Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, March 8, 2011

Berjuang Islam Macamana, Bini pun Tak pakai Tudung



Blogger2 UMNO cuba menggambarkan Presiden mereka dengan imej pejuang Islam.

Soalan Tulang Besi adalah:

Nak Berjuang Islam Macamana Kalau Bini Sendiri Pun Tak Pakai Tudung?


Kata orang tua-tua, lidah ni tak bertulang. Bercakap memanglah mudah. Yang penting perbuatan bukan setakat cakap aje.

Minta isteri PM tu pakai tudung dulu, baru kita bincang pasal perjuangan Islam.

4 comments:

Anonymous said...

Punya lah bangang betul ah dia ni....bini dia tak pakai tudung dia punya hal lah...apa punya bengap...mungkin dia dah suruh banyak kali isteri dia pakai tudung tapi bini dia yang taknak...semoga satu hari nanti terbuka hati bini dia nak pakai tudung...smoga Allah melaknat orang seperti kamu yang suka melaga2kan sesama islam

V7 said...

dulu pas kata umno kafir sebab bersekongkol dengan mca tapi hari ni pas pulak bersekongkol dengan dap, pas tak kata pulak dia kafir...

dulu pas kata umno suka lantik kroni aje tapi bila nik ajis sesat tu lantik menantu dia, dengan selambanya nik ajis sesat tu kata kroni tu amalan nabi atau sunnah nabi. kalau kroni tu amalan nabi jadi kalau umno amalkan kroni maknanya umno telah hidupkan amalan nabi di zaman kemungkaran ni justeru besar pahala yang umno akan dapat.

aku percaya akan sampai satu masa bila bini dan anak-anak perempuan orang-orang pas akan tidak pakai tudung dan aku yakin masa tu pas akan kata sedangkan isteri dan anak nabi Nuh A.S pun tidak beriman pada Allah SWT ni kan isteri dan anak-anak perempuan kami.

kesimpulannya pas adalah sesat dan menyesatkan justeru hanya orang bodoh dan biol aje yang akan kekal sokong pas.

Anonymous said...

besar betul peranan tudung dalam menentukan islam seseorang.

Anonymous said...

hey macha..kalau tudung pun tak boleh ajar bini pakai tak payahlah nak cakap pasai islam. besar tak besar sangat la peranan tudung tu bai, kalau tak besar buat apa allah kata pakai tudung tu wajib????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.