Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, March 14, 2011

Serah Dahulu Laporan Polis Saiful, Baru Bincang Pasal Sample DNA Anwar

Dengan bantuan beberapa pendatang dari seberang yang dijanjikan IC, PERKOSA dan GAPS telah mengadakan demo yang amat besar (sekitar 50 orang) pagi tadi di pejabat PKR. Topik demo mereka adalah mendesak Dato Seri Anwar Ibrahim menyerahkan sample DNA yang baru.

Bagi Tulang Besi, sebelum bincang pasal sample DNA yang baru, silalah serah dulu salinan Laporan Polis yang asal yang telah dibuat oleh Saiful tempohari.

Berlambak bahan kes yang masih belum diserahkan kepada peguam2 Anwar Ibrahim setakat ni. Serah dulu semua bahan kes yang dipunyai pihak pendakwa, baru kita bincang pasal sample DNA.

Jangan berani cakap je.

Tulang Besi .

15 comments:

Anonymous said...

hoi tb.dalam kes orang lain tak timbul pun pasal serah barang kes ni,kes nuar jah jadi gini.pasal loyar auta kuat sangat dan nak pelambat kes.DNA tu nak ngesah air kote sapa dalam jubur saifu. jangan jadi bengong gat kita ni

Anonymous said...

Woi bodoh. Bagi je lah DNA B.A.B.I Apa susah sangat ke? Jangan belit2 lah!

Anonymous said...

sendiri tak berani bagi nak mintak orang lain beri. Mana ada jalan. hahaha bodoh lah orang UMNO ni

Anonymous said...

pencaci umno bodoh dah bongok.. knp le bodoh sgt tak tahu ke, pakar kimia dah menilupasi DNA DSAI, dlm buntut si saiful, Aku tahu sebab aku pakar kimia, semua itu boleh di minlpasikn,, bengong betul pecacai umno, kalau DSAI bagi DNA dia kira jerat tgk dia le, Ingat DSAI bodoh ke???

V7 said...

Anonymous March 14, 2011 7:03 PM said...

sendiri tak berani bagi nak mintak orang lain beri. Mana ada jalan. hahaha bodoh lah orang UMNO ni
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

mintak aje, terpulang lah kat mahkamah. kalau mahkamah arahkan jangan tak nak bagi pulak, jangan nak spin pulak. orang pas ni makin lama makin biol, makin sesat dan makin sial.

Anonymous said...

dah nama org umno...tahap bodoh mmg gred a++. melalak. Tahun 1998 dah ada DNA, gunakan je la yg tu. lain kali rajin2 goggle internet cari ilmu bkn dok sibuk fb. Nak yg baru watpe. Mintak dokumen, nama saksi pun polis tak nak bagi...haprak betullah. Takan itu pun nak rahsia. Anwar bkn mintak soalan mcm mamak keling tua tak sedar diri yg korang melayu umno ni sanjung2kan. Lagi pun, takyahlah nak cite psl moral2 ni, korang pun tau perangai2 pemimpin2 korang...jgn jadi hipokrik. melayu umno mmg jenis celaka, sial bodoh nak mampus

Anonymous said...

4:28PM;

Abis tu yang lagi 2 DNA tu Kote Sap....

Anonymous said...

tak payah serah lah DNA tu sbb tahun 1998 dah ada dah. Tapi bekas pengarah siasatan jenayah bukit Aman Datuk Mat Zain Ibrahim menyatakan dalam surat pengakuannya yg DNA tilam pun telah diadakan (Fabricated) dalam perbicaraan Anwar sodomy 1 dulu. Ini semua cerita lawak, pd yg mempercayai sodomy 2 ini kena byk bertaubat atau mohon ampun diatas kekurengan deria berfikir dalam ertikata lain IQ lemah.

apanama said...

