Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, March 30, 2011

Blogger UMNO: Doa Tulang Besi Depan Kaabah Mula Termakbul




Semua pambaca tentu masih ingat doa laknat yang Tulang Besi baca di hadapan Kaabah tempohari.

Merujuk kepada Poji@TopengPerak, gambar salah seorang blogger UMNO bernama Parpukari telah didedahkan. Gambar tersebut menampakkan blogger tersebut dalam keadaan yang begitu terkompromi.

Lihat sendiri gambar tersebut di atas. Tulang Besi sedikit pun tak terkejut. Kalau mereka sanggup amalkan qazaf dan fitnah sewenangnya, apalah sangat dengan dosa minum arak. Betul tak?

Apa pun, Tulang Besi bersyukur, Allah SWT telah mula memakbulkan doa Tulang Besi yang dilakukan di hadapan Kaabah tempohari.

Lepas ni marilah kita menunggu giliran RBFOnline dan Papa Gomo pula.

Wallahualam

TUlang Besi

ps yang kelakarnya, artikel terbaru si Parpukari ni bertajuk "KISAH SEMBAHYANG HAJAT MEMPERTAHANKAN SI PELIWAT YANG JUGA PENZINA DI SHAH ALAM!" yang penuh dgn dosa Qazaf dan fitnah serta membicarakan pasal masaalah moral.

Inshaalah, segala kebobrokan serta penipuan mereka akan didedahkan Allah SWT sedikit demi sedikit

19 comments:

muo_ren said...

alasan biasa ...

1. gambar superimpose
2. photoshop
3. doctored
4. tiada 4 saksi
4. konspirasi

Anonymous said...

Sekiranya doa laknat tulang **** mula termakbul dengan terdedahnya gambar blogger umno dalam keadaan begitu terkompromi, apakah itu juga bermakna doa laknat Saiful juga mula termakbul dengan terdedahnya video (saya ulang video) Anwar dalam keadaan yang begitu terkompromi?

Anonymous said...

Sigh. Another INDIAN pretending to be Malay. Better rename UMNO Us Malay Not Original.

Anonymous said...

hehehe kantoi gila Merapukari!!
nak kena hukum sebat ka? hehehe

lepas ni musti dia jawab dia cuma teman kawan.. dia cuma minum kopi 'O' jaaaa... ataupun superimposed.

hehehehe laknat sungguh kesian kat mak bapak dan anak bini dia... kesiannnnnnnnnn.

Anonymous said...

Jom buat report kepada JAIS
Jom buat report kepada JAWI
Jom buat report kepada JAKIM

Anonymous said...

Ini makbulnya doa kau?

Perghh...

1. Ada pihak dah mendedahkan in gambar photoshopped!

2. Mana kau tau tu arak Guinness? Mungkin coke? Anda pasti? Kalau tak, dah fitnah namanya...

Segala sembahyang hajat oleh beribu penyokong PAS apa yang termakbul?

Yang asyik kena balik ialah Anwar.

Hajat buruk kepada Tun Mahathir dah makbul? yang dok sembahyang sejak 13 tahun dulu?

Anonymous said...

Sayfool memang dah kekenyangan kerana termakan sumpah dia.

Tk yg tak terhingga kerana sayfool & Trio Tua memudahkan kerja PKR. Allah tunjukan betapa hinanya fitnah ini.

Saya yakin doa TB dimakbulkan Allah. Tunggulah sedikit demi sedikit akan terlondeh semuanya.

Sekali pn DSA cuba dilondehkan tapi siapa sebenarnya yg terlondeh?

Zaman dimana org2 sesat meyakini Islam tapi kita sesama islam seperti lebih sesat lagi menyesatkan.

Kalau di kem2 tentera Amerika dikhabarkan telah ditubuhkan KAGAT, kita di sini mcm org tak ada agama. suka2 but video lucah.

Sesama manusia Trio Tua blehlah berlagak. Di hadapan Allah dulu kini & akan dtg di pdg mahsyar, siapa kita?

zakwan said...

Smoking
Cigarette
Fatty food
I don not need to be a messenger of God to know that how he goes will not be painless
And that's nothing compared to whatever he's gonna experience in the afterlife

zakwan said...

