Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, April 6, 2011

Mahathir Juga Punya Jam OMEGA yang Dipunyai Anwar Itu

Maklumat yang Tulang Besi dapat, Dr. Mahathir juga ada satujam OMEGA yang sama dengan Anwar Ibrahm, yakni, jam OMEGA yang Rahim Thamby Chik dakwa ditinggalkan di tempat video blue Rahim dirakam.

Jam OMEGA tersebut adalah hadiah rasmi dari kepada mantan PM dan TPM sempena Persidangan OIC satu masa dahulu. Jam yang sama diberikan kepada kedua-dua mantan PM (Dr Mahathir) dan TPM (Anwar Ibrahim).

Juga, kita jangan lupa, Rahim Thamby Chik adalah seperti anak angkat kepada Datin Siti Hasmah. Malah, beliau membahasakan Datin Siti Hasmah sebagai "mak". Jadi, tak mustahil beliau boleh keluar masuk kediaman Dr Mahathir dan mengambil jam tersebut.

Walaubagaimanapun, jam tersebut ada di dalam tangan keluarga Anwar dan akan dikeluarkan apabila masanya sesuai kelak.

Tulang Besi

17 comments:

Anonymous said...

setiap jam tangan Omega adalah unik dan mempunyai no siri/id yer wahai tulang besi....!!!!

jawab dulu soklan ni....?

kemana DSAI menhilang dalam tempoh 2 jam spt yg dihebohkan dlm twitter tu?

Knapa Azizah gagal tunjukkan jam tangan Omega masa sidang media...?

tak der maknanya nak tunggu masa sesuai sbb PR tgh pening kpala pakat nak cari idea lengahkan masa bagaimana nak tutup tembelang yg semakin pecah!!

Anonymous said...

TB.. Just show us the bloody Omega. What are u trying to do. When is the right time? If DSAI can show the Omega than i personally think Rakyat will know what to do. Your above post really shown ur stupidious, idiot, moron etc. Pls pls show us the Omega..

Anonymous said...

Jangann nak babitkan Mahathir oii. Belum ape-ape buat fitnah lagi. Kamu penyokong si Nuar ni kena minta maaf pada mahathir. Dulu org menyangka Mahathir zalim kerana pecat Nuar rupanya Mahathir benar. Sekarang terbukti..mahathir menyelamatkan Malaysia dpd manusia rakus tak bermoral spt Nuar..

baram said...

kalo nak menipu pun agak2 la tulang besi oiii...

BUJEES said...

Sorry tulang besi.....your argument and theory with regards to the watch is too slopppppyyyyy....are you saying that Tun M is involved in this issue by providing his watch to RTC and later on RTC claimed that the the watch belongs to Anuar ?....I think you need to do some reading and research before making such allegation....this theory is a stupidest theory of the highest degree that I had ever heard ...!! You not only have a tulang made of steel. your brain also i suspected had been stiff like steel....harden and could not function properly....Sorry for sarcastic remarks....

Anonymous said...

TB...bodoh piang nye ko ni...ko nak buat fitnah lagi ke wei...ape yg ko citer ni??..

sesape stuju...TB ni mmg bengap,bodo tahap tertinggi...sila angkat tgn mcm sayerrrr....

Anonymous said...

Budak darjah 6 boleh la percaya tipu kau ni Tulang Besi oiiiii..Dalam buku Tun Mahathir "A Dr In the House : The Memoirs od Tun Mahathir" dia ckp sedia utk disaman oleh mana2 pihak. Sebab ini semua cerita benar dia sepanjang hidup. Dlm tu pun ada cite psl Anwar. Agak2 kenapa Anwar taknak saman?

Adam said...

bapok bodohnya menatang nih....

Anonymous said...

mahathir la pulak..
ini dah melampau

Anonymous said...

tunjuk jam,habis citer..senang je kan si gemuk bebal???

Anonymous said...

what a straight stupidest statement! i wonder wheres your brain...if your wife or your kids been raped by anuwar then you ask for justice and police but if you yourself raped others then nobody is right isn't it? kahkahkah

Anonymous said...

TB..ko ni nama je tua..bebal tahap tenuk.org lain makin tua makin berpengalaman,ko makin tua makin bengap...
Gi le bawak bawak berubat oiii TB..
1+1 pun x tau jawapan.

selamat hari raya.Maaf zahir dan bathin.
dari,
CIPUT CUDUT.

Tupperware Party said...

woi mosquito brain...

what are u trying to tell us? TDM gave the omega to RTC & claimed it belong to DSAI. Are u stupid or u nuts? use ur brain before u put ur stupid finger on the keyboard. Just answer this 2 simple kindergarden questions:-

1. When are they going to show us the Omega
2. Why u people are not supporting the RCI vice versa to the Teoh Beng Hock deceased incident.

Don't try to play hide & seek here. We want to know the truth brother.......

Singh Is Kinng said...

Dear BUJEES and Tupperware Party ... your comments would definitely fail to convey the message to Tulang Besi ... because this idiotic and pathetic blogger can't even understand simple English.

Anonymous said...

hahaha singh ni la mangkuk bodoh si tulang anjing.semua nk disalahkan tun mahathir.nanti anwar sembelit pun sbb tun mahathr juga.hoi tulang anjing kau ni pemikiran tahap seliar jepun je

Anonymous said...

Pelik la siapa yg pertikaikan TB,kan dah sah2 lah trio T tu membuat fitnah so kenapa nak cuba tegakkna benang basah....??? Siapa yg tak kenal RTC dlm Trio tu??? Jgn buat2 lupalak wahai juak2 UMNO.....Siapa ye dia??? Org mcm tu hang nak percaya......??? N ya mmg betul cakap TB, jam tu jgn ditunjukkan selagi trio tu tak tunjukkan...mmg sah2 perangkap..Biar je si Trio tu memekik, memfitnah, rakyat dah muak dan jelak...n Anwar dah banyak kali saman Dr. mahathir laaaa, tp lut ke???? skg nh cuba tgk, sape cntrol Kem Dlm Neg? Bkn sepupu PM ke? Lum lg Mnteri jga hal ehwal undang2 nya lagi.....Tgk la akhbar Mingguan smlm...ada ke patut rakyat dimomokkan dgn berita pasal seks dpn belakang dlm akhbar sisipan???? Budak2 tak baca ke???? Ni ke tanggungjawab moral menteri2 yg ada utk rakyat Msia??? Murahnyaaaa...

Anonymous said...

dr segi logik...bagaimana jam omega tu nak dikaitkan dgn kejadian..ada nampak dia pakai??..sumanya adalah kerana nak mencalarkan sebanyak yg mungkin imej DSAI..x per..makcik felda pun ramai dh bertenet sekarang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.