Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Tuesday, April 5, 2011

Video Blue Rahim Terbukti Fitnah yang Amat Besar



Berikut adalah beberapa persoalan yang Tulang Besi sendiri mahu utarakan:


1.0 Hairan, mengapa adegan seks itu sendiri tidak ditayangkan oleh puak2 ni? Bukankah apabila berlaku adegan seks, maka tuala yang dipakai oleh lelaki itu akan dibuka dan menampakkan perut boroi nya dengan lebih jelas?

2.0 Mengapa muka yang dikatakan sebagai Anwar itu kabur? Mengapa tiada imej yang jelas yang boleh membuktikan lelaki tersebut adalah Anwar?

3.0 Mengapa rakaman video tersebut seperti terputus-putus. Membuktikan video tersebut telah disunting. Mengapa perlu disunting sebegitu?

4.0 Mengapa orang di dalam video tersebut lebih tinggi dari Anwar Ibrahim,

5.0 Bahunya lebih luas berbanding Anwar

6.0 Badannya lebih besar dari Anwar dan punggung orang itu lebih besar dari Anwar?

7.0 Kulit lelaki di dalam video tersebut adalah putih, sedangkan Anwar Ibrahim berkulit gelap.

8.0 Hotel tempat berlaku adegan video ini adalah hotel bertaraf Cap Ayam, berbeza dengan dakwaan Dato T yang ia berlaku di Carcosa Negara.

Terlampau banyak persoalan yang timbul dari video blue Rahim Thamby Chik ini.

Tulang Besi

And here is the rest of it.

19 comments:

vtol said...

dari seorang kononya pakar ekonomi ke pakar politik... terkini menjadi pakar forensik video dan seterusnya pakar tubuh badan anwar

hebat sungguh

Anonymous said...

wajah kamu dlm video dgn diluar pasti nampak berbeza. cuba rakam gambar sendiri dan pasang di tv, pasti lebih besar di tv berbanding realiti di luar. hitam putih gambar mesti la nampak lebih cerah. cuba blaja ilmu multimedia.

eskay tak cakap pun kejadian berlaku di carcosa. carcosa tu cuma tmpt tayangan kepada wakil media. eskay cakap kelucahan tu berlaku di Lanson Place.

lain kali kalu nak argue pun biarlah logik skit.

Anonymous said...

Rahman boleh jadi pakar forensik video lah. Hanya dengan tengok perut yang bersalut tuala dia dah boleh konfirm orang tu bukan Anwar.

Tulisan Rahman jelas menunjukkan tahap pemikiran yang rendah.

1.0 Semua orang tau video tu 17 min. Yang ditunjuk tu baru 1.4 min. Tak kan orang nak tayang adegan dia tengah pancut. Tujuan orang post tu adalah nak bagi orang ramai tengok muka dia dan kemudian buat penilaian. Bukannya nak bagi orang tengok dia pancut atau posisi seks dia.

2.0 Muka kabur sebab gambar cctv dalam gelap. Tapi kabur-kabur pun masih boleh nampak susuk yang agak jelas. Masih dalam 70-80% clear.

3.0 Itu bukan rakaman la. Itu suntingan. Part yang nak tunjuk muka aje. Apakah fakta yang begitu mudah pun Rahman tak tau?

4, 5, 6, 7 - Rahman cakap macam Rahman ni kenal sangat dengan Anwar. Saya yakin, dalam hidup awak, mungkin awak tak pernah pun bersemuka dengan Anwar secara dekat. Kalau ada pun 1-2 kali aje. Tapi cakap macam tau serba serbi sampai kulit putih pun awak nampak. Ini menunjukkan awak tu kelentong dan main spin aje.

Cuma hairan, Rahman boleh tau orang tu kulit putih, tapi katanya video tu tak clear. Nampaknya dia sendiri pecah spin dia sendiri. Kalau video tu tak jelas, macam mana boleh tau warna kulit pulak.

8.0 Betul ke cap ayam? Apa yang awak nampak dalam video tu sampai semudah kata cap ayam? Video yang awak kata tak clear, tapi boleh buat kesimpulan hotel cap ayam.

Lawak lawak.

Rahman Talib Celcom. Berhentilah dari terus membohongi diri anda sendiri.

Anonymous said...

Simple soalan utk pakar video TB...yg pakar dlm segala hal....dlm mahkamah cyber...soalan kita mudah dan jawapan juga mudah ...jawap YA atau TIDAK....soalannya...DALAm seumur hidup anda ...pernahkah anda melihat anwar ibrahim bertuala atau berbogel....?...jwp ya atau tidak....kami tak perlukan jawapan dan analisa anda yg meleret leret tentang perut boroi, dada luas, kulit puteh atau punggung besar dan sebagainya....sila jawap

Anonymous said...

semoga Allah menghancurkan orang2 yang membuat,menyokong dan terlibat dalam fitnah yang sangat dahasat ini.

ya Allah hancurkan BN .

zane said...

