Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Wednesday, April 6, 2011

Video Blue Rahim: Tutup Perut, Janggut Pula yang Kantoi

NOTA EDITOR: Video Blue Rahim Thamby Chik yang didedah dalam Youtube begitu rapi disunting sehingga watak "Anwar" itu hanya memakai tuala, tanpa menunjukkan perut beliau.

Mereka ingat bila perut dah tutup, trick mereka dah berjaya. Rupanya, janggot pulak kantoi.

Dibawah adalah penerangan yang cukup baik dari saudara Milosuam. Secara mudahnya, watak Anwar dalam video tu takda janggut. Tapi, Anwar Ibrahim pada 22 hb Februari di Mahkamah ada janggut yang cukup lebat.

Tahniah kepada Milosuam yang memberi penerangan yang cukup baik

Video seks Anwar kantoi kerana janggut (pencerahan)

Pada entry pertama tentang video seks yang pernah ReJaM© dedahkan sebelum ini, ReJaM© ada mempersoalkan tentang janggut pelakon lucah mirip Anwar Ibrahim di dalam video aksi seks yang sedang hangat di internet hari ini rujuk sini [mirip anwar] Video tersebut cacat kerana ada dua lelaki mirip Anwar dikesan.

Dalam entry sebelum ini juga ReJaM© ada mempersoalkan bagaimana janggut menjadi titik tolak bahawa video tersebut terbukti sebagai palsu rujuk link ini [Video tipu].

Oleh kerana ramai yang menghantar email meminta ReJam supaya membuat entry yang lebih jelas tentang isu janggut ini. Maka ReJaM buat sekali lagi sebagai pencerahan. Apa kaitan janggut dan penipuan video ini?

Lihat gambar di bawah baik-baik. Gambar ini diambil dari video seks lelaki mirip Anwar yang tersebar di internet sejak kelmarin. Video ini adalah video yang sama ditayangkan di Hotel Carcosa sebelum ini.

Video ini dikatakan dirakam pada 21 Febuari 2011. Kalau dilihat, dalam video ini, mula-mula Anwar berjanggut pada sela masa 00:04, namun pada babak terakhir sela masa 01:16, lelaki mirip Anwar ini sudah tiada janggut.



Tidak timbul sebarang persoalan yang besar tentang gambar di atas, boleh jadi lelaki mirip Anwar Ibrahim di atas baru sahaja bercukur di bilik air, maka tidak hairanlah pada mulanya jelas dilihat dia berjanggut, kemudian janggutnya tiada. Maka secara logiknya, pada 21 Febuari 2011 lelaki mirip Anwar mencukur janggutnya, maka tentulah pada 22 Febuari 2011 dia sudah tiada janggut.

Apa yang menjadi persoalan ialah, Anwar Ibrahim pada 22 Febuari 2011 ada muncul di mahkamah kerana menghadiri perbicaraan liwatnya. Kalau kita lihat, jelas sekali beliau mempunyai janggut yang lebat. Lihat gambar di bawah ini.



Kesimpulan daripada analysis ringkas ini membuktikan bahawa, jika Anwar adalah lelaki di dalam video seks, sepatutnya dia tidak memiliki janggut lagi kerana dia sudah mencukurnya pada malam 21 Febuari 2011.

Jika anda mahu membuktikan bahawa Anwar adalah lelaki di dalam video tersebut, anda harus membuktikan bahawa Anwar menggunakan ubat atau teknik tertentu agar janggutnya tumbuh lebat dalam masa beberapa jam.

Mungkin juga anda harus buktikan bahawa pada 22 Febuari 2011, Anwar sebenarnya memakai janggut palsu di mahkamah. Buktikan perkara ini untuk menuduh Anwar Ibrahim di dalam video seks.

Ini zaman teknologi, kalau kita lihat cerita Hitler di bawah ini, kelihatan seolah-olah memang hitler yang berlakon video ini, kerana wajahnya saling tak tumpah seperti Hitler. Namun fakta yang harus anda tahu ialah, Hitler dah lama mati sebelum video ini dilakonkan.



ReJaM© "Ini zaman yang penuh kekeliruan, macam-macam jenis fitnah boleh dibuat dan direka, maka kembalilah kepada cara Islam dan Al-Quran, sediakan 4 saksi yang layak, lebih baik orang yang salah dilepaskan daripada orang yang tak bersalah dihukum..."


And here is the rest of it.

2 comments:

Anonymous said...

vedio yg di tayang samemang banyak persamaan dengan yg tertudoh,,yg ketara senyun,,tapi apa pun kita boleh menafi nya,,,yg maha mengetahui hanya allah,,,gua pasti allah akan tunjok lagi pentunjok dek kerana sembahyang hajat tepoh hari,,,,kita tunggu,,,,

Anonymous said...

kah kah kah... nak menipu bukan nyer senang..saper punya idea la upload kat youtube ni..memang betul betul bengap tahap dewa..

masa mula mula tayang kat youtube.. blogger pro bongok semua besorak sakan..mendada..mengepak..bangga semacam...habih semua orang di laknatnya..macam bagus jerrr sekarang ni macam mana?

Bila dah upload kat you tube semua benda yang kecik kecik pun boleh dianalisa bukan oleh seorang..tapi semua orang...haa....kan dah susah nak cover..kalau benda betul..semua benda yang bercanggah ni tak ujud ..

dan satu..tolong la..jangan kaitkan rakyat dengan kebodohan kamu wahai penyokong bongok. Kerana kebongokan kamu hanya terhad di kalangan kamushaja dan rakyat terbanyak tidak sebonbok kamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.