Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Saturday, April 9, 2011

Kenapa Eskay Tak Tunjuk Jam OMEGA Tersebut

Hairan jugak saya. Berani tuduh. Berani panggil press conference. Berani maki Anwar. Berani kata itu, kata ini. TAPI!!!!!, sikit pun tak berani nak tunjuk jam OMEGA Anwar yang dia kata dia simpan tu.

Walaupun dia nak serah ke Polis, tapi masa buat Sidang Akhbar tu, dia belum serah lagi, KEnapa tak tunjuk pada media? Sekurang-kurangnya tunjuk gambar jam tangan tu serta beri nombor siri.

Tapi sikit pun ESKAY tak berani. Lepas tu juak2 UMNO pula cabar Kak Wan tunjuk jam tu.

Bagi saya, eskay tiada apa-apa jam. Yang sahnya, jam yang diserah pada polis tu bukan jam Anwar.

Dan Kak Wan tak perlu tunjuk jam Anwar tersebut sebelum Eskay sendiri tunjuk.

Semua kaki putar dan kaki bohong punya manusia. Kak Wan sekeluarga tak payah layan

Tulang Besi

4 comments:

abu shahid said...

baguih baguih Tuan Hj TB

Balun bagi kuat lagi

Biaq juak juak songkok tinggi tu teketaq ketaq

Anonymous said...

Lawaknya orang macam awak ni. Masih cuba spin lagi.

Hang sendiri tengok, Anwar pun contradict diri dia sendiri:

Anwar’s Press Conference

Jam tangan Omega saya masih ada. Tanya lah pada Wan Azizah sebab dia yang simpan (Wan Azizah senyap jer tak cakap apa2).

Selang beberapa hari, Anwar Ibrahim telah membuat laporan polis kononnya yang jam tangan Omega beliau telah hilang dicuri.

Lepas tu, Azizah kata dia ada simpan. Mana satu yang betul ni? Kejap ada, kejap hilang?

Hang nak tipu siapa Rahman Celcom?

GRAND MARQUIS ANAK ANJING said...



Selang beberapa hari, Anwar Ibrahim telah membuat laporan polis kononnya yang jam tangan Omega beliau telah hilang dicuri.
.

woii anjing,

Mana ada Anwar buat laporan polis jam tu hilang?

Kalau nak menipu, jangan la sampai orang tau

V7 said...

suruh aje tok guru sesat kau orang si nik ajis bahalol tu buat solat hajat pasti jam omega tu ditunjukkan kepada rakyat...benda macam tu pun nak aku ajar ke si tulang babi (TB) biol nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.