Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, March 4, 2011

Kalau tak Buat Fitnah, Mengapa Takut Doa Tulang Besi di Kaabah?



Kesian tengok blogger2 UMNO yang datang melawat blog saya ni. Terkapai-kapai macam ikan di luar air. Nampak sangat macam cacing kepanasan.

Bagi Tulang Besi, mudah sahaja untuk mencari penyelesaian kepada isu ini. Kalau kamu tidak melakukan fitnah dan dusta, apa nak takut dengan doa Tulang Besi ni???

Sila jawab soalan Tulang Besi ni. Berentilah beri alasan-alasan songsang dan memualkan.

Ada yang persoal mengapa tak guna peluang berada di Kaabah untuk beribadah? Aikkk, bukan awal2 Tulang Besi dah kata Tulang Besi pegi umrah. Umrah tu bukan ibadah ke? Ihram yang Tulang Besi pakai tu bukan ibadah ke? Miqat yang Tulang Besi pergi tu bukan Ibadah ke? Tawaf yang Tulang Besi lakukan 7 kali pusingan tu bukan Ibadah ke? Solat Jumaat di Masjidil Haram yang Tulang Besi laksanakan tu bukan Ibadah ke? Khutbah Jumaat oleh Shiekh As Sudaisi yang Tulang Besi dengar tu bukan Ibadah ke? Saiee yang Tulang Besi buat tu bukan ibadah ke? Rambut yang Tulang Besi gunting sebagai tahlul, bukan ibadah ke?

Nampak sangat blogger2 UMNO ni bukan setakat kaki buat fitnah, tapi juga jahil pasal ibadah umrah. Lain kali pegi ngaji dulu baru tuduh orang tak buat ibadah.

Ada pula cuba bawak madhab songsang kononnya Tulang Besi ni tak elok berdoa yang buruk sesama muslim. Nak tanya, adakah berdoa untuk menghapuskan fitnah dan dusta ni bukan satu ibadah?

Sepatutnya kena soal amalan harian blogger2 UMNO yang berterusan menyebarkan fitnah, dusta dan qazaf. Perkara tu JAUHHHHHHHH LEBIHHHHH BURUKKKKK dan JELAS HARAM di sisi Islam. Kenapa nak persoal tindakan Tulang Besi pulak?

Setakat ni, takda nas yang kata tindakan Tulang Besi ni haram mengikut landasan syarak. Tapi saya tak tau la. UMNO ni diorang ada agama sendiri. Agama yang berlainan dengan agama Islam yang diwarisi turun temurun dari ulama2 yang solihin bersumber dari Nabi SAW.

Akhir kata, dari korang berkoyan-koyan membuat alasan-alasan yang tak masuk akal, baiklah korang bertaubat dan berdoa kepada Allah supaya tidak diturunkan bala yang dahsyat ke atas diri-diri korang. Apa-apa pun, doa itu dimakbulkan oleh Allah SWT.Yang berkuasa melindungi kita dari bala bencana pun hanya Allah SWT.

Berentilah buat kerja terkutuk dan dibenci Allah SWT. Bertaubat nasuha dan pohon keampunan serta perlindungan dari allah SWT. Percayalah, bila bala dari Allah SWT turun, tiada siapa yang mampu menahannya.

Wallahualam bissawab

Tulang Besi


ps untuk membaca doa laknat Tulang Besi di hadapan Kaabah sila rujuk artikel terdahulu Tulang Besi bertajuk "Doa Laknat untuk Blogger2 UMNO di Hadapan Kaabah"

7 comments:

Anonymous said...

apa bukti ko yang blogger2 umno buat fitnah? apa bukti? ada bukti?

cukup ke bukti yang ada dalam hati, dalam tangan, dlam jiwa kau untuk cakap diorang ni buat fitnah sebelum ko terfikir nak doa depan kaabah tu?

tanya balik diri sendiri.. kalau bukti sendiri pun takda, setakat bukti dari dengar ceramah, baca blog pro pembangkang, baca malaysiakini.. itu bukan bukti.. maknanya ko pun fitnah.

aku tak perlu doa depan kaabah, aku doa kalau ko sendiri takda bukti, supaya ko kena lebih teruk dari apa yang ko doakan. AMIN

Anonymous said...

Anony 1 nie tak paham bahasa laa...
Dia doakan kepada yg buat fitnah..
Yg tak buat fitnah senyap dah laa
Jgn dok risau, Allah itu Maha Penyayang.. takan laa Dia nak laknat org yg tak baut fitnah...

Anonymous said...

Anony 1 nie tak paham bahasa laa...
Dia doakan kepada yg buat fitnah..
Yg tak buat fitnah senyap dah laa
Jgn dok risau, Allah itu Maha Penyayang.. takan laa Dia nak laknat org yg tak baut fitnah...

Anonymous said...

gemuk + buncit + hodoh + muka jamban..aku dok folo blog ko lama dah tapi satu pun yang baik aku x nampak..ko pun sama je dengan bloggers UMNO/BN tu..dah nama bloggers..nasihat dari aku yang jahil , g buat ibadah tu buat la buat la betul2,x payah nak doa2kan orang..engkau pun bukan maksum _Melayu Jati Kelantan_

Anak Perelih said...

nak bukti blogger blogger UMNO buat fitnah... ini dia aku buat compilation.. boleh baca sendiri di blog blogger blogger pemfitnah ini...
http://anakperelihblog.blogspot.com/search/label/UMNO%20Juara%20Fitnah

V7 said...

Anonymous March 4, 2011 4:23 AM said...

Anony 1 nie tak paham bahasa laa...
Dia doakan kepada yg buat fitnah..
Yg tak buat fitnah senyap dah laa
Jgn dok risau, Allah itu Maha Penyayang.. takan laa Dia nak laknat org yg tak baut fitnah...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kalau si TB (tulang biol) ni doa bala kepada yang buat fitnah, kenapa tak doa untuk semua yang buat fitnah termasuk lah puak-puak pas sesat dia sekali, kenapa cuma kat umno aje.

sebenarnya tak perlu doa bala, suruh aje tok guru sesat si nik ajis tu buat solat hajat, confirm semua masalah selesai. bodoh punya TB benda macam tu pun tak boleh nak fikir...

Anonymous said...

rahmat allah tu luas ...jgn sempitkan ia ...kalau jahil macam ko ni memang susah ...sesama islam sanggup doa yg tak baik ...bodoh punya org

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.