Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, March 2, 2011

Doa Laknat Untuk Blogger2 UMNO Di Hadapan Kaabah

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pembaca-pembaca Malaysiawaves sekelian.

Tulang Besi tidak mengupdate blog untuk jangkamasa semingu sebelum ini kerana Tulang Besi pergi menunaikan umrah di Mekah.

Peluang mengerjakan umrah telah digunakan Tulang Besi untuk membuat SUMPAH LAKNAT kepada blogger-blogger UMNO kerana perbuatan mereka menyebarkan fitnah yang melampau.

Dihadapan Kaabahs serta di Bukit Safa dan Marwa, Tulang Besi telah mengungkapkan:

Ya Allah, Tuhan Semesta Alam, Kau turunkan bala Mu kepada blogger2 UMNO seperti Papa Gomo, ParpuKari, Ruang Bicara Faizal dsbnya yang telah sewenangnya melakukan Qazaf, berdusta dan menghina hukum Mu. Ya Allah, di hadapan Kaabah Mu, aku memohon supaya kau menurunkan bala bencana ke atas mereka seperti bala yang Kau pernah turunkan kepada kaum Nabi Nuh dan kaum Nabi Lut. Aminn!!!


Tulang Besi meminta para pembaca sekelian turut mengucapkan doa yang sama serta mengaminkannya.

Di bawah, adalah gambar Kaabah yang terbaru untuk tatapan para pembaca sekelian

Tulang Besi







55 comments:

Anonymous said...

Insyallah Kita lihat hasilnya Doa dari MULUT tuan sendiri dalam masa 2 minngu ini. Amin.

Liat Dikalb said...

Doa yang BENAR akan diterima melalui HATI yang ikhlas dan suci.

Maka berlapanglah dada dan berbaik sangka untuk doa DITERIMA atau MENERIMAnya kembali.......

Blog 1 Malaysia said...

Doakan utk generasi baru...










-------------------------------------------------------------
Penjenamaan Semula dan Meremajakan Parti -Katakan celaka pada Anjing-anjing tua gila Utusan Malaysia..

http://blog1malaysia.blogspot.com/

AnnoyinglyAnonymous-LemanPulut said...

Do'a sedemikian datangnya dari seseorang yang tidak matang dan penuh dengan "vindictive". Liat Dikalb tersilap: ini bukan ikhlas namanya. Kalau benar-benar ikhlas, do'a akan dibuat supaya Allah MENUKARKAN hati seteru. Do'a Nabi untuk seterunya penuh dengan permintaan Alah turunkan hidayat, bukan turunkan bala.

Apabila persepsi dicampur-adukkan dengan perasaan dengki dan sakit hati, susah kebenaran untuk singgah bersama.

Anyway, saya pasti Allah itu tidak sehitam yang cuba digambarkan dan justru, jika do'a ini tidak makbul, yang sepastinya tidak, ianya akan menggambarkan terus akan ketidak-benaran landasan pendo'a.

Jika segala perasaan sakit hati dan dengki yang terpendam itu di channelkan daripada menjahanamkan seteru politik (yang rata-rata 100% Islam) dan terus kepada sahabat politik DAP (yang rata-rata 100% kafir) supaya Allah beri mereka hidayat masuk Islam, ada sedikit faedahnya hatta jika tidak dimakbulkan sekali pun.

Tetapi kemungkinan SATU orang UMNO yang diturunkan bala berkat do'a songsang ini tidak menggembirakan pendo'a sebanyak mana SATU orang DAP masuk Islam berkat do'a tulin.

Justru dari itu, akan berterusanlah sampai bila-bila pejuang-pejuang Islam yang berdasarkan persepsi ini tidak mendapat pertolongan dari Allah SWT, kerna Allah itu tidak akam memihak kepada yang hitam.

Leman

Anonymous said...

Amin..Ya Rabb

Man Kg Nawa.

Anonymous said...

Insyaallah Allah akan "memakbulkan" kepada anda kembali.

Kamarul said...