Ramainya pencacai kat sini! mengapa perbodohkan diri sendiri? Masih nak menegakkan benang yang basah wahai pencacai2 di atas? Ntah2 yg postkan tu org yang sama...

Sedarlah, kalau kamu muslim kamu dah lakukan dosa besar iaitu menuduh orang berzina tanpa bukti yang diperlukan syariat. Bila tanpa bukti 4 saksi yang difirmankan Allah dalam Quran itu maka kamu yang menuduh itu pula kena hukum. 80 sebatan rotan tau!

Mungkin kamu2 semua merasa terlepas sebab tidak nampak murka Allah itu sewaktu kamu menghela nafas di muka bumi ini. Tapi ingatlah, janji Allah itu benar. Di dunia lagi kamu sudah dihukum, cuma kamu sahaja yang tidak menyedarinya.

Hari ini kamu aibkan seseorang yang menjadi musuh kamu, esok-esok Allah buka pula aib kamu ditengah-tengah kaum kerabat kamu sendiri. itulah janjiNya!

almahdha said...

Salam tuan,
pendapat saya rakaman ini telah dicantum rakaman sebenar dengan rakaman yang dilakunkan. pihak polis mungkin memereksa ketulinan mengikut rakaman yang sebenar aktiviti Anuar di hotel. Maksud saya aktiviti Anuar di hotel pernah dirakam dan dicampur dengan aktiviti lakonan bagi menjadiakn satu rakaman berterusan. Sebab itu ada bahagian yang nampak seperti Anuar dan satu bahagian lain tidak seperti Anuar

Anonymous said...

TB...kenap senyap jawaplah soalan tanpanama di atas.....ada berani....ya atau tidak?....pernah taua tidak pernah ....melihat dgn mata kepala sendiri anwar ibraim bertuala atau berbogel....Pernah atau tidak pernah......sila jawap....

Anonymous said...

Nampak pencacai UMNO/BN dah start nak berhujah.Aku sendiri malas nak berhujah panjang dgn pauk ni buang masa saja,cuma nak komen sikit."Nak Kutuk TB konon tapi hujah sendiri berderai-derai kena taik ayam".Kalau nak berhujah tu biarlah ada sikit ilmunya supaya org lain boleh dapat sikit pengetahuannya.Ini tak macam budak darjah satu punya hujah.Cukuplah dizaman ICT ni kita didedahkan dgn kepandiran Utusan Meloya, Berita Hairan dan TV 3/4 janganlah di tambah lagi.

Anonymous said...

Apa bila munculnya video hitam putih berkaitan dengan sex seseorang, heboh satu dunia membuat tuduhan secara langsung dan tidak langsung kononnya sipolan itu telah melakukan sex.

Apa penting nya video sex itu untuk rakyat dan negara ? Tidak lain hanya untuk mengelirukan rakyat agar mempercayainya walaupun pada mata kasar ianya bersifat fitnah.

Berbuih mulut sipencacai menjaja cerita fitnah ini agar rakyat percaya bahawa Datuk Seri Anuar adalah pelakon dalam video lucah tersebut.

Kalau Datuk Seri Mohd. Najib serta isterinya dikatakan terbabit dan bersubahat dalam pembunuhan altantuya, tapi ramai ahli UMNO Baru terus menyokongnya sehingga menjadi perdana menteri Malaysia.

Apa masaalahnya pula kalau rakyat percaya Datuk Seri Anuar itu adalah pelakon nya tapi rakyat juga memberi sokongan padu mahukan Datuk Seri Anuar dijadikan perdana menteri menggantikan Datuk Seri Mohd. Najib... ada sesiapa yang terkencing dalam seluar ?

Video lucah Datuk T itu tidak boleh membebaskan rakyat dari belenggu hutang yang kerajaan cipta setiap kali menang pilihanraya.

Video lucah Datuk T itu tidak boleh memberi kekuatan tanpa makan. Rakyat mahu harga barang keperluan diturunkan keparas kemampuan berbelanja.

Video lucah Datuk T itu tidak boleh melupakan rakyat bahawa Tun Mahathir ketika menjadi PM 22 tahun telah menghalang penyiasatan ke atas bekas Ketua Menteri Melaka, Abdul Rahim Tamby Chik tentang penglibatan beliau dalam kes rogol pelajar bawah umur dan pengamal rasuah yang tersohor.

Video lucah Datuk T itu juga tidak boleh dijadikan penghibur lara bagi melupakan kes pembelian kapal selam yang membabitkan komisyen RM500 juta.

Siapa pun pelakon dalam video itu Who cares... ?!

Anonymous said...

