Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Thursday, May 5, 2011

Liwat: Bukti DNA Datang Dari Ahli2 Kimia yang Dibayar Gaji oleh Kerajaan Barisan Nasional

Sepanjang proses perbicaraan Liwat Saiful, tidak ada seorang ahli kimia/genetik/forensik bebas yang diizinkan melihat dan menginspeksi bukti2 DNA. Bukti DNA yang kita dengar semuanya datang dari ahli-ahli kimia kerajaan yang gaji mereka dibayar oleh Kerajaan Barisan Nasional.

Dan, tuduhan kepada Anwar ini adalah konspirasi UMNO dan Barisan Nasional. Tak hairanlah para ahli2 kimia itu boleh mengatakan perkara-perkara yang sesuai dengan agenda politik Barisan Nasional.

Tak hairanlah UMNO dan BArisan Nasional begitu berbangga dengan bukti2 DNA kerana bukti2 DNA itu adalah ciptaan mereka semata-mata

Tulang Besi

4 comments:

Anonymous said...

TB dah takda isu nak cerita.. mula la melalut.. hehe.
takpa la.. asal kan TB syok sendiri dan bahagia masa tulis entry ni..

Anonymous said...

AKU NAK KERJA KAT HOSPITAL KERAJAAN untuk tolong rakyat jelata tapi tak mau makan gaji kerajaan takut dituduh berkonspirasi dengan kerajaan untuk menjaga hal ehwal kesihatan rakyat.

Jika Tulang Besi dilahirkan di hospital kerajaan, bermakna kejadian TB ke dunia ini adalah konspirasi kerajaan dengan menggunakan bidan kerajaan dan pakar lain untuk mengeluar mani dari konek bapak TB dan telur dari ovari mak TB.

Sebenarnya TB tak perlu wujud di dunia ni tetapi disebabkan konspirasi BN, yang membayar gaji pekerja hospital, TB terwujud dan terpaksa juga dengar segala doktrin dari cikgu sekolah kerajaan yang dibayar gaji oleh BN.

FAKTA:???
tidak ada seorang pun penjawat kerajaan yang menyokong pakatan sebab meraka dibayar gaji oleh BN.

FAKTA:
bukti video seks datang dari kawan rapat DSAI

FAKTA:
Saiful dibayar gaji oleh DSAI

FAKTA:
TB dah kehabisan fakta nak spin

Anonymous said...

Hampa tak tanya ke, Bapa TB kerja dengan siapa?

Kalau bapa TB kerja dengan kerajaan.... hemmmmmm...

Anonymous said...

Orang melayu ni memang IQ rendah. Tak boleh terima kenyataan. Kalau kerja hanya dengan kerajaan. Dengan kata lain dengan kerajaan saja depa dok cari makan. Kerja tak macam mana pun, tapi makan gaji buta. cubalah buat pekerjaan lain yang lebih mulia. Ni dok makan gaji hasil dari kerajaan melayu UMporNo yang halalkan judi.Sebab tu hati benak, tak lama bila depa nak mampuih nanti, anak depa nak baca doa kat depa pun tak tau. Apa boleh buat bapa borek anak rintik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.