Salam.. tak baik macam tu.. Doa mintak mereka dipohonkan petunjuk, adalah lebih baik..

Wallahua'lam

Hang Nadim said...

Saudara, dijemput melawat ke blog kawan : http://pokokakar.blogspot.com

Hang Nadim said...

Saudara, dijemput melawat ke blog kawan : http://pokokakar.blogspot.com

Anonymous said...

bro.. tuhan kalau nak turunkan bala tak pilih orang bro... macam yang kau doakan tu.. memang semua yang kena nanti.. termasuk la kau jugak..

Anonymous said...

Doa 'bencana' saudara seIslam ini siapa yang ajar? Rasulullah S.A.W. tidak mengajar demikian. Janganlah terlalu dendam sesamam Islam. Kembalilah kepada Al-Quran dan Sunnah Rasulullah S.A.W.

Anonymous said...

Insyallah nanti saya juga nak ke sana tahun ini juga,saya juga akan memohon Allah memberhentikan segala fitnah yang di taburkan mereka,mudah2an Allah membalikkan segala fitnah kepada diri mereka dan keluarga mereka yang terlibat.memang mereka sudah melampui batas.

Jom Photoshop said...

kena batang hidung hang baru tau :)
AMIN

V7 said...

bodoh dan biol. doa mintak hidayah bukan mintak laknat. kau makin lama dah makin sama sesat dah dengan tok guru kau si nik ajis biol tu.

PAPA GOMO said...

Isy isy isy. Apa lah kau buat ni? Patut kalau nak doa tu mintak lah sekali petunjuk agar nik ajis kembali ke pangkal jalan. Mintaklah petunjuk siapa anwar yg sebenar. Dan mintak ampun sebab makan duit derma. Hahaha

Anti Gay Tua said...

Patutnye doa la yg baik2, kalau blogger2 UMNO die rase jahat doa la mereka bertaubat dan pulang ke pangkal jalan...ade ke gi Umrah dgn dendam kesumat di hati demi kuasa politik? Isk isk isk..

P.S: Bala seperti menimpa kaum Nabi Luth a.s? Sape mengangkat pemimpin dr golongan "songsang" kat Malaysia? Jaga2, jgn sampai bala kena diri sendiri :)

Anonymous said...

cuba la jadi manusia yang baik. berdoa la yang elok2. ni tidak..sebijik merapu mcm tok garu ko jugak!. doa merapik meraban 24 jam!. ingat sket brader! ko tu sebelum mati pun dah jadi tulang! kah kah kah

Anonymous said...

Awat hang ni baghal sangat??

alhusseyn said...

Semoga Allah menghkabulkan doa tuan, amin ya Rabbul 'Alamin

zakwan said...

Tell me again what kind of lied and slander that befell upon you,TB
I kinda forgotten about it

Anonymous said...

HEBAT TU...ADA JUGA DOA MACAM TU DI DEPAN KAABAH YA..

DALAM BUAT AMAL SEMPAT JUGA BERPOLITIK

AJARAN AJIS LA TU...NAPA TAK AJAK ORANG RAMAI BUAT SEMBAHYANG HAJAT KAT DEPAN KAABAH

Belia Islam said...

sabar..kalau tidak didunia..akhirat pasti di timbangan Allah kelak..

Tulang Besi said...

PAPA GOMO said...

Isy isy isy. Apa lah kau buat ni? Patut kalau nak doa tu mintak lah sekali petunjuk agar nik ajis kembali ke pangkal jalan. Mintaklah petunjuk siapa anwar yg sebenar. Dan mintak ampun sebab makan duit derma. Hahaha


Jangan takut Papa Gomo. Saya sebut nama Papa Gomo depan kaabah minta turun bala khas untuk dia.

Inshallah.

Abu Garcia said...

Depan kaabah pun doa berpolitik suku suku lagi? Masyaallah .... semoga Allah ampunkan dosa tok guru yang ajar hang.

V7 said...

Tulang Rapuh said...

