Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, May 16, 2011

Mengapa Timbalan Presiden PAS Membisu Dalam Isu Video Seks Anwar?

Tulang Besi pun hairan. Boleh dikatakan kesemua pimpinan PAS mengeluarkan kenyataan berkaitan isu Video Seks ni. Termasuk Ketua Pemuda dan Ketua Muslimat PAS pun dah keluar kenyataan. Presiden PAS pun dah keluar kenyataan.

Yang tinggal diam membisu adalah Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasaruddin Mat Isa. Hairan juga Tulang Besi. Perkara yang jelas melawan syarak sebegini sepatutnya seorang ustaz awal-awal lagi keluar kenyataan melawan pelanggaran hukum Allah SWT yang begitu jelas dan terang.

Namun, Timbalan Presiden PAS senyap sunyi sampai hari ini. Tak tau lah sebab apa?

Heran bagi Tulang Besi, apabila UMNO mengeluarkan arahan menghalalkan "Bible MElayu", Timbalan PResiden PAS antara pimpinan PAS yang terawal keluar kenyataan.
http://www.blogger.com/img/blank.gif
Dalam isu ni, apasal senyap sunyi Timbalan Presiden PAS? Agaknya, Timbalan Presiden PAS hanya menunggu petunjuk dari UMNO sebelum mengeluarkan apa-apa kenyataan?\

Mungkin juga kepimpinan PAS yang lain tidak sabar menunjukkan sikap wala' mereka kepada Mursyidul Am, tidak seperti Timbalan Presiden PAS?



Tulang Besi

ps blogger2 UMNO amat menghargai sikap sunyi sepi yang ditunjukkan oleh Ustaz NAsa ini. Sila klik di sini.

8 comments:

Anonymous said...

SEBAB SEMUA PEMIMPIN YANG SOKONG UG DAH DIJEMPUT MENONTON VIDEO LUCAH BARAMAI-RAMAI SECARA RASMI .

PAKAT PAKAT PEKERAS KOTE DALAM MAJLIS TONTON FILEM LUCAH >

DAN KOMEN " MUNGKIN ITU ANUAR !!! "

HANGPA JAWAB LA DEPAN RABBUL JALIL NANTI.

Anonymous said...

Tak baca ke apa komen dia dlm mingguan malaysia semalam?

Aku mmang dah lama tak berkenan dgn mamat nih.

Aku cuma nak Husam Musa & Tuan Ibrahim Tuan Man juga Mohd Khalid shah Alam. Org2 ni lah yg dpt membakar & memberikan memangat baru pada Pas.

Pelik aku kat org PAS ni. Aku bukanlah org PAS. Tapi kena ingat aku pangkah PAS tau.

Tapi pangkah aku hanya utk org macam Ust Nasha ni? Ingat bukan aku sorang yg mcm aku...

Aku masih waras utk tidak memangkah pas. Tapi janganlah kerana mamat nih org jadi nyampah dgn PAS.

Pleaselah TGNA kami tak niat lawan TGNA. Tengok2kanlah... Sekali2 turun padang lihat & dengar pandangan hati nurani kami.

Kami Love TGNA.

Anonymous said...

bangang la ko....memang tak takut api neraka.
Ust Nasha awal2 lagi dah buat statement bkenaan Qazaf bila isu ni timbul.
Semak balik harakah...
Jgn sedap nak fitnah pimpinan ja..

Anonymous said...

Aku sokong ayat TB, ustaz Nash tu sudah tidak relevan berada dalam jamaah kepimpinan Pas.

aku nak komen lebih lebih pun aku bukan ahli pas, cuma aku sokong pas bila pak imam kampong aku kata haram kita mengundi umno yang bawak banyak bencana kepada ugama,bangsa dan nagara.

apa pun jika bang mat sabu datang ke kampong aku (kuala kedah) dia tak bagi chance langsung pada umno dalam ceramah dia. datok seri anuar dia pertahan habis habisan walaopon dulu dia kondem datok seri anuar sampai rapat ke tanah.

Musa kopi O

Anonymous said...

sokong pas??? orang bodoh dan biol macam tulang babi (TB) aje ayang akan sokong pas...

wala??? nik ajis malaonn tu??? ulamak sesat tu??? pergi mampus lah...

Anonymous said...

ler bisu ..dpt projek umgok kot../ ?

V7 said...

aku harap ustaz Nash menang lah, aku nampak dia aje yang bagus dalam pas. yang lain tu macam pandikutty aje termasuklah si tulang babi (TB)ni.

Anonymous said...

Mat sabu kena clear kan kes khalwat dulu tu supaya betul betul bersih... supaya tak membabitkan PAS sama.. ini kerana ramai lagi org yg kelabu/tak jelas tentang kes tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.