Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, April 4, 2011

Dato' Eskay Bakal Dapat RM20juta atas Keterlibatan Beliau dalam Video Blue Rahim?

Datuk Eskay telah menyaman syarikat Merong Mahawangsa Sdn Bhd dengan tuntutan sebanyak RM20juta. Jumlah tersebut menurut beliau adalah janji Merong Mahanwangsa kepada beliau dalam bentuk saham. Pihak Merong berhujjah projek jambatan bengkok tidak jadi, maka mereka tidak perlu memberi saham kepada Eskay. Natijahnya, Eskay sedang menyaman Merong Mahawangsa Sdn Bhd dengan jumlah RM20juta.

Diberitakan juga, Eskay berang dengan Anwar Ibrahim kerana tidak mahu menjadi saksi kepada beliau di dalam kes saman beliau terhadap Merong Mahawangsa.

Secara mudahnya, kita semua telah tahu rekod Najib:

1.0 Najib terlibat dalam projek pembelian wakil-wakil rakyat PKR.

2.0 Gobala sendiri boleh bayar jumlah wang sebanyak RM1.4juta

3.0 ada pimpinan PAS yang menjadi geng perpaduang hidup kaya raya sekarang ini

Maka, tidak mustahil jumlah wang RM20juta itu bakal diberikan kepada Eskay sebagai balasan kepada beliau bagi memfitnah dan menista Anwar Ibrahim serta menyokong pembikinan filem blue Rahim Thamby Chik

Tulang Besi
And here is the rest of it.

3 comments:

Anonymous said...

Kenapa orang macam Tulang Besi merasakan dirinya ada kekebalan untuk menabur fitnah memanjang? Bila orang lain buat pertuduhan, dna, cctv, video semua tak boleh pakai. Itu semua fitnah walaupun ada orang yang dah tengok video tu kata ia 200% menyamai mamat tu. Bila tulang besi tuduh orang lain, dia tak perlu bukti. Hanya air liur dan khayalan dia aje. Lepas tu pergi mekah buat doa laknat.

Anonymous said...

Tu kan ayat tanya - bukan kenyataan. Nak tuduh kena ikut undang-undang. 200% sama dengan siapa? muka tak difokus, perut gendut. Tg Razaleigh pun dah bagi komen bahawa tak ada yang akan percaya dengan video bodoh tu

budakboy said...

Salam. kepada anonymous (takut ke nak kasi nama sahabat..??) yg membelasah Tulan Besi, jangan beremosi sahabat. Aku baru hari ni terjumpa blog ni. pada aku, tulisan TB bersahaja dan mempunyai fakta. Fikir guna akal jangan ikut jari seronok menulis. Dah lama aku baca tulisan blogger pro amno dan pro PR. Tujuan aku untuk membandingkan fakta yg diutarakan. nak tau pasal doa laknat tanya pakar agama..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.