Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, April 26, 2011

Pendakwaraya Tidak Nafi Saiful Berbohong. Anwar Tak Perlu Sumpah

Penggulungan Karpal semalam tidak dapat dijawab dan dipatahkan oleh Pendakwaraya.

Antara pembohongan Saiful adalah:

1.0 Beliau mendakwa beliau dipaksa oleh Anwar untuk diliwat. PAdahal beliau dituduh di bawah Seksyen 337b yang menunjukkan liwat berlaku dengan sukarela. Ini BERLAWANAN dengan dakwaan Saiful yang mengatakan beliau dipaksa.

2.0 Saiful mengaku beliau duduk minum kopi dan makan karipap selepas beliau diliwat. Ini bukan tanda-tanda orang yang dipaksa untuk diliwat. Ini tanda-tanda orang itu sukarela untuk diliwat kerana orang yang dipaksa untuk diliwat pasti menunjukkan kesan-kesan emosional dan tidak mungkin boleh duduk dan minum kopi. Lagi bukti Saiful berbohong.

3.0 Saiful mengaku beliau merapati “Anwar” apabila beliau dipanggil. Padahal pada waktu itu beliau boleh menjerit dan lari keluar dari bilik, sekiranya beliau dipaksa. Lagi bukti Saiful berbohong.

(Laporan kronologi boleh dibaca di sini).


Pendakwaraya pula tidak menjawab hujjah2 Karpal ini. Pendakwaraya tidak berjaya membuktikan bahwa Saiful tidak makan karipap dan minum kopi selepas diliwat.

Pendakwaraya tidak pula menjelaskan mengapa Saiful tidak lari dan menjerit apabila beliau dipanggil masuk ke dalam bilik.

Pendakwaraya semata-mata bergantung kepada tuduhan kononnya wujud air mani Anwar dalam jubur Saiful. Pada waktu yang sama, Pendakwaraya tidak dapat beritahu bagaimana air mani Anwar boleh masuk jubur Saiful sedangkan pakar-pakar membuktikan tiada "tembusan" berlaku ke atas lubang jubur Saiful Bukhari.

Namun, kita semua tahu air mani lelaki Y itu adalah sebenarnya air mani Saiful Bukhari sendiri.

Dengan kata lain, Pendakwaraya tidak mampu menafikan Saiful Bukhari seorang pembohong. Dan Pendakwaraya sendiri pembohong sebab kata air mani lelaki Y adalah air mani Anwar Ibrahim.

Akhir sekali, Allah SWT menunjukkan kepada kita sedikit demi sedikit bahawa seluruh kes ini adalah satu fitnah yang maha besar ke atas Anwar tajaan Najib dan UMNO.

Tulang Besi

21 comments:

nonbal said...

Hoi mangkok, yang penting kejadian liwat itu berlaku dan peliwat adalah sama dgn kaum nabi Lut yang telah ditenggelamkan oleh Allah ke dasar bumi. Apa kau nak cerita tentang setuju ke tak. Anwar memang tak perlu sumpah takut nanti makan diri.

Anonymous said...

Nonbal! jangan menentang hukum ALLAH. Kamu ada baca quran ke?
Insaf la sebelum terlambat.
Jangan terlibat dalam fitnah kecuali kamu bukan orang Islam tak pe lah!

Anonymous said...

Nonbal!!!! "liwat tu berlaku".

Kau ada ke semasa kejadian liwat tu? Kau menyuruk dlm almari ke semasa liwat tu berlaku? Pendakwaaraya tak panggil kau beri keterangan kecuali siSiful shj. Tah..tah..kau ni Siful tak?

Haiik...kena 'rogol' tapi lepas tu duduk makan kirapap dan minum kopi dengan siPerogol. Kalau kes rogol perempuan, mahkamh tak percaya 'mangsa' kena rogol.

Anonymous said...

Ada dua bentuk paksaan. Satu paksaan fizikal dan satu lagi paksaan sikologikal. Paksaan sikologikal ialah bila seorang mampu menguasai seseorang secara sikologi supaya ia menurut kehendaknya.

