Setiap Artikel Malaysiawaves ke Email Anda.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dipersilakan untuk Like Facebook Page T. Besi

Search Malaysiawaves

Monday, June 27, 2011

Ayuh!! Lihat Sendiri Kebodohan Najib Tun Razak

Ada dua kenyataan terbaru Najib, yang bagi Tulang Besi, kenyataan yang tersangat tidak bijak:

"1.0 Najib berkata keadaan tersebut tidak boleh selesai di jalanan kerana kuasa politik ditentukan rakyat dan jika mereka benar-benar mempunyai keberanian ingin berjuang untuk rakyat, mereka perlu bertanding dalam pilihan raya.

"Jika kamu ada keberanian, lawanlah (dalam) pilihan raya. Jika tidak berani, apa saya boleh buat, buatlah di jalanan, (dan) anda perlu hadapi akibatnya," katanya."

2.0 "Beliau berkata jika pilihan raya di negara ini tidak bersih, tentunya pembangkang tidak akan dapat berkuasa di lima negeri pada pilihan raya umum yang lepas."


Izinkan Tulang Besi memberi sebab mengapa ia dilihat tersangat tidak bijak:

1.0 Najib cabar kita lawan dalam pilihanraya. Padahal, sistem pilihanraya sekarang ini tidak adil dan memihak kepada UMNO. Kalau kita lawan, sudah tentu kita kalah sebab ia sistem yang tidak adil. Kalau BERSIH ni bodoh, maka BERSIH akan sahut cabaran Najib ini.

2.0 Sedarkah Najib sebelum Pilihanraya 2008 dahulu, berlaku perhimpunan BERSIH 1.0? Kalau tidak ada perhimpunan BERSIH 1.0, jangan haraplah pembangkang nak menang 5 negeri pada tahun 2008.

Itulah sebabnya Najib takut sangat dengan BERSIH 2.0 Kalau berjaya BERSIH 2.0, Najib susah nak menipu dalam pilihanraya umum nanti.

Tulang Besi

ps ada juak UMNO pun tinggalkan komen sebijik macam cara pemikiran Najib Tun Razak.


June 27, 2011 1:03 PM
Delete Anonymous Anonymous said...
Eloklah PR lepaskan semua kerusi yang dimenangi sebab pilihanraya sebelum ini kotor.

Bubarkan saja semua Negeri yang dimenangi sebelum ini, Kelantan, Kedah , Penang, Selangor kerana tak sah.

Bila menang dulu sibuk sorak tsunami etc etc dan makin hampir ke putrajaya ( 16 september pun sendiri tipu)

June 27, 2011 1:26 PM

5 comments:

Anonymous said...

masaalah pokok ialah perbetulkan semua sistem di Malaysia..sbb rakyat dah hilang kepercayaan kepada umno/bn..nape najib nak cabar2..kekadang kita heran pm boleh cakap seperti budak sekolah je..main cabar2..

Anonymous said...

'semoga allah melindungi dan membantu pada perhimpunan bersih nanti....ya allah tolonglah ,selamatkanlah hamba hamba mu yang berjuang menegakan kebenaran demi bangsa. agama dan negara. musnahkanlah segala kezaliman dan kerakusan serta penyelewengan yang melampau. ya allah bantulah hamba hamba mu yang beriman ya allah...... amiin......ya rabbalalamin....

Anonymous said...

memang betul apa kata najib...puak-puak pakatan tak ada kote...hidup dijalanan...itu sebab perangai macam jalanan...fuck pun pompuan jalanan...

dulu kata undi hantu...lepas tu undi pendatang asing...sekarang pulak pilihanraya tak bersih...sudahlah wahai golongan yang menolak ulamak dan pilih alamak...

bukan najib yang bodoh tapi tulang babi (TB)yang biol lagi sial, adakah sebab bersih 1.0 tu boleh menang 5 negeri??? hebatlah kira bersih tu...maklum lah pimpinan abang mat labu...

dino.yp@gmail.com said...

'semoga allah melindungi dan membantu pada perhimpunan patriot nanti....ya allah tolonglah ,selamatkanlah hamba hamba mu yang berjuang menegakan kebenaran demi bangsa. agama dan negara. musnahkanlah segala kezaliman dan kerakusan serta penyelewengan yang melampau. ya allah bantulah hamba hamba mu yang beriman ya allah...... amiin......ya rabbalalamin....

Farah said...

najib oh najib.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARiF merupakan jentera utama Harapan Baru di dalam membantu kelancaran gerakerja semua peringkat.

Kami ARiF Melaka memerlukan sumbangan dan bantuan kewangan daripada tuanpuan untuk kami melakukan gerakerja berkenaan. Oleh kerana kami masih baru, sumbangan diperlukan untuk menampung kos pakaian, membeli peralatan komunikasi, peralatan lalulintas dan sebagainya.

Kami amat berbebsar hati jika tuan/puan dapat menghulurkan sumangan kepada kami. Segala sumbangan diserahkan kepada pemegang amanah ARiF Melaka.

MOHD AZWAN AHMAD
a/k Maybank : 104013154427

Hantarkan makluman bank-in melalui SMS/WA ke 016-981 1315 (H.ANUAR)

Semuga Allah membalas segala jasa baik tuan/puan semua.