Jangan takut Papa Gomo. Saya sebut nama Papa Gomo depan kaabah minta turun bala khas untuk dia.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kenapa kau ni bodoh sangat. tak payah pergi sampai kat mekah, pergi aje kat kelantan dan suruh aje tok guru sesat kau si nik ajis tu buat solat hajat. benda macam tu pun kau tak boleh nak fikir.

Anonymous said...

Dari Abu Hurairah, ia berkata : Dimintakan kepada Rasulullah saw : “Ya Rasulullah, doakanlah celaka atas orang-orang musyrik !” Beliau bersabda : “Sesungguhnya aku tidak diutus sebagai tukang laknat, tetapi aku diutus sebagai rahmat”. (HR.Muslim)

Adakah tulang besi ni lebih baik dari Nabi? sampai Nabi tidak diutus sebagai tukang laknat tapi tulang besi jadi jaguh melaknat?

Rasulullah Saw bersabda : "Tidap patut bagi orang yang suka kebenaran itu suka melaknat". (HR.Muslim)

Bererti tulang besi ialah orang yang tidak suka kepada kebenaran.

Rasulullah saw. bersabda :"Seorang mukmin itu bukanlah yang banyak mencela, banyak melaknat, buruk akhlaknya dan orang yang suka mengucapkan kata-kata kotor." (HR Imam Ahmad).

Bererti tulang besi bukan seorang Mukmin kerana kegemarannya melaknat orang.

Anda semua nilailah sendiri individu yang bernama Tulang Besi. Adakah orang sedemikian layak menjadi ikutan? Jawablah secara jujur.

Tulang Besi said...

Anonymous Anonymous said...

Dari Abu Hurairah, ia berkata : Dimintakan kepada Rasulullah saw : “Ya Rasulullah, doakanlah celaka atas orang-orang musyrik !” Beliau bersabda : “Sesungguhnya aku tidak diutus sebagai tukang laknat, tetapi aku diutus sebagai rahmat”. (HR.Muslim)

Adakah tulang besi ni lebih baik dari Nabi? sampai Nabi tidak diutus sebagai tukang laknat tapi tulang besi jadi jaguh melaknat?
.

nak tanya, apabila orang tu orang Musyrik, adakah orang itu secara otomatik kaki membuat fitnah?

Doa Tulang Besi adalah kepada KAKI PEMBUAT FITNAH, yakni, orang yang lebih teruk dari kaki melaknat.

Jadi di manakah salahnya tindakan Tulang Besi tersebut?

Lain kali jangan tafsir hadeeth nabi SAW pakai nafsu. Kan dah nampak kebodohan kamu.


Rasulullah Saw bersabda : "Tidap patut bagi orang yang suka kebenaran itu suka melaknat". (HR.Muslim).

Kenapa Nabi SAW buat Qunut Nazilah? Bukan Qunut Nazilah tu doa laknat?

Kalau ikut tafsiran songsang kamu, ertinya ada percanggahan dalam hadeeth nabi ni.

sapa saya nak ikut ni?


Ni contoh ulama jadi-jadian, mentafsir hadeeth ikut terjemahan hadeeth semata-mata.

Tulang Besi said...

Hadith 4:

Hadhrat Aamir ibn Maalik, the leader of the tribe of Bani Sulaym requested the help of Rasulullah (Sallallaahu Alayhi Wasallam) against the enemies of his tribe. Rasulullah (Sallallaahu Alayhi Wasallam) accepted his request and sent seventy Sahaaba (Radhiallaahu Anhum) who were Qurraa (experts in the recitation of the noble Qur’aan). The tribe of Banu Sulaym surrounded these Sahaaba (Radhiallaahu Anhum) by a place called Bir Ma’oona and murdered them.
Jibraaeel (Alayhis salaam) informed Rasulullah (Sallallaahu Alayhi Wasallam) of the incident and conveyed to him the heartfelt message of the Qurraa:


‘Inform our people that we met our Rabb. He was pleased with us and (in turn) pleased us.’

