Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, March 3, 2011

Pendedahan Strategi Jahat UMNO/BN di Merlimau dan Kerdau

Mengikut maklumat terbaru yang Tulang Besi dapat, terdapat ramai pengundi UMNO dan BN mahu membuat undi protes di kedua-dua DUN tersebut. Dan tampaknya UMNO sedar akan potensi pengundi mereka memprotes calon UMNO dan BN.

Maka, mereka menggunakan JKKK dan juak-juak mereka menyebarkan khabar bohong kononnya undi para pengundi di Merlimau dan Kerdau tidak rahsia. Mereka menyebarkan perkara ini kepada pengundi-pengundi.

Harapan mereka adalah pengundi2 protes ini akan kekal mengundi BN dan UMNO atas takut diketahui undi mereka semata-mata. Punyalah takut UMNO dan Barisan Nasional terhadap hukuman yang bakal diberikan oleh rakyat kepada mereka.

Sanggup mereka menyebarkan khabar-khabar bohong seperti ini. Padahal, tiada mungkin maklumat undi ini dapat diketahui umum kerana tiada cara undi dapat diketahui. Ini kerana tiada lagi nombor siri undi dikekalkan di atas kertas undi kita.

UMNO memang terpaksa menipu semata-mata untuk memastikan mereka terus menang. Kalau tak menipu, tiada siapa yang akan undi UMNO dan BN.

Tak hairanlah, Tulang Besi terpaksa membuat doa laknat ke atas blogger-blogger uMNO dan BN di hadapan Kaabah.

Penting bagi kita semua menyebarkan khaabar yang sebenar berkenaan dengan kerahsiaan undi. Ini kerana setiap undi adalah rahsia dan tidak boleh diketahui oleh sesiapa sahaja.

Tulang Besi

7 comments:

Serious Shepherd said...

Minta izin alih topik sikit.

Ada nampak tak bayang Presiden Malaysian Cheaters Association (MCA) iaitu Chua Soi Lek sama ada di Merlimau atau Kerdau?

Ataupun bintang filem itu dilarang oleh Presiden BN untuk turun padang, takut dia komen calon BN yang berkelulusan Al-Azhar (kalau tak silap saya) yang pastinya akan enggan bersalaman dengan wanita bukan mahram.

Anonymous said...

Pakatan Rakyat dah terdesak betul. Sampai taknik macam ni pun terpaksa digunakan untuk menagih simpati dan mengelirukan pengundi.

Kempen BN di kedua-dua PRK Merlimau dan Kerdau bergerak dengan sangat lancar. BN tidak perlukan publisiti buruk seperti ini untuk memenangi PRK.

Apa yang pasti, pergerakan jentera PAS di Merlimau sangat terbatas dan sudah ada di kalangan jentera yang berputus asa kerana masih ditolak pengundi. Isteri calon PAS juga dengarnya sudah ambil MC dan bercuti kerana tidak setuju suaminya bertanding.

Begitu juga dengan Kerdau. PAS hanya mampu bergerak dalam FELDA sahaja. Kawasan lain masih jelas pengundinya menolak dakyah palsu PAS.

Sungguh kebudak-budakan untuk guna taknik ni. Sungguh memalukan. Carilah fakta atau isu yang lebih akedemik untuk dimainkan.

V7 said...

berapa kali aku nak cakap dengan si tulang biol nie, pergi jumpa nik ajis sesat tu suruh aje tok guru sesat tu buat solat hajat. tak perlu lah nak menyalak dalam blog biol ni.

dengan solat hajat nik ajis sesat ni confirm semua masalah selesai punya.

Anonymous said...

alamak!!!. Orang UMNO dah gelabah. Rahsia diorang dah pecah.

Rupanya ramai orang UMNO nak beralih ke PAS tapi takut orang tahu undi diorang diketahui.

Akibat ramai termakan cerita dongeng UMNO ni, UMNO masih dapat mengekalkan sokongan.

Kalau tidak dah lama UMNO mampus

Anonymous said...

aduhai TB.. malang sungguh nasib mu.. ada org pecaya ke cerita dongeng TB ni.. buatlah cita logik sikit..

Cry Baby Cry said...

Cerita 1:-

http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=31176:umi-hafilda-hanya-tentera-upahan-halim&catid=1:utama&Itemid=50

Cerita 2:-

http://blogtamingsari.blogspot.com/2011/03/ummi-di-fck-oleh-harakah-saman-segera.html


Amateur picture editing boleh mengenalnya tanpa zoom in. Make no mistake Politics will always remain politic. No sugar coating can make it look other wise.

Anak Perelih said...

Dari pemerhatian, puak puak UMNO ni bila tak puas hati dengan calon, mereka akan tunjukkan mereka tak puas hati... dengan contohnya :
1. tutup bilik gerakan pilihanraya
2. tak bagi kerja sama utk berkempen.. buat deek aje masa pilihanraya
3. peringkat ekstrem... tolong berkempen utk parti yg melawan UMNO (PAS/PKR)...

ini termasuk juga puak puak UMNO yg ada jawatan dlm p[arti - AJK/ketua cawangan.. or bahagian... selalunya mereka ni loyal kepada pemimpin tertentu...

so kalau ada puak puak UMNO ni nak protes.. jangan bimbang... kalau mereka nak undi protes, mereka akan undi protes.. dan make it known...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.