Isunya ialah percanggahan akta dan tuduhan mangsa. Akta yang digunakan ialah buat suka sama suka sedangkan mangsa dakwa dia buat bukan suka sama suka.

Hakikat dari pengulungan Karpal ialah beliau mempertikaikan isu percanggahan antara akta dan pertuduhan. Menurut Karpal, saiful buat suka sama suka dengan si dia. Hujah beliau ada rasionalnya. Mungkin pada ketika itu mangsa tak rasa apa apa dan menerimanya sebagai part of life. Tapi kemudian timbul penyesalan. Ok fine.

Walau bagaimana pun, ia tetap tidak menafikan bahawa perbuatan liwat itu berlaku. Sama ada secara suka sama suka atau cara paksa itu tidak penting. Yang penting ialah Karpal sendiri kata ia berlaku atas dasar suka sama suka.

Kalau pendakwaraya gagal jawab soalan karpal, pihak pembela juga gagal membuktikan kejadian itu tidak berlaku. Isunya sama ada sukarela atau paksarela.

Tulang **** juga main putar belit. Bukan tiada penentrasi, tapi tiada kesan penentrasi. Tiada kesan sebab guna pelincir. Tapi itu tidak menjadi hujah untuk mengatakan tiada penentrasi berlaku.

Kalau tiada kejadian liwat, macam mana dna lelaki Y boleh ada dalam dubur saiful.

Macammana Tulang **** boleh tahu air mani tu saiful yang punya? Tulang **** tolong masukkan ke? atau Tulang **** dah ambil samplenya dari dubur saiful sendiri dan buat ujikaji DNA?

Tulang **** terkenal menjadi pakar serba serbi. Sekarang ni dah jadi pakar DNA pulak.

Anonymous said...

anon 7pm
anda doktor ke atau pernah kena liwat mcm mana ko tau pakai pelincir blh hilang kesan tiada penitrasi kecuali la lubang tu da cukup besar, secara logik pn kita blh befikir jika kita tiub belon belon tu pasti akan bertukar dr bentuk asal walaupn anginny da dibuang,dna blh ada dlm dubur bkn ssh bro byk cara bro, yg heran ny tu mcm mana blh ada byk dna dlm dubur dia ada x ada y, kalu ko perhati kata ahli kimia yg wat kajian dna tu kata kongsi jamban pun blh ada dna org lain,

Anonymous said...

Doktok boleh beri keterangan ada penetrasi ke tidak sebab keterangan doktor boeh diterima dimahkamah, soal pelincir bukan halnya yang boleh menafikan cakap doktor tu. DNA boleh dimasokan dalan dubur dengan alat dimakmal. Soalnya airmani ke genetik DNA.

Anonymous said...

Aku naik menyampah duduk kat Malaysia ni. Kerajaan Porno mat Najib takde cerita lain ke. Rakyat dah nak kelaparan ni. Kerja pun gaji cipit, harga barang semakin hari semakin naik. Bertanggunjawablah sikit. Sekarang bukan zaman rakyat bodoh. Yang penting jangan dok fitnah sana -sini dan curi wang rakyat sudah, ada paham ka?

V7 said...

tak kisah lah sama ada saiful pembohong ker atau amwar peliwat...jangan risau undi pas boleh masuk syurga...macam tulang babi dia adalah syurga sebab dia undi pas...

NUAR JUBOQ said...

KESIMPULAN TULISAN KAU :

NUAR MEMANG MELIWAT SAIFUL, SUKA TAK SUKA CERITA LAIN

NUAR MELIWAT SAIFUL

HAHAHAHAHA

Anonymous said...

