Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, May 2, 2011

Serangan Video Seks Kali Ini Sempena Muktamar PAS

TUlang Besi dapat rasa Najib dan BN tertekan. Dari satu sudut, mereka mengakui mereka tidak akan dapat undi kaum Cina. Maka, harapan Najib untuk mendapat 2/3 ataupun sekurang-kurangnya jaminan menang adalah dengan mendapat 70% atau lebih undi orang Melayu.

Najib dan juak2 UMNO sedar perkara ini adalah hampir mustahil. Ini kerana pada tahun 1986 dahulu sewaktu PAS mendapat hanya satu kerusi Parlimen, undi popular PAS di kalangan orang Melayu mencecah 40%. Maka, tidak mungkin dalam keadaan PAS berada dalam beberapa kerajaan negeri sekarang ini, PAS tidak dapat menjamin undi Melayu lebih dari 40%?

Maka, satu-satu jalan bagi menjamin undi Melayu yang solid kepada UMNO dan BN adalah dengan mengeluarkan PAS dari Pakatan Rakyat.

Percubaan pertama mereka gagal sejurus selepas pilihanraya 2008. Namun, pimpinan2 PAS yang pro kepada PERPADUANG dengan UMNO itu masih lagi memegang tampuk pemerintahan PAS.

Maka, serangan kedua Video BLue Rahim Thamby Chik dilancarkan bagi menguatkan kedudukan kepimpinan PAS yang pro PERPADUANG itu di dalam menghadapi pemilihan PAS Jun ini.

Najib tahu, PAS duduk di dalam Pakatan Rakyat hanya kerana faktor Anwar Ibrahim. Serangan fitnah Video Blue Rahim ini diharapkan dapat melemahkan keyakinan sebahagian besar kepimpinan PAS terhadap Anwar Ibrahim.

Apabila itu berlaku, maka secara otomatik fraksi UMNO akan berjaya memacu usaha mereka ke arah "Perpaduang" dengan UMNO dan Barisan Nasional.

Tak hairanlah Najib Tun Razak terlalak-lalak meminta PAS masuk BN untuk melaksanakan Islam dan meninggalkan PAKATAN.

Tulang Besi seperti ingat lupa, siapa yang luluskan lesen judi bola? DAP atau Najib Tun Razak?

Tulang Besi

6 comments:

AmenoWorld said...

dap ttp takan setuju penubuhan negara islam samada pas dalam or luar pakatan pun.

Anonymous said...

Najib takkan berjaya selagi Nik Aziz masih hidup. PAS tak kan layan sikap parti yang menjual maruah islam pada yahudi Apco. Melayu dan islam tak sama. Melayu gila dunia, islam berhati2 dengan fitnah kehidupan dunia. Anwar adalah manusia biasa dan serangan keatas Anwar bererti serangan keatas Nik Aziz.
Nik Aziz cukup masak dengan penipuan parti umno. Bagaimana PAS diterajang keluar oleh Umno semasa Parti perikatan dahulu sudah cukup memberi pengajaran pada PAS.
Cuma manusia yang tak sedar diri macam ahli2 pas yang pro perpaduan patut di tolak oleh rakyat, kerana mengkhianati undi rakyat.
Oleh itu parti assabiyah itu akan tetap kecundang di masa hadapan kerana sikap mereka yang tidak menghormati undang2 negara dan tidak menghormati pilihan rakyat dalam dunia demokrasi. Semoga PAS akan terus berjaya demi mempertahankan islam. Selamat berjaya.

Anonymous said...

Kita PERCAYA Lebai PAS tak akan meninggalkan PR kerana keBODOHan mereka sendiri.. Lebai-Lebai PAS sudah terlajak JAUH untuk berpatah balik dan KEMBALI kepada perjuangan ASAL parti mereka sendiri.. Mustahil untuk Lebai PAS keluar dari PR selagi DIKTATOR tua peMAKAN gaji BUTA kat Kelantan itu masih berKUASA dan diSANJUNGi oleh mereka sampai LUPA langit dan bumi!

Anonymous said...

Memang nampak sangat PAS adalah Parti Anak Syaitan kerana tindak tanduknya lebih keji dari Yahudi!Selagi Pop Nik Najis masih hidup,selagi tu lah lebih ramai penyokong Pas akan perangai macam babi dan setan!

Anonymous said...

Betul, Najib tak akan berjaya selagi dajal sial Nik Najis ini masih hidup.Kini kita nampak dengan jelas Parti Angguk Saja tidak mengamalkan ajaran islam tetapi isle Nik Ajis.Isle Nik Ajis menyokong maksiat, zina,liwat,fitnah dan maki hamun dan tidak mempercayai al quran malah menghina kitab suci ini. Kembali lah ke pangkal jalan wahai golongan munafik yang buta huruf dan buta perut!

Anonymous said...

Saya mintak setelah kes ini habis diputuskan dan Pak Sheikh terkutok dihakimi, Mahkamah Syariah harus berani mengambil tindakan terhadap peliwat dan penzina terkutok zaman ini dan jika bersalah dijalankan hukom hudud atas permintaan PAS, parti yg dikatakan lebih Islam dari Islam. Apakah PAS, Nik Najis Wali Terompah Jamban, Haji Hadi Nafsu mengalah Unta Di Padang pasir, pemimpin2 terencat akal dan ustaz2 kote PAS berani buat pendirian? Loe pikrlah sendiri, selama ini mereka hanya berani menegang temolok, nafsu dan kote sendiri je, kan keparat melaun punya species2. Tettapi akyat tidak buta, kerana kita semua dapat melihat PAS hanyalah Parti yg sanggup mempersundalkan agama, isteri2 dan anak2 bngsa, untuk kepentingan peribadi, temolok dan nafsu serakah mereka, dan perut ikan buntal mereka. tengoklah perut2 mereka, mengalah ibu mengandung 9bulan. Apakah ini rupa paras dan gelagat ahli2 syurga? Loe pikrlah sendiri. Pokok pangkalnya Pak SHeikh terkutok, peliwat, penzina, keparat, lahanat, barua Yahudi zionist, dan speices2 yg sewaktu dgnnya semoga dilahanat dunia dan akhirat. Anak2 bangsa akan kencing dan berak di atas kuboran mereka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.