This incident caused great grief to Rasulullah. Abdullah ibn Mas’ood (Radhiallaahu Anhu) narrates that Rasulullah (Sallallaahu Alayhi Wasallam) recited Qunoot Naazila for one month continuously cursing the tribe of Bani Sulaym. (Bukhari vol.2 pg.586; Thanwi)

Anonymous said...

Boleh kata Blogger UMNO ni Islam ke? Terbuka amalkan Qazaf. Bila diberitahu masih terus buat qazaf.

Secara terbuka engkar dengan hukum Qazaf dalam Islam.

masih boleh panggil diorang Islam ke?

Anonymous said...

Anonymous said...

HEBAT TU...ADA JUGA DOA MACAM TU DI DEPAN KAABAH YA..

DALAM BUAT AMAL SEMPAT JUGA BERPOLITIK

AJARAN AJIS LA TU...NAPA TAK AJAK ORANG RAMAI BUAT SEMBAHYANG HAJAT KAT DEPAN KAABAH
.


Orang yang menaku Islam tidak akan mengasingkan Islam dengan politik.

Hanya pengikut agama UMNO sahaja yang mengasingkan politik dgn agama.

Anonymous said...

Anonymous said...

Doa 'bencana' saudara seIslam ini siapa yang ajar? Rasulullah S.A.W. tidak mengajar demikian. Janganlah terlalu dendam sesamam Islam. Kembalilah kepada Al-Quran dan Sunnah Rasulullah S.A.W.
.


Bukan ke doa TB ni ke atas kaki membuat fitnah dan kaki qazaf?

Jadi apa salahnya? Sila bawa nas al Quran dan Sunnah.

Anonymous said...

Kalau benar-benar ikhlas, do'a akan dibuat supaya Allah MENUKARKAN hati seteru. Do'a Nabi untuk seterunya penuh dengan permintaan Alah turunkan hidayat, bukan turunkan bala..

Aik mana ko tahu TB ikhlas ke tidak. Ko buleh tengok hati orang ke?

Bukan ke TB ikhlas berdoa meminta Allah SWT menurunkan bala pada mereka yang kerap menyebar fitnah dan melakukan qazaf SECARA TERBUKA.

Apa masaalahnya?

Anonymous said...

ini doa oleh orang-orang sesat.
sapa ajar? n.ajis la tu. ptuihhhh

Hang Nadim said...

Dah alang2 saudara nak ke mekah buat sumpah laknat, bawak sekali anwar ibrahim buat sumpah laknat kat sana kalau berani. Jgn lupa, ajak sekali Tn.guru nik aziz pergi buat umrah plak. Maklumlah, masa pergi haji hari tu kan tak sihat, banyak kena dam. dapat lah nama Tn. Guru Haji Dam Nik Aziz.. Bodoh punya manusia, sepatutnya doa yang baik2, baik saura doakan supaya nik aziz panjan umur supaya sempat bertaubat.

sekupangdua said...

doa untuk kes jubur anuar junjungan ko tak masuk sekali ker, doa utk lim guan eng dan kafir harbik yang guna ayat dan tafsir quran dan nas tentang kebenaran nya tak campor sekali ker?

Apakata ko sambungkan doa .... ya Allah kalau aku juga juga yang dimaksudkan terlibat dalam golongan yg aku mohon laknatkan ini maka kau berilah aku dahulu yang menerima semua malapetaka keatas aku... elok kena langgar lori ko ni...

Anonymous said...

Islam apakah yang mendoa kan bala pada saudara se islam?????


adakah anda haiwan???

astagfirullah.

kebodohan bagaikan haiwan.

Rasul tak pernah ajar mendoa kan bala pada saudara se islam, malah kan doa bala kepada orang yang kafir.

bawak2 la mengucap.

astagfirullah.

Khun Pana aka johanssm said...

Tak patut buat sedemikian.
Blogger umgok chuma cari makan.
Mereka tu pon perlu bayar pinjaman bank untuk buat istana mereka, kereta bmw mereka
Yang patut dilaknat ialah pemimpin mereka itu.

