Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, April 7, 2011

Doa Laknat Tulang Besi Depan Kaabah Mencakupi Kickdefella


Pada akhi bulan Februari 2011, Tulang Besi telah dimurahkan rezeki oleh Allah SWT kerana dapat mengerjakan umrah di Kaabah.

Peluang itu digunakan sepenuhnya untuk beribadah, solat, solat jumaat, dengar khutbah dan bermacam-macam lagi.

Tulang Besi telah menggunakan peluang itu untuk berdoa depan Kaabah meminta supaya Allah SWT menurunkan bala kepada blogger2 UMNO yang begitu aktif menyebar fitnah dan dusta serta melakukan dosa Qazaf yang jelas di haramkan oleh Allah.

Antara blogger2 UMNO ini yang terpalit dengan doa ini adalah KICKDEFELLA. Ingat atau tidak KICKDEFELLA menyebar fitnah berkenaan dengan Tok Guru menerima rasuah dalam bentuk tajaan umrah serta kek.

Akhirnya, SPRM menyatakan semua itu bukan rasuah. Dan nama Tok Guru bersih. Baru2 ini KICKDEFELLA buat fitnah lagi kononnya Poji Topeng Perak dapat RM2 juta dari Husam Musa.

Dalam isu Video Blue Rahim Thamby Chik, dia juga antara yang terkedepan mempertahankan kesahihan video tersebut. Sedangkan kanak2 ribena pun tahu video tu kabur dan hitam putih. TIADA MAHKAMAH DALAM DUNIA boleh menerima video tersebut sebagai bukti.

Jadi, inshaalah, doa Tulang Besi di hadapan Kaabah itu mencakupi sekali Kickdefella.

15 comments:

Anonymous said...

x payah la klu tanya geng usm komunikasi 90-94 semua tahu dia ni, geng ni mana kenal sejadah cuma masa kt kelantan je jd baik skang ni aku ingat ulang kisah usm dulu... hmmm ntah la...

lan said...

heran aku dgn Kick ni. dulu aku ingat dia bloger Pas utk Husam

now apa jadi? malas aku nak baca dah blog dia

lan said...

Kick them out!

Anonymous said...

anom 2:10

Zaman berubah dan manusia berubah, alhamdulilah beliau berubah kearah kebaikan.

Kalau cerita pasal dulu, nenek aku pun anak dara. Aku pun rock kapak masa kat U, tapi sekarang kalau jumpa orang bodoh macam umno asyik memfitnah saja keje nya nak aku kapak kepala dia.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
abu shahid said...

dah memang dia idup dengan jalan lagu tu.

sedih la jugak dari keturunan syed buat kerja mungkar.

allahummahi qaumi innahum laayaklamuun..ameeen

Anonymous said...

kick tu professional character killer.

Anonymous said...

Kalu nenek ko dulu anak dara datok aku pun teruna. Tapi bukan aduka teruna.

Kalau jumpa spesis amno yg suka fitnatun ni jangan terus kapak. Sebat dulu 80 x sebatan menggunakan ukuran kelajuan cahaya. kalau dia tak mati barulah ko kapak ye.

Tempat paling sesuai kat dataran merdeka.

Kapal Sing pun dah kata Trio T boleh ditangkap org awam dan serah pada pulis.

Kalau betul pun pulis nak ke
sumbat kat lokap?

Ahmad Sarbini Oh ahmad Sarbini... Murahnya nyawa dia...

perompak harta rakyat said...

Alhamdulillah... akhirnya tulang Besi dah start tapis komen Pencacai2 Politik Babi UMporNO....

tahniah aku ucapkan...

Muqabalah said...

Kalau kita marah orang buat fitnah, kita sepatutnya jangan memfitnah orang lain. kalau kita doakan orang lain kerana memfitnah, adakah orang lain yang jadi mangsa fitnah kita tidak mendoakan kita?

Kita yang mendakwa berjuang untuk Islam tetapi kadang-kadang berakhlaq sama dengan golongan yang memperjuangkan duniawi, bahkan kadang-kadang lebih teruk.

Marilah kita doakan diri kita sendiri agar Allah menerima taubat kita, lebih afdal daripada berdoa melaknatkan orang lain.

Anonymous said...

maaflah berkata2
ambil gambar di depan kaabah?
kami bukan penyokong umno mahupun pas dll
apa maksud doa laknat depan kaabah?
kami ni orang muda semakin tak paham dgn kerenah orang melayu sekarang
yang nyata awak ni pun sama cam orang2 umno baik pas dll
pemimpin sekarang tidak kira umno atau pas akan bertanggungjawab atas mada depan reamaja melayu masa depan.
kami masih tidak nampak lagi orang yang betul2 boleh jadi pemimpin kepada umat islam di malaysia baik umno,pas dan pkr.

budakboy said...

Salam. very informative blog dan rasa seronok baca komen. bersahaja tanpa kata2 mencarut. KEKALKAN. pasal berdoa tu, hanya kepada ALLAH kita berserah. ingatlah bahawa MATI akan datang BILA2. berdosa dengan Allah. taubat nasuha. berdosa dengan manusia, cam mana..??? nak buat video mintak maaf jugak ke..???

alfateh said...

assalamuaalaikum,
Rasulullah mengembangkan Islam.kan?
Rasulullah dicerca kan?
Rasulullah dihina, diejek, dan macam2 lagi.
sejarah menunjukkan Rasulullah pernah berdoa untuk keIslaman umar, Rasulullah pernah menolak tawaran Malaikat untuk menterbalikkan bukit ke atas Taif.jadi, jika kita merasa kita perjuangkan apa yg Rasulullah perjuangkan, ikutilah sunnah perjuangan baginda.jangan diikuti rentak pesaing, kita mungkin lupa,kita ada 2 musuh yg lebih dekat dgn kita. nafsu kita dan syaitan .

Anonymous said...

kick ni bukan la hebat sangat, ada ler buat 1, 2 filem tapi dah rasa tahu segalanya, kalau hebat sgt kenapa tak jadi pelajar cemerlang kat usm dulu ... bukan pelajar fizik @ matematik, pelajar mass comm (masskong) saja ... mass=kacau kong=ranap terus

Arab Melayu said...

maaf cakap ye....syed memang banyak macam tu. walaupun bukan semua tapi majoriti macam tu la. Arab Gedebus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.