Dari apa yg hangpa cakap tu hangpa yakin la org dlm video tu Anwar? Fitnah ni dosa dia sama seperti memakan daging saudara sendiri, so, fikir-fikirkan lah.

Kalau betol pun Anwar, kita sebagai org Islam tak boleh membuka aib org. Kalau kat dunia kita bukak aib org, kt akhirat nanti, Allah akan membuka aib korg pulak. Malu sampai habis daging2 kt muka tu berguguran. Sanggup ke?

Anonymous said...

Datuk T mesti dihukum mengikut undang2 ISLAM. Walaupun ianya mustahil akan berlaku di Mlaysia. saya tetap berpendirian agar Datuk T dihukum mengikut undang-undang ISLAM.

Anonymous said...

Tb,
Kau ini pelawak bodoh betul lah. Besar sangat ke perut orang itu? Biasa lah bila Anwar pakai seluar bertali pinggang dan hanya bertuala mestilah lain sikit.

Sudahlah, daripada 'side burn' dan style rambut, daripada susuk badan, daripada cara dia senyum, daripada mulut dan janggut, semua nya sebiji macam Anwar.

Tapi, bukti paling nyata sebenarnya datang dari kawan baik dia selama 30 tahun iaitu Dato Ezkay sendiri yang mengaku, dia orang ketiga didalam video klip tersebut dan orang tersebut adalah Anwar, apa lagi!!!!

Anonymous said...

carcosa tempat tyg video klip tersebut.. perkara yg kecik ni pun TB dah kantoi.. apa la.

rasanya ramai org yg badan mcm anwar.. bila pakai baju nampak fit atau slim.. tapi kalau tak pakai baju pasti ada bahagian badan yg menggelebih sikit.. apatah lagi pada usia yg spt anwar..

ada juga komen yg cakap utk tuduh org berzina perlu 4 saksi.. mmg betul.. tapi biarlah hukuman itu adil pada semua pihak.. jgn bila kena pd pihak tertentu nak 4 saksi.. tapi bila kena puak yg lagi satu tak mintak pulak 4 saksi..

ada yg ckp rakaman ni satu cantuman.. munkin ya munkin tidak.. krn apa yg dipaparkan baru adegan permulaan.. hanya 2minit yg pertama.. masih ada lagi 15 minit yg belum disiarkan..

siapa yg sanggup org yg terang2 melakukan maksiat dan kemungkaran utk menjadi pemimpin.. tapi nampaknya ada yg sanggup.. pelikkan..

mmg betul kita tak disuruh utk membuka aib org.. tpi islam juga suruh umatnya mencegah kemungkaran selagi termampu.. dan dikatakan selemah2 iman seseorang itu adalah mencegah kemungkaran dgn hatinya..

apapun semua ini ditunjukkan selepas rakyat mengadakan solat hajat di shah alam utk menagkis fitnah jahat.. jika inilah apa yg allah ingin tunjukkan kebenaran kpd rakyat malaysia.. terpaksalah kita akui kebesaran allah tersebut.. walaupun pahit terpaksa lah di telan.. yg pahit itu kdg2 adalah penawar.. wallahualam.

Anonymous said...

Pelik, dunia ni dah beribu tahun,ramai pemimpin bersilih berganti, apa keistimewaan yang ada pada anu war yang di pertahankan siang dan malam ,sehingga sanggup berkongsi tanggung dosa, sepatutnya berkecuali dan minta ia bersumpah cara islam kerana yang menuduhnya adalah semua kawan-kawan rapatnya sendiri. Tak mustahil kawan-kawan rapat yang ada sekarang akan tiba gilirannya pula mintak tolong, masa tu orang lain tak akan peduli lagi....

sah said...

Kenapa serang RTC,yang dedahkan video ialah eskay dan terbukti eskay di dalam video. Kawan an war sendiri macam saiful, nalla , azizan. Terima saja lah ini kehendak Allah dari doa sembahyang hajat di Shah Alam. Ramai lagi pemimpin lain dalam dunia ini.

Qareem said...

jgn hanya fokus kpd video ni saja utk siasatan.. ce g selidik gak kt rakaman cctv di hotel tmpt kejadian.. mgkin kt situ pon leh membantu utk mengenal pasti kesahihan orgnye

Anonymous said...

Pencacai Umngok sememangnya kurang cerdik. Depa ni harap ja nama manusia tp tak reti beza mana yg hak, mana yg bathil. Dah byk sgt makan duit haram, tu yg suka benda-benda haram mcm ni. Hukum hakam pun dah letak tepi. Hangpa tau ka nak menuduh org ni kena ada saksi? Hangpa belajaq agama dak?

Anonymous said...

ya allah, kurniakanlah kemenangan ke atas hambamu yang dizalimi.sesiapa yang cenderung hati menyokong golongan orang zalim, akan disambar api neraka. surah hud: 111

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.