Kalau tulang **** kata "pakar kata" tiada penentrasi, maka ada juga "pakar kata" tiada kesan sebab guna ky jelly. Dan anon 9:48, anda tu doktor ke atau pernah kena liwat mcm mana ko boleh jamin kalau liwat mesti ada kesan? Jubur tu bukan belon la. Takkan hari-hari hang makan nasik, mulut hang jadi lagi besar. Gunalah contoh yang rasional sikit

Anon 7pm

berokmalaysia said...

woi...minatang, ko jolok jubok ko la..nak tahu ada flaming ke ndak. yg lawman dok petikai tu pertuduhan....bleh dakwa ke x. ada pf ke x. nak pakai psiko ke apa tu masa bicara la. nak ambik air mani berok ke apa lantak la masa nak buat bukti nanti. lagi pun itu saja la yg nampak blehnya. ingat pakar kimia yg bacuh kopi tu....aku fikir mani dinosaur pun dia bleh buat kut.

Anonymous said...

Lemahnya MINDA pengendali blog ini?

Anonymous said...

Rasanya keputusan mahkamah nanti ialah anwar diminta membela diri. Maka pada masa itu bolehlah sepina najib utk jadi saksi kerana dlm keterangan mahkamah memang saiful ada jumpa najib sebelum buat laporan polis. diharap najib tidak chicken-out untuk disepina mcm doc in the house tu.

pakngah santan said...

mana loyer islam anwar sudah pigi? semua sudah lari....

apasal dulu anwar boleh bersumpah walaupun bukan sumpah muhabalah. terakhir dia bersumpah ialah selepas dia keluar dari jel. masa tu dia kelentong puak pas di stadium mohd IV. maybe dia belum kenal yusof qardawi kot?

masa nafsu memuncak, semua anggota badan akan jadi kuat beb. masa tu muka pun jadi macam muka syaitan. buat-buat tak tau pula sesetengah pengkomen.

Anonymous said...

woi nonbal.. ko ada ke masa liwat tu..teringin nak jadi peguam jugak ke
bodo punya olang lorr

Anonymous said...

secara amnya malaysia ini terdiri dari warga kartun animax..
hukum civil pun depa perlakukan macam kartun ikut idea kartun.
bukti pendakwaan pun macam kartun.. mahkamah kedai kopi bersidang macam kartun..
rakyat macam kartun, pemimpin kartun, pembakang macam kartun, cerdikpandai dan ulama lagila macam kartun..
wa ingat la zoo negara pun nampak lebih normal dari masyarakat kartun kita ini..
agama warga malaysia persenda, keadilan undang2 buat macam lawak senario..
kegilaan apalagi malaysia takda buat... dunia animax pun lagi waras dari rakyat malaysia!!

sebab warga animax pun taklih menahan BERAK berhari-hari setelah bantai makan karipap, nasi lemak, goreng pisang dan sebagainya demi menjaga sebuah LUBANG JUBUR yg amat penting sebagai bukti pendakwaan.. wargh wargh rakyat kartun malaysia bulih!!

anda tuduh, anda dakwa, anda bukti, anda hujah, anda analisa, anda ubah dan tambah bukti, anda sahkan, anda terima, anda sabitkan, anda istiharkan.. anda anda dan anda... hak anda. itulah dunia kartun..
ooo malaysia tanah air ku.. air dari jubur sipul adaalah tanda kegemilanganmu...

zakone said...

burger semakin mahal skg!

Anonymous said...

dah muak cite porno! burger makin mahal skg,nuar mesti lih tolong insyaALLAH

Anonymous said...

dah muak cite porno! burger makin mahal skg,nuar mesti lih tolong insyaALLAH

Tinta Hitam said...

Puak puak UMNO berhujah mmg mcm itu.Jgn sebut la pasal hukum ugama dan AlQur'an.Itu bukan pegangan mereka

almughni said...

..Saiful kata dia tidak membersihkan diri selama 2 hari psl nak simpan bukti.Bukankah ade Dr. yg mula2 memeriksa dia timbul pertanyaan adakah Dr, itu telah membersihkan lubang saiful semasa memeriksa nya.dari mana Dr. yg kedua dapat cecair utk ujian dna itu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.