi ni apsal? Dah selidik cukup2 ke? jangan tenggelam lemas dalam politik sampai lupa adab-adab islam yang dibawa oleh Rasulullah. Semoga Allah memberi petunjuk. Amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.