Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, April 15, 2011

Jatuhkan Taib. Jatuhkan Najib. Jatuhkan BN

Sekiranya BN terus menang dengan 2/3 besok, maka Taib Mahmud akan terus memerintah Sarawak sehingga pilihanraya seterusnya. Tiada sebab beliau berundur kerana jelas rakyat masih memberi sokongan kepada beliau dgn majoriti 2/3.

Namun, kalau BN kalah besok, ertinya Pak Taib akan tersunggkur. Maka, Sarawak akan mendapat kerajaan dan Ketua Menteri yang baru.

Ia juga bererti Sarawak bukan negeri selamat untuk BN. Ia berpotensi untuk menyebabkan Barisan Nasional itu sendiri tersunggkur menyembah bumi.

Maka, haruslah semua pengundi Sarawak keluar mengundi besok dan mengundi Pakatan Rakyat demi masa depan Malaysia dan anak cucu kita.

UNDILAH PAKATAN RAKYAT

Tulang Besi

4 comments:

dino.yp@gmail.com said...

jahanam PR!

Asrol Budi said...

sudah terlalu lama Taib memerintah dan dah terlalu lama hasil bumi sarawak di songlap... Ini lah masanya untuk bangkit....

aida said...

Salam...sebagai seorang Islam saya berasa sangat malu dan sedih dengan cara pemerintahan Taib Mahmud yang jauh menyimpang dari cara Islam.Oleh sebab itulah beliau patut diturunkankan dari takhta...tak kira dari parti mana pun beliau.

V7 said...

aku pulak malu dengan nik ajis sesat yang kemaruk kuasa tu, tak kan sampai mati nak perintah kelantan kot....

nik ajis lagi teruk dari taib mahmud sampai sesat orang-orang pas dibuatnya, aku tengok akhirnya orang-orang pas bukan sembah Allah yang Esa tapi sembah nik ajis yang biol tu, maklumlah undi pas masuk syurga...undi umno jahiliah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.