Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, May 16, 2011

Razali adala Ahli UMNO

Razali adalah ahli DAP yang dikatakan membuat laporan polis berkaitan kesah menukar agama rasmi Malaysia kepada agama Kristian.

Laporan polis ini sungguh berharga kerana Hishamuddin Tun Hussein sendiri merujuk kepada laporan polis tersebut.

Malangnya, sehingga hari ini, laporan polis Razali tidak dapat dibaca atau ditatap oleh rakyat Malaysia walaupun dari segi undang-undang laporan polis adalah dokumen umum yang boleh dibaca sesiapa sahaja.

Selamat menonton

5 comments:

Anonymous said...

mamak pandi kutty razali trojan horse umno..

Anonymous said...

mana undang-undang yang hang dapat satu-satu laporan polis seseorang tu boleh ditatap oleh semua pihak . biar hang bodoh sorang saja sudah la jangan dok bawa orang ramai jadi bodoh mcm hang.jangan la dok fitnah orang. pasal agama pun hang nak dok bela dap lagi. memang la teruk otak hang ni.

Anonymous said...

Bekas ahli umno..DAP yg terima razali jadi ahli. Dan dgn bangganya mengumumkan kemasukan ahli melayu dlm DAP...sekarang apa mcm sudah terkena....rahsia Misi DAP pecah....cina msia lebih favour to kristian ....majority penganut kristian d malaysia adalah org cina....cilakak lim gan eng....mampos la ko cepat ...

Anonymous said...

biasalah.. balik-balik tuduh UMNO walau pun tak logik.

Logik juga kot bila Israel tembak kapal RachelCorrie yang di-sponsor UMNO-UPCO yang nak ke Palestine.

pengikut pembangkang memang bodoh tak boleh pikir.

Dah kena tipu bulat-bulat oleh peliwat pada 16 September 2008, pun dok nak percaya lagi.

Masa Saiful buat polis report, lari cabut ke duta turki konon ada ancaman bunuh. Piraah!

Sekarang ni pun dok kena kencing juga. Tak serik kena tipu depa ni.

V7 said...

tengok lah pas, mengaku pejuang islam, nak buat kerajaan islam konon...tapi semuanya sial. orang pas macam tulang babi (TB) ni memang malaun betul...mereka mengaku pejuang islam tapi sanggup bersekongkol dengan dap untuk jadikan kristian sebagai agama rasmi malaysia...sepatutnya mereka berterima kasih pada razali sebab dedahkan perkara nie...semoga Allah SWT melaknati mereka..amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.