Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, February 21, 2011

Syabas Bob Lokman dari Seluruh Warga PAS

Tahniah kepada Bob Lokman, dari Tulang Besi

3 comments:

Anonymous said...

Kecoh lah!

Aku ingat ulama mana si Bob ni.

Diri sendiri yang tak reti mendidik anak, nak salahkan persekitaran.

Kat luar sana berlambak ibubapa yang berjaya didik anak sebagai muslim berhemah. Tak perlukan PAS.

Macam lah orang PAS semua baik-baik.

Gangster kampung pun banyak orang PAS.
Apa betulnya?

Selamat berguru dengan Nik Aziz dengan ajaran mencarut, maha samseng, kerjasama dengan syaitan etc etc

Good luck. See you soon and see how your kids will turn out.

Noor Hisyam said...

Kepada Anonymous, amalan ibadat yang ko buat selama ini dapat kat si Bob, org2 yang ko kutuk dan Nik Aziz free free jer..Dosa mereka dapat kat ko..hahaha...Tlg hina lagi... Alhamdullillah..lupa lak tlg letak nama ko kalau tulis komen..kalau berani la..Kepada Bro Bob, apa pun bro buat adalah kerana Allah Taala dan semuanya datang dari Allah Taala..mana organisasi bro join yg penting tegakkkan Islam...

Anonymous said...

Tahniah bob.Hanya org-org yang termasuk dalam golongan berikut akan dan masih menyokong UMNO/BN:
1)Orang yang lahirnya memang bodoh atau sengal.Org macamni hanya pak turut sahaja.
2)Org yang nampak dan lagak nampak pandai tetapi sebenarnya tak berilmu.Selalunya org sebegini kurang membaca
3)Org kurang menghayati ugama.Ugama baginya hanyalah sebahagian drp hidupnya
4)Org yang hidup terlalu melarat oleh sebab tertentu dan terpaksa mengharap ihsan org lain.
5)Org yg malas dan selalu mengharap short cut dlm hidupnya
Jika seseorang tidak berada didalam kategori diatas,99% tidak akan menyokong UMNO/BN kerana tindakan sedemikian akan dirasakanya menghina kepada keupayaan dan merendahkan akalnya sendiri.Fikir-fikirlah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.