Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, April 29, 2011

Gambar Perut Buncit- Anwar Tak Perlu Sumpah

Gambar di bawah diambil dari video blue Rahim Thamby Chik. Jelas, pelakon dalam video blue tersebut berperut buncit, sedangkan Anwar berperut kempis.

Dipersilakan membuat perbandingan gambar dari video blue Rahim Thamby Chik itu dengan gambar2 Anwar Ibrahim di bawah, terutamanya gambar Anwar di mahkamah pada 22 Februari 2011.

Barang diingat, gambar dari video blue Rahim itu adalah pada 21 February 2011.

Anwar tak payah sumpah. Gambar dari Video Blue tu cukup untuk membuktikan Anwar tidak bersalah.

ITu yang Eskay dan Rahim terpaksa membuat sumpah palsu sebab mereka sedar semakin ramai yang tidak mempercayai cerita mereka.





Gambar Anwar tidak buncit:



2 comments:

Anonymous said...

Tang gambar tu pun dah salah orang, macam mana Tulang **** nak cakap pasal dna dan analisa video.

Its a simple fact that everybody knows. Buat malu aje la.

Hari tu pun sama, semua orang tau yang video tu ditayang di Carcosa sri negara. Tiba-tiba si Tulang **** kata tangkap kat Carcosa sri negara.

Anonymous said...

Itu gambar bapak ayam la bro....lebih kurang mamat dato nalla karupan ... Dia tukang adjust jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.