Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, March 31, 2011

Skandal Video Blue Rahim Thamby Chik Memalukan Melayu

Tulang Besi beranggapan UMNO dan Najib tiada modal dalam poltik kecuali fitnah seks murahan seakan standard akhbar tabloid. Kalau nak harapkan ekonomi, lagi tak boleh harap memandangkan negara2 lain di Asia Tenggara menyaksikan pertumbuhan ekonomi yang lebih tinggi dari Malaysia hatta Thailand yang huru hara itu.

Kalau nak harap moral, MAlaysia terkenal dengan kes pembuangan bayi dan anak luar nikah yang semakin meningkat.

Kalau nak harap agama, lagilah teruk. Apa yang kita nak harapkan dari Perdana Menteri yang meluluskan lesen judi bola.

Kalau nak harap Melayu, RM52 juta saham Bumiputra hangus, tanah surau di Rawang mereka gadai pada taukeh, DEB gagal mencapai matlamat, orang MELAYU masih lagi termiskin berbanding kaum India, tanah2 rezab Melayu habis tergadai di bawah UMNO dan banyak lagi.

Kalau nak harapkan keadilan dan kesaksamaan, kita lihat sendiri bagaimana mahkamah Malaysia dilacurkan untuk kepentingan UMNO.

Habis tu, penghabisan sekali UMNO taja blogger2 yang hanya tahu bincang pasal seks dan tepi kain orang. Selepas itu, Najib "taja" Rahim Thamby Chik untuk buat video blue kononnya ia dilakonkan oleh Anwar Ibrahim. Tapi, satu dunia tahu Rahim Thamby Chik tak boleh percaya punya manusia. Bila dia kata video blue tu dalamnya Anwar tiada sapa yang percaya.

Last sekali, Anwar memang patut anjurkan percubaan "September 16". Ini kerana kalau berjaya kelmarin, semua fitnah yang dihadapi beliau sekarang ini, pasti tidak berlaku.

Lebih2 lagi, kalau September 16 dahulu berlaku, calon Perdana Menteri bukannya Anwar Ibrahim.

Tulang Besi

8 comments:

dino.yp@gmail.com said...

enko melayu ke? bodoh punya pencacai anwar!

Anonymous said...

kenapa tulang **** hanya keluarkan nama Rahim Thambi Chik, sedangkan watak utama dalam pendedahan ini laha datuk Eskay, kawan kepercayaan Anwar sendiri?

Nampak sangat tulang **** takut terhadap kebenaran. Isu di sini bukan modal politik sebab yang dedah tu pun orang Anwar sendiri. Kenapa bila orang Anwar sindiri yang dedah keburukan dia, UMNO pulak dipersalahkan?

tok ayah said...

dino.yp@gmail.com.......

hang dpt berapa dino??...jadi pencacai umporno....

lagi terang mau suluh kaa...
satu m'sia tau puak kamjat tu akai busuk....mau back up lagi kaa...

porrahhhh.......

arai said...

Menteri agama senyap sepi, tak sentuh fasal video seks tajaan 3T. Tak terfikirkah bahawa beliau perlu bersuara demi menjunjung moral agama yang disanjung sebagai agama resmi? Atau bawa isu ini untuk di qazafkan.Janganlah isu seperti ini dibawa berfikir secara fahaman politik.Ini negara hukum dan apa yang terjadi ini adalah tanggungjawab bersama dalam mencari penyelesaian secara keterpeliharaan undang-undang.

arai said...

Menteri agama senyap sepi, tak sentuh fasal video seks tajaan 3T. Tak terfikirkah bahawa beliau perlu bersuara demi menjunjung moral agama yang disanjung sebagai agama resmi? Atau bawa isu ini untuk di qazafkan.Janganlah isu seperti ini dibawa berfikir secara fahaman politik.Ini negara hukum dan apa yang terjadi ini adalah tanggungjawab bersama dalam mencari penyelesaian secara keterpeliharaan undang-undang.

Anonymous said...

pokok utama hal ni, betul tak DSAI berzina dgn pelacur cina tu? yg ko dok melalak citer org lain ni apsal la samdol?
rendah betul mentaliti ko ni lah...

Anonymous said...

Eskay orang Anwar? hahaha

Mahakutty kata Eskay orang suruhan dia.

Konpius la lagu ni beb.

Hangpa dah kenai betui ka si SK tu.

Cuba hangpa tanya geng hangpa yang duduk di Pokok Sena, Kedah.Mualaf tu dah buang botol arak ka belum dari bar tender dalam rumah dia.

Anonymous said...

Kelam kabut, PKR /DAP nak pihak polis tangkap dato' T kerana pendedahan kes zina orang tertinggi PKR tu... Semua gerenti si pelaku bukan Anwar walaupun tak pernah tengok video tersebut. Wan Azizah pun beri gerenti walaupun mula-mula dia nak juga tengok video tersebut.

Kalau nak tahu ertinya hippokrit, ini lah masanya dan mereka inilah jenis manusia hippokrit yang teragong dimuka bumi!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.