Anon 7.41 am
The following is my rebuttal

1)Please provide a link on where is stated that the photo is altered

2)U'r obviously senile
Take a good look at that picture. Both glasses has Carlsberg and Guiness labels on them
Let's assume that it's not a bar
But what kind of restaurant or a mamak stall serves soft drinks with glasses labeled with alcohol brands

3)All those solat hajat performed has cultivated into the March 8 tsunami
Despite all the gerrymandering and the uneven playing field, PAS and their allies has managed to clinch 5 states and denied BN 2/3 majority

"Segala sembahyang hajat oleh beribu penyokong PAS apa yang termakbul?"

Didn't we performed solat hajat for brothers and sisters in Palestine non stop?
And yet, they are still getting bombed to smithereens by the corrupt Zionist regime

"Yang asyik kena balik ialah Anwar.
"

That honour goes to Saifool al Liwati
Sumpah hari tu kata liwat secara paksa
2 tahun kemudian, kata liwat secara sukarela
In other words, with his hands on the Quran and with Allah as his witness, Saifool lied in God's face

Then, the news of him banging his lawyer
The fact that the lawyer was sacked by the prosecution team is proof that the claims were real

And let's not go to his rectal bizarreness
Abstaining from passing motion for 3 days allowing his feces to accumulate there
And when the doctor check his ass, it was empty
It means he committed perjury in court

"Hajat buruk kepada Tun Mahathir dah makbul? yang dok sembahyang sejak 13 tahun dulu?"

I believe the late Fadzil Noor once prayed that mamak Mahathir will live long enough to see the opposition march to Putrajaya and mamak Mahathir to be tried for his crimes
Have him suffer here before the afterlife

Oh Anon 7.41
Sedihnya mak ayah kamu amat bernasib buruk kerana melahirkan "haiwan" seperti kamu

menj said...

Coke apekebendanya tu kalau dah ada "foam" terapung kat atas permukaannya? Memang orang Umngok ni akan selama-lamanya ngok.

TB, minta izin saya postkan semula gambar ini ke blog saya. Jazakallah dan syabas di atas pendedahan ini, mari kita hantarkan para blogger UMNO ke lubang kubur!

tiada parti said...

THIS STUPID PHOTO DOES NOT CARRY ANY WEIGHT. U STUPID MORON TB. DAMN IT. BETTER SHOW US THE VIDEO OR DSAI BETTER SHOW US THE OMEGA BEFORE IT IS TOO LATE. RAKYAT IS WAITING....... TB! WHERE IS THE OMEGA? TELL US

Anonymous said...

UMNO = UNITED MAMAK & NAINA ORGANIZATION

Orang Kelawar said...

Apa nak hairankan dengan orang yang memaki hanum ulama,menempelak orang yang hampir diri dengan Allah.Salman Rushdie seorang India Muslim malah menghina Al quran dan menghina Rasulullah.Janganlah kita tersirna dengan nama Islam.Dalam UMNO itu sendiri bukannya semua orang UMNO Islam.Ada orang bumiputera Sabah dan ada orang asal.Memburuk burukkan ulama inikan kerja orang munafik atau kafir.Bukankah ramai orang Melayu yang telah murtad,mungkin Allah nak beritahu kitalah ni siapa diantara mereka.Bukan nak tuduh hnaya nak tunjuk jalan.

azmie said...

malaon mana pulak yg kata superimposed tu? penah dengar exif data? tanya topeng perak, dia org kamera mesti tau

Anonymous said...

test

mahaza said...

Zakwan,

Hang tulis pepanjang tu dia faham ke?

Kang dia kata 'me no sepik inglis" kang camne lak tu?

kah kah kah

Zi said...

Hantar mai video, barulah nampak real. Gambar biasa ni aku pun boleh buat. Tapi video pun ada juga orang tak percaya, susah betoi kalau dah jadi penyokong berkarat ni..

Anonymous said...

penyokong umngok umngok juga dah la bebal bodoh plak tu dahlah bodoh tak mau belajar plak tu dh lah malas teringin sgt nk jd kapir ke tapir.??
sniper7

Tulang Besi said...

Sekiranya doa laknat tulang **** mula termakbul dengan terdedahnya gambar blogger umno dalam keadaan begitu terkompromi, apakah itu juga bermakna doa laknat Saiful juga mula termakbul dengan terdedahnya video (saya ulang video) Anwar dalam keadaan yang begitu terkompromi?

apa nak heran. Mahkamah dah buktikan sumpah saiful tu palsu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.