Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, January 20, 2011

BERNAMA BOHONG!!! ANWAR TIDAK PERNAH KATA TIDAK MAHU BERDEBAT

NOTA EDITOR: Berikut adalah kenyataan rasmi dari Anwar Ibrahim berkaitan dengan laporan terbaru BERNAMA yang mendakwa Anwar Ibrahim tidak mahu berdebat dengan Perdana Menteri Malaysia.

Kenyataan Media Untuk Edaran Segera: Debat Diteruskan,

Laporan Bernama Mengelirukan.
...
From:
Komunikasi KEADILAN

Saya memandang serius laporan Agensi Berita Nasional (Bernama) bahawa
saya tidak mahu berbahas secara terbuka dengan Dato' Seri Najib Razak.
Laporan tersebut kononnya memetik kenyataan saya di Alor Setar seusai
Majlis Wacana Maqasid Syariah di Kolej Insaniah Alor Setar petang tadi.

Saya tegaskan di sini, saya sedikitpun tidak berganjak dari kenyataan
sebelumnya serta hasrat yang terkandung dalam surat rasmi berniat
mempelawa YAB Perdana Menteri untuk berdebat secara terbuka demi
kepentingan rakyat Malaysia seluruhnya.

Saya berharap Agensi Berita Nasional (Bernama) agar menarik balik serta
membetulkan laporan bertarikh 19hb Januari 2011 yang berjudul "SAYA
TIDAK AJAK PERDANA MENTERI BERDEBAT, HANYA BERBINCANG" - ANWAR.

ANWAR IBRAHIM

Dihantarkan kepada anda melalui / Delivered to you by:

BIRO KOMUNIKASI
PARTI KEADILAN RAKYAT
A-1-09, Merchant Square
No. 1, Jalan Tropicana Selatan 1
47410 Petaling Jaya

10 comments:

dino.yp@gmail.com said...

biasalah strategi pembankang, akhbar silap lapor..bila terkantoi.

zakwan said...

Biasalah strategi kerajaan,takde telor nak debat, suruh Bernama buat fitnah......Kantoi buntut Najib/BN!!!!!

Muahahahahaha

Anonymous said...

Dah kantoi tak mengaku. Saman lah bernama kalau anwar berani. Debat dengan bernama dulu.

FYI, reporter sekarang semua pakai voice recorder.
Nak kantoi lagi sekali ke?

zakwan said...

Anon 12:53
Don't be stupid to believe that everything from Bernama is the gospel truth

Don't forget that shortly after Anwar issued his challenge to Najib, KJ and Nazri enter the fray and wants Anwar to DEBATE with them instead
Hell, even UMNO Youth on behalf of KJ went all the way to Merchant Square and issued a formal invitation to Anwar so that they can DEBATE onstage and on national TV

These news show that THERE IS NO SUCH THING AS DISCUSSION, ONLY DEBATE from Anwar's part

Still regardless on whether it's a debate or discussion, Najib does not have the balls to face Anwar

Tinta Hitam said...

Kami nak dgr rahsia DSAI ni.Biarkan DSAI demam tak kebah.Tlg la Najib.Debat la jgn tak debat.Sekurang kurangnya boleh tolong pendakwaraya pendakwaraya kat mahkamah yang terkial kial nak menjawab hujah peguam bela DSAI tu.

Anyway pasal rahsia DSAI ni dah byk kali dgr dah tapi habuk pun takda.

Anonymous said...

zakwan..in umno there is no debate accept for wa ampu sana wa ampu sini (bodek)..true or not mr dino flinstone..lol

Anonymous said...

in umno there is no debate, accept for wa ampu sana wa ampu sini (bodek)..true or not

Anonymous said...

waaaaakwaak waak waak..Malaysia CPI is above 30%!!

john labu said...

kahkahkah... pusing teloq nak elak debate.. kantoi!
so.. bernama cuba anwar, tak mau debate.. huhuhu
jadi tak MALU la najib TAKUT debate.. sbb
sbb anwar takmau debate.. kahkahkah

buet malu jo pendekar melayu umno.. penakutt!!
nasib baik la ada UMMI tolong sanggup..
tapi kena tukaq tajuk la... MENEGAKKAN PERSUNDALAN BUDAYA KEPIMPINAN KITA... aaawwww maahaiii..

Urat dawai said...

Biasalah strategi umngok. Mcm surat kabar dia Utusan meloya. Sebut pun nak termuntah. Yg boleh diyakini adalah tarikh nun di penjuru akhbar.

Lebih baik tukar nama utusan Lidah biawak comodore.

Dah kantoi selalu lagi la tak nak mengaku.

Kalu berani debatlah kenapa takut anuar demam kalau sendiri belum debat dah terkencing.

FYI, Patutlah penipu. Org pakai baju tutp aurat & anu dia pakai voice recorder nak tutup anu pun tak lepas.
Camno tak kantoi.

Biar betul beb. yg suka saman menyaman benda tak lojik ni umi saja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.