Laknat lah pemimpin mereka tu yang tidak bermoral.
Tanpa fulus masok , bloger bloger umngok terpaksa cari makan dengan cara lain.

Pas Sial said...

Nampak sangat doa cam kanak2 ribena... Orang g umrah bukan nak doa hasad dengki kat orang..camnie la prgngai orang melayu....tak habis2 macam hang...doa merapu2 tak masuk akai...doa untuk mak bpak hang dalam kuboq 2 takpe gak....Skit prut mak hang doa anak merapu2 macam sial...

Serious Shepherd said...

Selain apabila diletupkan oleh penyerang berani mati, ini adalah satu lagi insiden bila golongan seperti yang diterangkan di dalam Surah Al-Baqarah ayat 8-20, terus mengaku yang diri mereka beragama Islam, iaitu apabila didoakan untuk dilaknat.

Hosni Mubarak pun mengaku Islam jugak, macam mereka yang mengaku Islam bila didoakan supaya mendapat laknat.

Patutlah ayat berikut selalu muncul kat website peberet aku:

ولله العزة ولرسوله وللمؤمنين ولكن المنافقين لا يعلمون

Anonymous said...

hahahah.....doa org bangang,,,akan kena balik kt ko - sebab ko la kaki pemfitnah no.1 dlm PAS

Tulang Besi said...

Nampaknya blogger2 UMNO sedang berpeluh-peluh sebab dah kena laknat di hadapan Kaabah.

Lain kali mulut jaga, jangan mudah sebar fitnah, sebar dusta sesuka haati.

Ingat, senjata orang mukmin ni adalah doa.

V7 said...

Tulang Patah said...

Nampaknya blogger2 UMNO sedang berpeluh-peluh sebab dah kena laknat di hadapan Kaabah.

Lain kali mulut jaga, jangan mudah sebar fitnah, sebar dusta sesuka haati.

Ingat, senjata orang mukmin ni adalah doa.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

suka hati kau lah labu, hamba si nik ajis sesat ni bukan makan saman pun. buat lah doa laknat banyak-banyak macam nik ajis sesat selalu buat. tapi yang pasti Allah SWT tu Maha Mengetahui bukan macam nik ajis sesat tu maha bodoh dan maha biol.

Anonymous said...

Kalau blogger2 UMNO tak buat fitnah inshaallah doa tuan itu akan kembali kepada tuan. - jauhara.

Anonymous said...

UMNO Laknatullah!!!!

Cry Baby Cry said...

Kamu Semua mempermainkan permohonan seorang Hamba Allah terhadap penciptanya. Walau pun cara dia berdoa tidak disarankan oleh kebanyakan ulamak dan tertib sebelum berdoa penyucian zahir dan batin masih boleh dipersoalkan.

Apabila ketidak stabil Hormone thyroid akan mengakibatkan seseorang berfikir dan bertindak sedemikian bagi membukti akan kebenaran yang dipercayai oleh nya dipihak yang benar. Apabila hormone tidak stabil maka perihalnya akan kelihatan agak pelik bagi mata kasar akan tetapi hakikatnya ianya adalah reaksi emosi terhadap ketidak stabilan hormone tersebut. Ketidak stabilan Tyroid juga boleh diperlihatkan dari tingkah laku dan perbuatanya yang mungkin dilihat berlebih-lebih atau 'emotional hike' terhadap sesuatu insiden. Assessment dan analysis yang mungkin agak bertentangan the “Main school of thought” dan adakalanya seperti menjurus pada apa pada sangkaanya benar (hallucinating).

Maka adalah diharapkan agar pembaca semua memahami akan keadaan yang sebenar yang dilalui oleh sipemohon, ketidak stabilan hormone dan reaksi terhadap ketidak stabilan tersebut.

Persoalanya, adakah sipemohon memahami dan menerima keadaan dirinya sendiri?

Anonymous said...

