Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, April 28, 2011

Bila Orang Dah Mula Tak Percaya, Terpaksalah Bersumpah

Seperti juga kes Saiful, puak2 yang cuba memfitnah Anwar Ibrahim menggelabah dan berpeluh dgn peluh jantan. Usaha mereka tiada siapa yang percaya.

Sewaktu Saiful mula-mula keluar tuduhan liwat terhadap Anwar Ibrahim dulu, boleh dikatakan 80% ahli UMNO tidak mempercayai tuduhan tersebut. Orang yang bukan ahli UMNO lagilah tak percaya.

Sapa boleh percaya seorang lelaki muda seperti Saiful Bukhari boleh diliwat secara paksa oleh Anwar Ibrahim yang sudah tua dan pernah menjalani pembedahan tulang belakang kerana kecederaan yang serius.

Pihak UMNO menyedari penipuan mereka semakin ditolak rakyat jelata. Maka, mereka merancang dan melaksanakan rancangan mereka supaya Saiful Bukhari pergi ke Masjid Wilayah dan membuat sumpah laknat.

Maka pergilah Saiful ke Masjid Wilayah bersama jurugambar2nya merakamkan adegan Sumpah Laknat Saiful ke atas Anwar Ibrahim.

Kebetulan pula berlaku Pilihanraya Kecil Permatang Pauh. Seluruh warga Permatang Pauh menyaksikan sumpah laknat Saiful kerana ditayangkan di layar layar besar seluruh Permatang Pauh. Bila keputusan keluar, UMNO kalah menyembah bumi.

Ertinya, kalau si Saiful tidak bersumpah, ada harapan UMNO mungkin akan hilang deposit. Ini kerana ahli2 dan penyokong mereka pun menyampah nak sokong UMNO.
Namun, sumpah Saiful diperlukan untuk menyelamatkan UMNO itu sendiri dari hancur berkecai-kecai dek kerana drama Liwat Saiful yang tidak laku tersebut.

Minggu ini, pendakwaraya dalam kes Liwat Anwar sendiri tidak menafikan yang Saiful telah berbohong. Mereka tidak larat untuk menafikan perkara tersebut di dalam mahkamah yang mereka punyai dan kawal

Senario yang sama berlaku sekarang ini. Video Blue Rahim Thamby Chik (VBRTC) semakin lama semakin tidak laku dan tidak diterima orang. Ianya dilayarkan kepada umum bagi membantu jentera Barisan Nasional di Sarawak.

Namun, VBRTC tersebut gagal menghalang kemaraan PKR serta Pakatan Rakyat di Sarawak. Walaupun BN menang, tapi undi popular mereka jatuh di seluruh Sarawak.
Selepas PRN Sarawak, UMNO dapat merasa rakyat semakin tidak mempercayai Video Blue tersebut. Semakin hari semakin rakyat Malaysia dan orang Melayu meluat untuk mendengar pasal video blue tersebut.

Maka, demi untuk menyelamatkan UMNO dari hancur, Eskay dan Rahim Thamby Chik akan mengadakan majlis sumpah laknat di Sentul besok.

Perbuatan sumpah itu sendiri satu Bidaah Dhalalah sebab tak pernah dilakukan dalam 1400 tahun sejarah system jinayah Islam.

Dan apa perlu sumpah kalau video blue Rahim Thamby Chik tu mengandungi imej, bunyi dan warna yang cukup jelas bagi mendapat kepercayaan rakyat.

Hakikatnya, mereka terpaksa membuat sumpah palsu ini kerana mereka melihat majoriti rakyat Malaysia tidak percaya dengan Video Blue Rahim itu.

Tulang Besi

6 comments:

Kamal said...

Islam itu adil. Bukan senang nak tuduh orang zina/liwat. Kena ade 4 saksi beb. 4 orang itu pula mesti alim. Kalau setakat Rahim pelir kecil yang pernah merogol budak sekolah tu, tak payahlah. Mati hidup balik pun sumpah kau tak guna. Bukan setakat alim saje, tapi 4 orang alim tu mesti nampak pelir tu masuk betul2 dalam lobang. Oleh itu bertaubatlah three stoges. Lebih baik kau orang semua pergi masjid dengar kuliah ugama sebab kau orang semua lebih teruk lagi dari orang kafir.

wmz said...

bro jgn ckp cm 2 kat Rahim..kita pon tak tau btl ke dia rogol..sama cam anuar tak tau btl ke tak dia dlm video 2..jd kita duk diam2 jela..nanti kita pertahan anuar dr difitnah tp kita plak fitnah rahim..kita syap2 jelah..takut kita terpalit dosa fitnah gak.

Anonymous said...

Bagi Tulang **** fitnah tu hanya bila kena kat puak dia. Bila kena kat orang, sekalipun dah terbukti tak betul, ia tetap betul bagi Tulang ****.

Bagi Tulang ****, mana ada istilah fitnah dalam dunia ni. Yang ada hanya kepentingan politik beliau.

Anonymous said...

gambar link sini dah jelas untuk semua http://notsoincredible.wordpress.com/2011/04/27/fed-up-of-this-so-called-anwar-sex-video/

Anonymous said...

Apalah punya bangang tak habis2 nak pakai empat saksi...dunia kan makin canggih...kira klu ahli keluarga kau orang rogol atau bunuh dan dapat di tangkap dalam video klip kira tak leh pakai ke...zaman dulu mmg takde video sebab tu perlu 4 saksi...tapi hukum agama tu perlu ikut zaman...sebab tu perlu ulama menjelaskan dgn betul...ni tulang babi org buat semua salah...jgn jadi perosak agama dan bangsa...

Anonymous said...

Kenapelah orang melayu dah semakin banggang. Sebabnya dia sendiri yang jahil agama. Dalam satu kitab ulama muktabar,orang jahil adalah seperti orang mati cuma kuburnya saja bergerak kesana dan kemari. Kalau manusia pencacai UmporNo masih mengatakan video boleh dipakai tanpa 4 saksi, itu menunjukkan mereka sebenarnya banggang dan jahil sebab tidak percayakan Tuhan mereka yang mencipta mereka. Tuhan mereka lebih tahu kerana dia adalah kerajaan yang sebenarnya memerintah dunia ini. Adalah dia yang menjadikan alam ini tidak mengetahui bahawa video akan muncul hasil ciptaan manusia? Itulah bezanya undang2 Tuhan yang tidak boleh di ubah, bukannya seperti undang2 manusia yang boleh di ubah-ubah mengikut dendam kesumat mereka. Pada mereka2 yang mempertikaikan hukum2 Allah, cuba berfikir bagaimana anda di lahirkan di dunia ini dan apakah tujuan manusia di lahirkan ke dunia?Untuk menentang Allah atas hukum2 yang telah ditetapkan olehnya atau bersujud mematuhi arahannya? Manusia boleh merancang tetapi perancangan sebenarnya berada di tangan Allah. Dia berkuasa ke atas segala-galanya. Kalau dia mengkehendaki jantung anda berhenti, bersedialah anda semua menghadapi kematian. Dunia fana ini banyak fitnah yang terhasil dari kerja2 syaitan dan Dajjal. Hanya manusia yang berilmu dapat menghindarkan dari ancaman syaitan dan Dajjal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.