Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, January 28, 2011

Isu MC Suami Normala: Kenapa tak Saman Doktor yang Keluarkan MC Tersebut?

Langkah UMNO dan BLogger pemfitnah UMNO menjadikan isu MC Suami calon PAS adalah satu tindakan desperate.

Kalau benar, mereka patut mengheret sama doktor yang mengeluarkan MC tersebut. Dan tercatat dengan jelas di atas MC tersebut perkataan "repessive mood". Ini bererti, MC tersebut dikeluarkan atas sebab-sebab kesihatan mental dan bukannya fizikal.

Isu ini dikeluarkan sebab UMNO dah tak dapat jawab bagaiamana calon mereka boleh menzalimi orang dengan menjual tanah orang tanpa sebab. Tak cukup dengan itu, calon UMNO Tenang juga BERBOHONG berkaitan kes mahkamah yang beliau lalui.

Kalau terpilih, calon BN Tenang itu akan terus naik turun mahkamah kerana menghadapi saman dari pihak yang beliau zalimi.





5 comments:

Grand Marquis said...

TB, berhentilah dari cubaan menegakkan benang yang basah. Saya dah cakap dengan Zakwan hari tu. Malangnya orang macam TB sentiasa perlu mencari alasan untuk membenarkan tindakan salah puak-puak mereka.

Tektik murahan TB ialah bila mereka buat salah, mereka akan suruh orang saman. Sebab dia tau, tak de kerja orang asyik nak menyaman aje. Bukannya puak-puak PR yang rata-rata adalah lawyer yang kerja cari makan saman orang.

Puak dia tipu pasal MC, tiba-tiba dia kata orang lain fitnah. TB lah yang patut buktikan kalau ia bukan fitnah. Tapi malangnya TB memilih untuk cuba spin dan membela kesalahan puaknya. Inilah dia budaya assabiah. Rasulullah s.a.w. pernah ditanya “Wahai Rasulullah! Apakah kecintaan kami kepada kaum itu dikatakan al-assabiah? Sabda baginda: Tidak, sebaliknya assabiah itu ialah apabila kamu menolong kaummu atas kezaliman".

Apakah ini contoh orang yang kononya mahu Islam? TB patutnya islamkan diri dulu sebelum cuba betulkan orang lain.

Kepada Zakwan, I ask you rational mind to think wisely. Do you think what TB has done is right?

Anonymous said...

Mengajar tak boleh,berkempen boleh pulak.

Anonymous said...

Makrof Mat Boria dari Pulau Pinang memang suka menipu....nama je org PAS tapi suka makan duit haram, gaji nak kerja tak mahu...mana le PAS nak menang...rezeki yg dicari tak halal....

Anonymous said...

Ini betul-betul kerja bodoh UMNO dan Mahyuddin.Sudah tak larat nak jawab serangan dari PAS,isu nyamuk ni pun cukuplah untuk diperbesarkan.Nampak sangat UMNO dah habis modal untuk berkempen dan betul-betul dalam keadaan terdesak.Munkin esok lusa akan ada pulak tomahan Che Gu Mala tak pakai coli dan seluar dalam warna hijau.Haprak punya UMNO.

Anonymous said...

dia terjejas kesihatan mental sebab terganggu dengan arahan 24 jam bertukar sekolah ke JB kerana Pengarah pendidikan bermain politik UMNO/BN... kalau duduk rumah tu utk sakit fizikal.. bukan mental... awat tak siasat pengarah pendidikan tu yg berkempen utk UMNO/BN dan pengetua yg insult org cina dan India..????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.