Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, March 24, 2011

Najib Jangan Lepas Tangan Dalam Isu Video Seks Rahim Thamby Chik Ini

Mengikut kenyataan umum Johari Abdul, beliau ditawar dengan tawaran jawatan dan wang sekiranya beliau sanggup menyertai UMNO berdasarkan rakaman video seks buatan Rahim Thamby Chik tersebut.

Beliau juga ditawar sedemikian dengan jaminan beliau boleh bertemu dengan Presiden UMNO sendiri, yakni Najib Tun Razak.

Bagi saya, ini bukti jelas bahawa projek "video blue" Rahim ini sememangnya dalam pengetahuan Presiden UMNO tersebut. Kalau tidak, masakan Rahim boleh membuat tawaran sedemikian kepada dato Johari Abdul.

Jelasnya, UMNO sendiri sedang kepanasan dalam isu ini. Sekiranya video tersebut mengandungi Anwar Ibrahim secara jelas, nescaya salinan2 video tersebut telah pun disebarkan beribu2 banyaknya kepada umum seperti yang berlaku kepada Chua Soi Lek dahulu.

Namun, apa yang kita lihat, rakaman video tersebut hanya berani ditayangkan secara rahsia dan hanya kepada beberapa orang tertentu sahaja. Kalau betul, dedahkanlah pada umum. Biar keluar TV3 pun takpa.

Tulang Besi

10 comments:

Anonymous said...

Serah sahaja kes ini kepada Mahkamah Syariah,yang lain tak payah sibuk,bawa penuduh dan tertuduh ke Mahkamah Syariah,habis cerita,barulah rakyat boleh percaya kepada kedaulatan undang-undang Malaysia.Kalau tak ? tak payah kata Malaysia sebuah negara Islam terbaik,fitnah ini amat jijik dan memalukan.Tak guna mengaku Melayu beragama Islam.

Anonymous said...

You spoke too soon. spin too soon.

RTC did not make those film laa.

Latest info, camera dipasang oleh OKT Spa berkenaan.

Its not the first time Anwar pergi situ. jadi si taiko tu sudah pasang recorder.
Everytime Anwar datang ke Hotel tersebut, beliau akan diberi bilik yang sama.

Macam kes Chua Soi Lek jugak.
For blackmail in future kalau Anwar jadi PM.

Ini kerana gerak hati datuk SK setelah menjumpai video tersebut, beliau pun cek bilik beliau juga dan memang ada peralatan video. Samada dia beraksi juga malam itu kurang pasti. Ada kemungkinan, dan mungkin beliau terpaksa mengaku juga dalam siasatan polis . ( Petang tadi beliau telah disoal siasat polis)

Jika OKT ini dapat dikesan, kemungkinan akan membongkar lebih ramai VIP yang guna servis SPA tersebut....

Kebaboom!!!!!!

otakBesi said...

malunya muka jamil bahrom, rumah tempat dia menumpang adalah studio perbikinan video lucah.
malunya muka Marshitah, pentas tempat beliau berceramah adalah kilang filem prono.
malunya muka Othman Muhammadi tangan yang menulis surat jemputan ceramah tasauf adalah tangan pengarah filem lucah.
malunya muka Iman Firdaus, tangan yang beliau kucup adalah tangan pengeluar filem sex atas ranjang.
malunya muka Harunsani, orang yang selalu mendapat fatwa darinya adalah taukeh pawagan filem telanjang.

malu .... malu ...
Namun ....
malu hanya ada bagi orang yang ada muka,
malu hanya ada pada orang yang tidak mahu pangkat dan harta,
malu hanya ada pada orang ada hati dan perasaan.

Anonymous said...

pelikkan.. masa Anwar buat PC.. dia tak tunjuk lak jam Omega yg didakwa hilang tu.. sebaliknya kata Wan Azizh simpan.. tambah peliknya sampai la ni dia tak tunjuk pun atau pakai jam tu kat mahkamah untuk bukti yg jam Omega tu ada pada dia.
ermm.. munkin tengah usaha cari jam sama kut. baru pakai utk bukti.

Anonymous said...

Oii kartun...

Kalau ko nak diamkan diri ko diamlah sorang2.

Satu dunia beri tekanan pun tertuduh tak di bawa apa lagi di dakwa di mahkamah. Inikan pula kita nak duduk diam? Kita sibukan diri kita supaya mereka yg bertanggungjwb di dakwa. Mcm tak ada undang2.

Ooooo agaknya siapa yg buat filem lucah ni?

