Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Saturday, April 30, 2011

Kalau Anwar Bersalah, Takkan Anwar Berani Solat Hajat

Betul jugak? KAlau Anwar benar-benar bersalah, kenapa Anwar berani menghadiri solat hajat yang juga dihadziri ribuan orang yang bersimpati dengan fitnah yang tertimpa ke atasnya?

Bukankah seorang yang bersalah sudah tentu takut untuk bersolat hajat bersama ribuan yang lain. Bukankah orang yang bersalah itu akan mendapat kemurkaan Allah SWT sekiranya beliau berbohong?

Bayangkan betapa murkanya Allah SWT sekiranya Anwar Ibrahim berbohong? Bayangkan beribu-ribu yang doa mereka didengari oleh Allah SWT. Tidak mungkinkah satu doa tersebut dimakbulkan oleh Allah SWT?

sekiranya Anwar berbohong sudah tentu doa yang makbul tersebut akan memakan diri Anwar Ibrahim, percayalah.

Hakikat ini menunjukkan Anwar Ibrahim TIDAK BERSALAH kerana tidak mungkin seorang pembohong sanggup membuat solat hajat bersama ribuan muslimin dan muslimat.

Tulang Besi

6 comments:

Anonymous said...

hahahahaha...kahkahkahkahkah....
hihihihi...
argument yg paling bodoh dan bangang di abad ni..

Anonymous said...

Anon 11:39, sama lah pencacai UMNO yang mempertahankan sumpah anak asal separuh siam separuh India tu dan mengaku Melayu pulak.
Hahahahahhahaha kahkahkahkah!
Mari kita siasat Islam amalan anak Siam, Thamby dan Lazim... kesian mereka kerana perbuatan mereka menginaya keturunan mereka kelah.
Alahai... sedih nya!

Anonymous said...

Setiap manusia yg beriman yg mengenal DSAI tahu dgn yakin beliau tidak melakukan perkara terkutuk tu. Ini bukan citer taksub pd DSAI tapi Allah telah menghidupkan mata hati org2 yg beriman utk mengerti akan siapa dia DSAI. Hari ini dia diaibkan dgn fitnah2 yg memalukan tapi itu citer dunia, citer dunia ni penuh dgn tipu daya yg Allah ada sebut didlm kitab suciNya. Jadi pd DSAI itu perkara enteng, buta2 DSAI dpt pahala percuma dr penfitnah2 yg tak yakin dgn hari pembalasan di akhirat. Di dunia imej dan moralnya dilihat oleh org2 yg buta hati sebagai telah "jatuh dan rosak", tapi di akhirat nanti DSAI adalah manusia yg "kaya raya" dan bakal menerima tingkatan yg tinggi di syurga. Pd pencacai umeno ini citer dongeng dan mereka akan ketawa terbahak2 tapi itu hakikat dunia mereka telah dilalaikan dgn kesenangan dan kegembiraan dunia yg menipu, dan kerana tertipu dan terpedaya mereka adalah mahkluk yg papa kedana di akhirat nanti. Tak percaya? Kita jumpa di akhirat. Wallahua'lam

Anonymous said...

Yang terbaru Husam suruh Eskay buat mesin Poligraf kerana tak percayakan sumpah al quran. Mesin ni ciptaan Yahudi. Memang tepat la bukti bahawa Parti Anak Syaitan yang diterajui oleh Dajal Nik Najis dimana anak luar nikahnya, Nik Buduh adalah terorist antarabangsa mengamalkan ajaran syaitan. PAS Celako!

Anonymous said...

ape yg susah sgt nk lafaz wallahi wabillahi wataallahi di dpn orang awam jika dia ingin membersihkan namanya... die takut nk lafazkn mstilah sebab takut dilaknat Allah.. lafazkan sumpah laknat bererti ingin mmbuktikan diri tidak bersalah kerana kalau ia dilafaz si pesalah, die mungkin terlepas hukuman dunia.. tapi akhirat, laknat dari Allah die x dpt nk lari... ini bukan perkara mainan... knape tkut utk melafazkan jika anwar benar2 rase yg dirinya difitnah... mmgla lafaz sumpah laknat ini tidak wajib, tp ini adalah salah satu jalan utk mmbersihkan nama seseorang disisi masyarakat... bukan masenye nk tuduh ni umno punye keje.. ni pun fitnah kalau perkara yg dperkatakn x betul...

sam raspiut said...

sumpah orang munafik, kaki maksiat, penzina, perogol budak bawah umur, kaki kedarah duit rakyat dan penyokong kerajaan fasiq macam Trio tenuk ni bulih percaya kerr kahkahkah..
kalu sumpah bulih terima lu UMNO buli tutup la MAHKAMAH.. cukup dengan naik taraf PESURUHJAYA SUMPAH jerr!!! tak pun naik gaji imam masjid jadi Hakim Besar Sumpah.. kahkah lalok la...
lu tuduh lu sumpah.. lawan masuk penjara
lu kena tuduh lu sumpah.. keluar penjara... warghwargh bangang punya umno!
UMNO parti SESUMPAH negara.. aaaarkkk
tang judi.. tolak agama.
tang arak.. tolak agama..
tang hudud.. tolak agama...
tang tuduh pemimpin pembaangkang... ikut agama??? agama hindu koott..
memang lah DASAR SESUMPAH!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.