Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, March 25, 2011

Solat Hajat Perdana Menangkis Fitnah Jahat, 28 Feb, Stadium Malawati

Datanglah beramai-ramai sebagai melaksanakan tugas kita sebagai seorang Islam di dalam memerangi amalan Qazaf yang dihalalkan oleh UMNO.


4 comments:

Biaqpila® said...

28 mac bro.. silap taip ka?

Anonymous said...

umno takut solat hajat ke ??? ..sembahyang lima waktu pun aku rasa belum tentu cukup ..aku sangat-sangat mengharapkan orang umno buat sembahyang hajat perdana .aku nak pergi untuk menAMeeNKAN NYA ..biaq cepat musuh -musuh agama islam yg kita anuti ini di berikan hidayah atau mampus cepat .ameen

pasti mesti ada polis buat sekatan hari ini....nak gi solat pun kena sekatan polis !!!

V7 said...

Anonymous March 27, 2011 8:16 PM
said...

V7... kalu betul pun apa salah nyer wat sembahyang hajat tuk tunjuk kebenaran, kalau benar dia yang tanggung, kalau tak benar confirm kau yang kena.... bala.. bala.. x didunia diakhirat confirm kena.. kata cuma mintak pada yang Esa jalan kebenaran jer.. itu pun nak komen.. tah tah kau ni bukan org islam x..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau kata aku kafir??? kau siapa??? tuhan yang maha mengetahui... kau nak jadi macam tok guru sesat kau si nik ajis setan tu...suka-suka aje boleh kafirkan orang...

kalau aku kafir pun, aku tak perlu risau untuk ke syurga, aku cuma perlu undi pas aje dan pasti aku akan masuk syurga tanpa perlu potong kote...bodoh punya hamba nik ajis nie... dah lah biol sesat pulak tu...

V7 said...

Anonymous March 27, 2011 8:16 PM
said...

V7... kalu betul pun apa salah nyer wat sembahyang hajat tuk tunjuk kebenaran, kalau benar dia yang tanggung, kalau tak benar confirm kau yang kena.... bala.. bala.. x didunia diakhirat confirm kena.. kata cuma mintak pada yang Esa jalan kebenaran jer.. itu pun nak komen.. tah tah kau ni bukan org islam x..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

memang aku cakap buat solat hajat untuk tunjukkan kebenaran...kau yang bodoh dan biol...

orang-orang pas sial ni bukan buat solat hajat untuk kebenaran tapi buat solat hajat untuk tangkis fitnah...fitnah apa pulak sial????

sekarang nie pemimpin anugerah tuhan kau yang maksum tu didapati main dengan pelacur dan ada bukti melalui video...kau dah tengok ker video tu samdol????

bila saiful buat sumpah laknat atas nama Allah yang Esa puak-puak pas kau kata sumpah tu tak betul dan tak boleh pakai...tapi sekarang nie bukan sumpah lagi tapi ada video...siasat lah video tu... cara kau orang nie macam anwar ibrahim tu maksum....aku nak tanya kau, kau setuju ker anwar ibrahim tu maksum????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.