Tulang besi masuk bakul angkat sendiri. Dia mungkin rasa puas kerana akhirnya blognya sudah mula laku balik. Al maklumlah nak mengejar rating.

Tulang besi rasa bangga kononnya beliau telah berjaya menyebabkan orang rasa panas. Tapi orang panas bukan kerana takutkan doa TB, orang panas melihat sikapnya yang bebal, tiada akhlak dan sewenang-wenang mempermain-mainkan doa dalam agama.

Walaupun ramai yang rasa marah, tapi tak nampak lagi saya ada orang yang mengucapkan doa yang sama kepada tulang besi. Paling paling pun mereka sekadar kata semoga ia berbalik pada diri empunya. Ini kerana tak ada orang Islam yang waras yang sanggup melaknat saudaranya sedemikian sekali besar manapun permusuhan mereka.

Ini menunjukkan hati tulang besi adalah lebih hitam dari dakwat. Kita serah saja pada Allah S.W.T. untuk mengadili orang seperti tulang besi.

Anonymous said...

hahaha.....ade jugak orang bodoh busuk ati depan kaabah ye.....aku tkot ko balik mekah dpt malapetaka nnti....pegi mekah semata2 nak sumpah laknak kat bloger umno ke??? ingt2 la tuhan.....kalu pegi mekah dengan ati yg busuk penuh hasad dengki.....aku berani gerrenti kerat jari orang macam ko ni allah x kan makbulkan.....sama la mcm si wali selipar doakan pecah perot alih2 dia yg ulang alik masok hospital....amin....

Anonymous said...

kamu semua ni dok layan buat apa,TB ni sebenar nya orang gila

Anonymous said...

sedih melihat ada orang sebegini,pergi ke tanah suci untuk mendekatkan diri dengan Allah,berdoa untuk keberkatan dan ke ampunan,malangnya doa nya ke arah perkara yang tidak baik.
Apakah itu tujuan sebenarnya ke rumah Allah yang agung semata-mata untuk doa tersebut.
tak guna berdoa benda yang tak sepatutnya di doakan,jangan sampai terkena batang hidung sendiri.
Siapa makan cili dialah terasa pedasnya,siapa yang tulangnya besi dialah yang terkena.

Anonymous said...

Posting ini popular la.

Saya dapati ada satu posting dalam blog pro Kerajaan berkaitan posting tuan ini.

http://mulutmelayu-realiti.blogspot.com/2011/03/doa-laknat-dari-kaum-pas-untuk-blogger2.html

Anonymous said...

amin amin ya Robbul alamin
kalu x kena kat dunia pon kena kat akhirat pon jadilah....amin amin amin

Anonymous said...

tak bagus mendoakan perkara tak baik kepada saudara se Islam.. Rasullullah sendiri mendoakan kesejahteraan orang yang menghina baginda.. walaupun kita bukan la sebaik baginda, sekurang-kurangnya kita ikut apa yang Rasulullah ajarkan..

Ikhlas
-Melaka-

Tulus Lagi Mulus said...

Biarlah dia nak berdoa apapun, terpulang kepada Allah nak makbulkan atau tidak, kalau TB antara orang yang dizalimi Allah tak tunggu di akhirat untuk menyahut doa hambanya walaupun doa itu datangnya daripada seekor anjing yang sah najis mughalazahnya. WALLAHUALAM.

PAS 4 all said...

Nampaknya blogger2 UMNO sedang berpeluh-peluh sebab dah kena laknat di hadapan Kaabah.

Lain kali mulut jaga, jangan mudah sebar fitnah, sebar dusta sesuka haati.

Ingat, senjata orang mukmin ni adalah doa.

->> Tabik lu bro..biar pdn muka dorg..klu xfitnah, buat apa tkt smcm je ni?..

abdul fattah said...

Saya pula mendoakan ringkas sahaja agar BN tidak lagi memerintah negara mulai pilihanraya umum ke-13 ini & digantikan dengan PR supaya negara tercinta berada di landasan yang lebih diberkati Allah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.