Adakah Norhayati & neneksnya?

Anonymous said...

Aku tak percaya sesiapa pun dlm hal ni. Buat malu je 1 dunia tau Malaysia ni umpama studio filem lucah. Bodoh nak mampus semua ni. Aku tak sokong siapa pun dlm hal ni. Aku takde parti. Tetapi demi kebenaran DSAI tolonglah, aku ulang lagi tolonglah tunjukkan jam Omega DSAI secepat mungkin. Rakyat mahukan kebenaran, tak payah angkat sumpah, tak payah bagi DNA, tak payah tunjuk perut. Tunjukkan jam DSAI tu dikhalayak ramai aku rasa majoriti rakyat akan beralih sokongan kpd DSAI. Yg mengatakan si penyimpan jam DSAI akan jatuh tersungkur. Yg dikatakan konspirasi DS Najib pun akan jatuh menggelupur. Insyaallah aku hanya inginkan kebenaran

Anonymous said...

Aku tak percaya sesiapa pun dlm hal ni. Buat malu je 1 dunia tau Malaysia ni umpama studio filem lucah. Bodoh nak mampus semua ni. Aku tak sokong siapa pun dlm hal ni. Aku takde parti. Tetapi demi kebenaran DSAI tolonglah, aku ulang lagi tolonglah tunjukkan jam Omega DSAI secepat mungkin. Rakyat mahukan kebenaran, tak payah angkat sumpah, tak payah bagi DNA, tak payah tunjuk perut. Tunjukkan jam DSAI tu dikhalayak ramai aku rasa majoriti rakyat akan beralih sokongan kpd DSAI. Yg mengatakan si penyimpan jam DSAI akan jatuh tersungkur. Yg dikatakan konspirasi DS Najib pun akan jatuh menggelupur. Insyaallah aku hanya inginkan kebenaran

V7 said...

najib lagi??? kau yang bodoh jadikan anwar ibrahim tu pemimpin kau..angkat anwar sampai ke langit... sampai sanggup anggap anwar tu anugerah tuhan...kau spin pulak kata najib kena bertanggungjawab...satu dunia tahu lah bukan najib yang dalam filem tu..

bodoh punya hamba nik ajis sesat nie..apa-apa pun tahniah buat umno kerana telah sedar dari awal lagi kesetanan anwar dan telah buang anwar dari umno. yang biol dan terus bodoh adalah orang-orang pas yang sampai sekarang nie hati mereka buta dan masih angkat dan percaya anwar sebagai pemimpin mereka...pas yang mula-mula dedahkan salahlaku seks anwar dengan mengelar anwar sebagai al-juburri tapi akhirnya pas jugak lah yang angkat anwar sampai ke langit dan percaya bahawa anwar tu maksum...

makin lama, makin bodoh, makin biol dan makin sesat orang-orang pas nie...

V7 said...

Anak Perelih March 28, 2011 12:46 PM said...

kalau cctv tu dipasang oleh OKT Spa tu... macam mana Datuk T tu boleh dapat rakaman dia.. takkan alat rakaman tu depa letak dalam bilik tu jugak.. kantoi la.. kamera CCTV bukan simpan rakaman pun... nampak sangat hujjah ni satu spin...

pasai jam omega tu... takkan ada 1 aje dalam Malaysia/dunia ni???

BTW... bukankah memiliki dan menayang kepada org lain video lucah adalah satu kesalahan jenayah??? tapi pasai apa 3 ekoq datuk tu tak ditangkap lagi...?? kalau apek di Petaling Street kena tangkap jual vcd lucah .. dah duduk dalam lokap dah la ni...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau dah tengok ker video tu??? kalau belum kau kena tengok dulu, jangan jadi macam orang-orang pas yang sesat nie..

tak payah bagi macam-macam alasan semata-mata nak menangkan anwar ibrahim...jam omega lah... kau kena tengok video tu dulu...baru betul...

memanglah edarkan video lucah tu satu kesalahan, bangla kat restoran mamak tu pun tahu...jangan lupa atau buat-buat lupa pulak yang main dengan pelacur pun salah jugak...

Undertaker said...

APA kah nasib masa depan politik dan ekonomi negara di tentukan oleh lubang najis Saipoi dan Celah kangkang Pelacur murahan.Mana rasionalnya sebagai manusia yang bertamadun.Apa yang kita akan jawap pada generasi kita yang akan datang.Fikir lah wahai UMNO pejuang bangsa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.