Anon2 4.28 dan 5:41,

Otak u orang ada dekat mana, doctor Pusrawi kata tidak ada kesan jolokan tapi yang hairan doktor kerajaan kata ada. Sialfool kata DSAI liwat selama 30 min. Apa logik itu, tonggeng 30 min bagi DSAI balun. Dia seorang muda, tidak boleh ka di melawan. Dia kata dia di suruh hisap punai DSAI, boleh pula kata tak boleh tapi boleh bagi punggung untuk di balun. Pakai otak fikir secara rasional, jangan simpan otak di punggung. Lepas itu jumpa PM lah, Rosmah lah, Ezam lah dan lain lain pemimpin. Bukan ke ini satu konspirasi. Mana ada di dunia, seorang TPM dituduh 2 kali meliwat--boleh bagi satu contoh tak.

ayam hutan said...

Tak baik kata UMNO BODOH, tukar perkataan lain yang bersopan sikit seperti TOLOL, BANGGANG, TENGIN DAN BAHOL manis sikit bunyinya

Anonymous said...

DAH SAH-SAH ANWAR BERSALAH. SIAPA MAKAN CILLI DIA TERASA PEDAS... DAH BUAT TAKUT MACAM KEPALA KURA-KURA MASUK DALAM BADAN, LANGSUNG TAK NAMPAK KEPALA MACAM KOTE TU.

RAKYAT MALAYSIA DAH FED=UP DENGAN ANWAR, CUKUPLAH DENGAN SANDIWARA BASI. KALAU DAH SURUH SUMPAH LAKNAT DIA TAK MAHU, MINTA DNA DIA TAK KASI, JADI TAK PAYAH LAH KITA NAK PANJANG-PANJANGKAN CERITA ANWAR KEPARAT INI....

Anonymous said...

rakyat mesia tu pemimpin AMmenooo. genetic anwar boleh di masokan kedalam air mani le. Sekarang mana sample yang di ambil dari jubur siful tu. Jud kata dia simpan. Boleh kita test sekali lagi . genetic boleh dimasokan ke tidak

Anonymous said...

"Pada kes Fitnah I, hakim ketika itu menolak bukti DNA yang dikemukakan pendakwa selepas pegawai polis yang menyiasat kes itu, ASP Rodwan didapati meletakkan DNA Anwar pada tilam yang dikemukakan sebagai bukti di mahkamah." petikan dai satu blog.

fikir2 lah sendiri

V7 said...

apanama March 14, 2011 9:54 PM
said...

Anon2 4.28 dan 5:41,

Otak u orang ada dekat mana, doctor Pusrawi kata tidak ada kesan jolokan tapi yang hairan doktor kerajaan kata ada. Sialfool kata DSAI liwat selama 30 min. Apa logik itu, tonggeng 30 min bagi DSAI balun. Dia seorang muda, tidak boleh ka di melawan. Dia kata dia di suruh hisap punai DSAI, boleh pula kata tak boleh tapi boleh bagi punggung untuk di balun. Pakai otak fikir secara rasional, jangan simpan otak di punggung. Lepas itu jumpa PM lah, Rosmah lah, Ezam lah dan lain lain pemimpin. Bukan ke ini satu konspirasi. Mana ada di dunia, seorang TPM dituduh 2 kali meliwat--boleh bagi satu contoh tak.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau ni macam ada pengalaman kena jubuh aje. tak sangka pulak kawan-kawan TB (tulang babi)ada jugak yang pernah jadi mangsa liwat.

tak apa, jangan risau kau suruh aje tok guru sesat kau si nik ajis tu buat solat hajat supaya dosa-dosa kau ni ampunkan dan kau suruh si TB (tulang babi) buat doa bala kat orang yang liwat kau tu...

V7 said...

Anonymous March 14, 2011 7:16 PM
said...

pencaci umno bodoh dah bongok.. knp le bodoh sgt tak tahu ke, pakar kimia dah menilupasi DNA DSAI, dlm buntut si saiful, Aku tahu sebab aku pakar kimia, semua itu boleh di minlpasikn,, bengong betul pecacai umno, kalau DSAI bagi DNA dia kira jerat tgk dia le, Ingat DSAI bodoh ke???
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau buat lah laporan polis pasal DNA anwar telah dimanupulasi, kau kan pakar kimia...

bodoh dan biol lah kau ni, laporan polis pun kau tak tahu nak buat. bukan bapak kau polis ker???? buat malu anak-anak polis aje kau ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.