Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Friday, May 6, 2011

Dato’ T Dibidas oleh Ustaz yang Menyaksikan Sumpah Mereka

Diharap pembaca dapat menyela ke bahagian khutbah Imam yang men yaksikan sumpah Dato T dalam video dibawah.

Khabarnya, “ustaz” yang dibayar oleh Dato T untuk menyaksikan sumpah mereka kelambatan atau tidak dijumpai. Ditambah dengan keadaan ribut ekoran kehadziran Sam dan Pemuda PKR/

Dalam kelam kabut dan gopoh, mereka telah menjemput salah seorang ustaz yang ada di masjid tersebut untuk menyaksikan sumpah tersebut.

Maka, ustaz tersebut telah member khutbah, antara lain, menyatakan perkara yang akan dilakukan oleh Dato T ini tiada dalam ajaran Islam. Dalam Al Quran, sumpah dalam perkara zina adalah hanya dalam kes berhubung dengan suami dan isteri. Tidak mungkin Eskay ini isteri Anwar Ibrahim.

Ustaz itu juga menyatakan sesiapa yang menuduh seseorang berzina tanpa 4 saksi maka orang itu adalah fasiq dan tidak boleh diterima lagi kesaksian beliau selepas ini. Juga, kefasiqan beliau tidak membenarkan beliau menikahkan anak perempuan beliau. Sekiranya beliau jadi wali, penikahan anak perempuan beliau tidak sah. TUlang Besi tambah, sembelihan Eskay dan Dato T ini pun tak boleh dimakan juga.

Maka, lihatlah kehebatan perancangan Allah SWT. Mereka merancang, dan Allah SWT juga Merancang. Sesunguhnya Allah SWT adalah Perancang yang terbaik.

Selamat menonton

9 comments:

afterdark said...

jangan tau menulis cerita kosong saja kalau tak ada isi.. at least sebutlah nama ustaz yang kononnya berkata begitu-begitu tu.. barulah ada kredibiliti sket..

Anonymous said...

afterdark

Tak payah disebut nama ustaz.Sila tonton VC berkaitan

beforedark said...

perlu apa afterdark nak tahu nama ustaz tu...nak tengok dia ni geng umno or pas ke..
ambil ayat dia tu...memang betul ayat tu...sifat dan akibat orang fasik tu..apa le bangang sangat ekau tu...

mangkok ayon said...

afierdark

apa yang kau merepek ni syaitan..director ahmad nisfu

kalau dah bebal jangan tunjuk
kebebalan nanti gelak dek orang

bro..
kalau nak kipas lain kali pakai kipas kapal....

Jeff Ismail said...

Jangan tau komen saja kalau tak ada otak..at least tgk la video yg kata begitu-begitu tu..barulah orang tak kata kau gila

Anonymous said...

TB sudah kehabisan modal. Gambar video adalah sangat jelas. Terpulanglah pada diri kita untuk menilai. Tapi kalau terus memilih untuk menipu diri sendiri, tiada siapa yang boleh tolong.

Wan Azizan pun sampai hari ni pun senyap seribu bahasa. kenapa ye?

TB hanya mampu spin kat sumpah, spin guna nama Rahim, spin jam omega tu tak dirakam dalam 22 minit video tersebut. Itu aje yang dia mampu nak tipu diri sendiri.

Kita pun tak mau percaya dan kita tunggu TB bagi alasan yang lebih kredible.

Anonymous said...

Mana ada SK kata DSAI berzina lah bebal2 semua.

Dia kata orang dalam video sahaja itu Anuar. Dan kitapun tak tahu siapa perempuan China dalam video itu, yang mungkin isteri pelaku yang lain.
Dan benarkah orang2 itu Ustad? kikikiki

enlight said...

afterdark,

bosan aku dengan lahabau macam hang ni. nah la amik link ni tengok puas2x. http://www.youtube.com/watch?v=QYtyoqbGle4

Anonymous said...

PAS mungkin bernasib baik kerana ahli dan pemimpinnya bodoh-bodoh belaka. Akal mereka tidak sempurna. Mereka juga tidak berilmu. Itulah sebab, mereka begitu mentaati wala’ dan meletakkan tsiqah kepada para pemimpin mereka, sekalipun mereka sudah nampak para pemimpin berkenaan, bukan sahaja membawa mereka ke jalan yang salah, bahkan pun menambahkan sesat daripada kesesatan sedia ada.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.