Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, January 26, 2011

Dokumen Bukti Calon BN Tenang Berbohong

Calon BN TEnang kata kes beliau telah pun selesai di Mahkamah. Namun dokumen-dokumen di bawah menunjukkan kes beliau MASIH BELUM SELESAI lagi di Mahkamah.

Kata orang tua-tua:

Siakap Senohong Gelama Ikan Duri. Bercakap Bohong Lama-Lama Mencuri







6 comments:

haip said...

Amenda laa ...

http://alturl.com/ybsp2

Anonymous said...

Mengapa Cikgu Mala bercerai dengan suami pertama?

Cikgu Mala bercinta dengan suami sekarang semasa berada di maktab perguruan. Masa tu dia masih isteri orang kan?

Betul ke cerita curang tu? Perlu diterangkan segera.

Grand Marquis said...

Yang ni kira menipu ke tak menipu?

Anonymous said...

Bodoh jugak TB ni.

Esok kalau rumah kau di lelong bank, Hang pi lah saman pentadbir tanah.

Tak faham undang-undang.
Mungkin kamu ni budak lagi. tak faham soal jual beli hartanah.

Nak burukkan peribadi orang, tapi akhirnya menunjukkan kebodohan diri sendiri.

Takpelah, penyokong hang pun bodoh-bodoh. Depa makan la spin hang ni.

Teruskan,,,

drrita said...

bodoh! nak mampos

Putera Watan v6 said...

@ anon
nape la org bee end ni bodo eh??
ikut islam, tp nak sosial, bodo la yahudi kafir nih.

hanief.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.